kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

V Česku rastie dôležitosť retail parkov

retail parkZaujímavý pohľad na maloobchod v Česku ponúkajú výsledky analýzy prvého polroka 2021, ktoré pripravila poradenská spoločnosť BNP Paribas Real Estate. Z výstupov tohto prieskumu je zreteľný rastúci záujem o retail parky, ktoré bez väčších strát zvládli aj covidové obmedzenia.

Čítať ďalej...

Módny priemysel sa vydáva na novú cestu

online shoppingPandémia koronavírusu bola v roku 2020 dôvodom až 20 percentného poklesu predaja v odvetví módy v Nemecku. Nepriaznivému trendu nepomohli ani prvé štyri mesiace roku 2021.

Čítať ďalej...

COOP testuje v Česku výdajné boxy s potravinami

coop cz mSkupina COOP spúšťa v susednom Česku výdajné chladené boxy v obciach, ktoré nemajú predajne s potravinami. Boxy boli doteraz inštalované vždy v nadväznosti na predajne.

Čítať ďalej...

Stredná Európa má už 1000 prevádzok Fresh Corner

fresh corner molPosledná, 1000. prevádzka, bola otvorená nedávno. Konkrétne ide o čerpaciu stanicu pri maďarskej obci Leányfalu. Táto prevádzka je zároveň obľúbeným cieľom cyklistov, súčasťou ponuky tejto čerpacej stanice je preto aj servis pre bicykle s pumpou a náradím a nabíjačkou pre elektro bicykle.

Čítať ďalej...

Česi kupujú v hobbymarketoch najmä potreby pre pestovanie

cz hobbymarkety V Česku v súčasnosti ťažko narazíte na človeka, ktorý nikdy nezavítal do hobbymarketu. Väčšina českých zákazníkov do týchto predajní vyráža niekoľkokrát za rok.

Čítať ďalej...

Penny predstavuje novú digitálnu kartu „Moje Penny“

penny app mPenny predstavuje inovovaný vernostný program pre svojich zákazníkov. Aktuálne si môžu inštalovať do smartfónu novú podobu aplikácie PENNY, a tým získajú ďalšie funkcie a nové výhody. Na tie sa môžu tešiť, ako noví držitelia PENNY karty, tak aj existujúci používatelia.

Čítať ďalej...

Pandémia podporila Click & Collect a online trhoviská

click and collect300x200Meniace sa pandemické opatrenia a zatváranie predajní ovplyvnili v uplynulom roku spotrebiteľské zvyky vo väčšine krajín sveta. Zároveň sa však otvorili nové možnosti. To, o čom sa do začiatku pandémie len šepkalo sa veľmi rýchlo stalo realitou.

Čítať ďalej...

Český Freshlabels pokračuje v expanzii v západnej Európe

freshlabels mPo minuloročnom spustení nemeckej verzie e-shopu plánuje tento český online predajca udržateľnej módy pokračovať v ďalšej expanzii. Zároveň predstavuje ďalšie plány.

Čítať ďalej...

ROSSMANN otvorí v Česku nové predajne a ďalšie zmodernizuje

ROSSMANNDrogistická sieť ROSSMANN minulý rok opäť upevnila svoju pozíciu významného hráča na globálnom aj českom trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratom vo výške 10,35 miliardy €, čo predstavuje medziročný nárast o 3,5%.

Čítať ďalej...

Aký vplyv mala pandémia na tržby európskych obchodníkov?

europsketrzby mSlovenský maloobchod nebol v úvode roka ani zďaleka jediným európskym maloobchodom, ktorý zaznamenal silný novoročný prepad tržieb. Ešte výraznejšie ako na Slovensku klesali v porovnaní so záverom predchádzajúceho roka tržby v susednom Rakúsku (16,6%), či Írsku (15,7%).

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk