-
New Retail Summit 2024 ukáže cesty k zdravému rastu
-
Dateio platform, inovatívny spôsob ako cieliť na zákazníkov
-
Prečo ľudia menia prácu?
-
Súťaž Visa Slovak Top Shop 2023 vyhrala čokoládovňa LYRA
-
Lidl pozýva do svojich radov mladých ľudí
AKTUÁLNE
Členovia Zväzu obchodu SR podporujú slovenskú produkciu vajec
Slovenské obchodné siete zoskupené vo Zväze obchodu SR plánujú naďalej podporovať slovenskú poľnohospodársku a potravinársku produkciu vrátane slovenských producentov vajec.
- Členovia Zväzu obchodu SR podporujú slovenskú produkciu vajec
- Nebbia Store marcovým víťazom Visa Slovak Top Shop
- Kaufland patrí na Slovensku medzi najobľúbenejšie značky, rozhodli o tom zákazníci
- COOP Jednota podporuje zbierku Deň narcisov
- Analytik: Inflácia spomaľovala i v marci, opäť najmä vďaka potravinám
- Tesco znižuje ceny stovky značkových výrobkov v rámci nového cenového programu
- BILLA zvíťazila v renomovanej súťaži s produktom vlastnej značky BILLA Premium
Wolt na Slovensku má nového riaditeľa
Je ním Tomáš Beniak, skúsený tím leader, ktorý do Woltu prichádza z co-workingovej platformy HubHub Slovensko.
S príchodom nového riaditeľa Wolt zároveň na Slovensku štartuje budovanie vlastného lokálneho operatívneho tímu. Toto rozhodnutie prichádza krátko po významnej investícii 440 miliónov €, ktorú Wolt oznámil iba pred pár dňami. Doteraz sa všetky aktivity Woltu na Slovensku riadili z Čiech, po úspešných štartoch prevádzky v 4 slovenských mestách - Bratislava, Trnava, Banská Bystrica a Košice - sa však ukázal veľký potenciál slovenského trhu z pohľadu dopytu po donáškovej službe a tiež z pohľadu konkurencie. Pre vlastný tím na Slovensku sa Wolt rozhodol s cieľom naplniť tento potenciál.
Wolt na Slovensku má v tomto roku významné plány. Najdôležitejšou ambíciou je sprístupniť službu čo najväčšiemu počtu používateľov. S tým priamo súvisí plán expanzie, či už v rámci doručovacej zóny v Bratislave alebo rozšírenia minimálne do 5 ďalších slovenských miest. “Slovenský biznis chceme škálovať rýchlo, ale udržateľne. Nebude to ľahké, ale s dobrým tímom ľudí, ktorý už dnes máme a budeme ho rozširovať, sa nám to určite podarí,” hovorí T. Beniak. Okrem toho Wolt plánuje neustále rozširovať svoje portfólio z ponuky jedál smerom k ďalším tovarom ako sú potraviny, kvety, alkohol, kozmetika a v podstate čokoľvek, čo vie kuriér previezť vo svojej taške alebo v aute. S rozšírením ponuky začal Wolt už v minulom roku a v roku 2021 v tom plánuje masívne pokračovať.
Zdroj: Wolt
Obchodník
Produkt
Retail UP
Spotrebiteľ
Logistika
Zahraničie
Komentáre
David Kovář |
Plzeňský Prazdroj Slovensko |
Kam kráča slovenský pivný retail a kam spotrebiteľ? |
Ivo Velíšek |
DODO |
Dobrá zákaznícka skúsenosť je kľúčová |
Matej Hrnčár |
STILL Slovensko |
Ako výhodne financovať vysokozdvižný vozík? |
Filip Kasana |
Zväz obchodu SR |
Potraviny – téma (iba) pred voľbami? |
TIPY DO PREDAJNE
SORTIMENTNÉ NOVINKY
Rozhovor mesiaca
Nakupovanie má ľuďom prinášať pozitívnu emóciu
Hovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Filip Kasana, podpredseda predstavenstva COOP Jednoty Slovensko a prezident Zväzu obchodu SR.
Personálne zmeny
Nový generálny riaditeľ Panta Rhei
Vo vedení siete kníhkupectiev Panta Rhei prichádza k zmene na poste generálneho riaditeľa. Od 1. apríla sa novým CEO Panta Rhei stal Martin Hromkovič.
POVEDALI
„Tlak na domáce rozpočty núti domácnosti hľadať lacnejšie alternatívy. Náš prieskum ukázal, že ôsmi z desiatich spotrebiteľov cielia na nákup tovarov, ktoré sú ponúkané v zľave. Na druhej strane je pätina ľudí, ktorí sa pre súčasnú infláciu pri nakupovaní zľavami neriadia.“
Jaroslav Ondrušek,
analytik,
Home Credit