Na Slovensko sa chystá franšízový koncept Žabka

zabka2 300x200Do konca tohto roka by malo niekoľko predajní s týmto názvom a typickým logom nákupného košíka, vzniknúť na frekventovaných lokalitách v Bratislave.

Čítať ďalej...

Dynamická cenotvorba ako jedno z riešení promočnej špirály

dynamickeceny mDynamické oceňovanie (dynamic pricing) je automatizácia cenotvorby na základe dopytu, dostupnosti tovaru, cien konkurencie a ďalších faktorov. Pomáha minimalizovať a optimalizovať promočné akcie.

Čítať ďalej...

Koronavírus zamiešal karty aj pri predaji technických tovarov

technickytovar pandemiaMVplyv pandémie koronavírusu sa naplno prejavuje aj u veľkých technologických značiek, a to v dôsledku ich výrobnej závislosti od Číny, či vznikajúcich zmien v dodávateľskom reťazci.

Čítať ďalej...

E-shopy nám pomôžu, ale zatvorené predajne nenahradia

caneckyNOVA1Hovorí v rozhovore Patrik Čanecký, executive manager spoločnosti LPP Slovakia, s.r.o., ktorá na slovenskom trhu zastrešuje značky RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY.

Čítať ďalej...

Ako fungujú na Slovensku záhradníctva?

zahradnictvo2020A mK prvým maloobchodným predajniam, ktorým bolo umožnené v období pandémie koronavírusu predávať svoje tovary patrili záhradné centrá. Čím sú tie naše zaujímavé?

Čítať ďalej...

K rozhodnutiam by mali byť prizývaní aj zástupcovia obchodu

koronavozik mZdôrazňujú obchodníci v súvislosti s aktuálnou pandemickou situáciou a prijatými opatreniami. Ako ich vnímajú a uplatňujú v každodennej praxi? Čo bude ďalej so zatvorenými obchodnými centrami?

Čítať ďalej...

Tradičná a zároveň odlišná Veľká noc

velkanocP mVeľkonočné sviatky sa neodmysliteľne spájajú s viacerými peknými tradíciami a zvykmi. Mnohé si nebudeme v tomto roku môcť dopriať. Nič sa ale zrejme nezmení na tom, že si vychutnáme svoje obľúbené veľkonočné jedlá.

Čítať ďalej...

IKEA rozvíja mestské obchodné formáty

IKEAWIEN mMaloobchodné prostredie sa mení v takej miere a takým tempom, aké sme nikdy predtým nevideli. Stále bude ale dôležité byť v kontakte so zákazníkom. Fyzicky.

Čítať ďalej...

Ako znížiť riziko preťaženia svalov pri práci v obchode?

pretazenie mPráca pokladníka alebo dokladača tovarov je náročná nielen zo psychologického ale aj fyzického hľadiska. Súčasná situácia, súvisiaca s obavami pred šírením koronavírusu, navyše celkovú záťaž zvyšuje. Pripravili sme pre vás niekoľko praktických a osvedčených rád ako sa vyhnúť nepríjemným bolestiam, či zraneniam.

Čítať ďalej...

Automatizácia zmení retail a tento fakt je nezvratný

automatizacia mPočas konferencie NEW RETAIL SUMMIT 2020, ktorá sa nedávno uskutočnila v Bratislave, sa veľa hovorilo o koronavíruse, ale samozrejme najmä o obchode. Najmä v súvislosti s tým, že trh začína ovládať obchod nový (New), ktorý naplno využíva súdobé technológie.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk