PKS: Podiel slovenských potravín v regáloch sa nezvyšuje

Potravinárska komora Slovenska (PKS) opäť uskutočnila prieskum podielu vystavenia slovenských potravín v regáloch vybraných predajní na Slovensku. Tento prieskum sa realizuje už od roku 2011. Aké sú tohtoročné zistenia?

Čítať ďalej...

Trendom je experiential retail

rexy mTrendy v smerovaní retailu a nákupov budúcnosti sú jasné. Úlohou úspešných retailových značiek už zďaleka nie je len zabezpečiť produktovú ponuku a sprievodný servis. Čoraz častejšie sa v retaili skloňuje slovo zážitok.

Čítať ďalej...

10 taktík pre stimuláciu impulzívnych nákupov

impulzivny predaj mV dobe, kedy ľudia čoraz viac nakupujú na internete, dôležitosť impulzívnych nákupov v kamenných predajniach rastie. Snaha povzbudiť zákazníkov k impulzívnym nákupom existuje v každom retailovom prostredí. 

Čítať ďalej...

Do kedy bude platiť zákaz nedeľného predaja?

nedela zakaz mK uvoľneniu opatrení, ktoré boli zavedené ako ochrana voči nekontrolovanému šíreniu koronavírusu a k ukončeniu núdzového stavu, ktorý bol vyhlásený od 16.3. 2020, prišlo 13.6.2020. Naďalej však zostávajú zatvorené počas nedieľ obchody.

Čítať ďalej...

Pálčivá problematika nedeľného predaja

nedela predaj mZatvorenie predajní počas nedieľ z dôvodu hrozby šírenia koronavírusu, opätovne naštartovalo diskusiu o tom, či mať alebo nemať otvorené tento deň. V súvislosti s touto problematikou sa objavilo viacero prieskumov, zistenia sú rôzne, takisto aj názory jednotlivých aktérov maloobchodného trhu.

Čítať ďalej...

Na Slovensko sa chystá franšízový koncept Žabka

zabka2 300x200Do konca tohto roka by malo niekoľko predajní s týmto názvom a typickým logom nákupného košíka, vzniknúť na frekventovaných lokalitách v Bratislave.

Čítať ďalej...

Dynamická cenotvorba ako jedno z riešení promočnej špirály

dynamickeceny mDynamické oceňovanie (dynamic pricing) je automatizácia cenotvorby na základe dopytu, dostupnosti tovaru, cien konkurencie a ďalších faktorov. Pomáha minimalizovať a optimalizovať promočné akcie.

Čítať ďalej...

Koronavírus zamiešal karty aj pri predaji technických tovarov

technickytovar pandemiaMVplyv pandémie koronavírusu sa naplno prejavuje aj u veľkých technologických značiek, a to v dôsledku ich výrobnej závislosti od Číny, či vznikajúcich zmien v dodávateľskom reťazci.

Čítať ďalej...

E-shopy nám pomôžu, ale zatvorené predajne nenahradia

caneckyNOVA1Hovorí v rozhovore Patrik Čanecký, executive manager spoločnosti LPP Slovakia, s.r.o., ktorá na slovenskom trhu zastrešuje značky RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY.

Čítať ďalej...

Ako fungujú na Slovensku záhradníctva?

zahradnictvo2020A mK prvým maloobchodným predajniam, ktorým bolo umožnené v období pandémie koronavírusu predávať svoje tovary patrili záhradné centrá. Čím sú tie naše zaujímavé?

Čítať ďalej...

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW