Ako zaujať zákazníka a zefektívniť fungovanie?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 10. marec 2023
Možností a konkrétnych príkladov je v rámci sveta viacero a postupne sa objavujú ďalšie. Nemecký retail inštitút EHI už po 16-krát vyberal víťazov súťaže Reta awards, ktorá ponúka obchodníkom aj inšpiráciu ako sa odlíšiť a fungovať lepšie. Hodnotenie prebehlo na nedávno uskutočnenom odbornom veľtrhu EuroShop 2023 v nemeckom Düsseldorfe.
EuroShop RetailDesign Award 2023 pozná víťazov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 22. február 2023
Nemecké obchodné združenie EHI a Messe Düsseldorf nedávno zverejnili víťazov súťaže EuroShop RetailDesign Award 2023. Najlepšie koncepty predajní pochádzajú z Nemecka, Rakúska, Veľkej Británie a Portugalska.
Je zrušenie papierových letákov dobrým krokom?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 31. január 2023
Čoraz viac maloobchodných reťazcov a obchodníkov nahrádza klasický papierový leták zviditeľňovaním aktuálnej akciovej ponuky na internete alebo prostredníctvom mobilných aplikácií. Je to však správny krok vzhľadom na rastúcu infláciu a vyššiu cenovú citlivosť spotrebiteľov? Agentúra GfK vypracovala v Nemecku štúdiu, ktorá ukazuje aktuálne trendy a odporúčania pre maloobchodníkov.
Bratislavská high-street, udržateľnosť a nová predajňa v režime 24/7
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 12. december 2022
Z množstva správ a noviniek, ktoré sme vo svete retailu v posledných týždňoch zaznamenali alebo sa dostali do našich redakčných emailových schránok vyberáme niekoľko tých najviac zaujímavých.
Priemerná kúpna sila Európanov rastie
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 08. november 2022
V tomto roku dosiahne hodnotu 16 344 €. Medzi jednotlivými 42 európskymi krajinami sú však v tejto oblasti výrazné rozdiely. Potenciál výdavkov je najvyšší v Lichtenštajnsku, Švajčiarsku a Luxembursku, najnižší v Kosove, Moldavsku a na Ukrajine.
Vianočné výklady budú menej osvetlené
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 05. október 2022
Z aktuálneho prieskumu rakúskeho obchodného združenia Handelsverband konkrétne vyplýva, že bez vianočného osvetlenia budú v tomto roku dve tretiny rakúskych obchodníkov. Dôvodom je rast cien energií. Aké ďalšie kroky rakúski obchodníci podnikli?
Primark otvoril predajňu v Brne
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 20. september 2022
Medzinárodný predajca módy, írsky Primark, otvoril svoju druhú predajňu v Českej republike, v obchodnom centre Olympia v Brne. V moravskej metropole ponúka módny tovar na predajnej ploche s rozlohou 3 600 metrov štvorcových.
Ako reagujú v nemeckom maloobchode na energetickú krízu?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 06. september 2022
Aktuálna energetická kríza zasiahla aj sektor maloobchodu. V Nemecku prijali maloobchodníci rad úsporných opatrení, ktoré im smerom k zákazníkom pomáha komunikovať špeciálna plagátová kampaň.
Manufaktura rozbehla v predajniach projekt BEZ OBALU
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 09. august 2022
Česká kozmetická firma Manufaktura spustila v júli 2022 vo vybraných predajniach pilotný projekt predaja čapovanej kozmetiky BEZ OBALU. Reaguje tak na aktuálne trendy v oblasti ekológie a udržateľnosti a tiež na dopyt svojich zákazníkov po bezobalovom sortimente.
Primark učí opraviť oblečenie, v Biedronke si zákazník zľavu vytrasie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 13. júl 2022
Infláciou poháňaný nárast cien, udržateľnosť, digitalizácia, zdravý životný štýl. Vo svete retailu sa ustálilo niekoľko silných trendov, ktoré sa odzrkadľujú aj v akčných krokoch mnohých obchodníkov. Čo zaujímavé prináša letný pohľad do zahraničia?