Priemerná kúpna sila Európanov rastie

Kupna sila Europanov rastie mV tomto roku dosiahne hodnotu 16 344 €. Medzi jednotlivými 42 európskymi krajinami sú však v tejto oblasti výrazné rozdiely. Potenciál výdavkov je najvyšší v Lichtenštajnsku, Švajčiarsku a Luxembursku, najnižší v Kosove, Moldavsku a na Ukrajine.

Čítať ďalej...

Vianočné výklady budú menej osvetlené

Rakusko obchodnici energeticka kriza mZ aktuálneho prieskumu rakúskeho obchodného združenia Handelsverband konkrétne vyplýva, že bez vianočného osvetlenia budú v tomto roku dve tretiny rakúskych obchodníkov. Dôvodom je rast cien energií. Aké ďalšie kroky rakúski obchodníci podnikli?

Čítať ďalej...

Primark otvoril predajňu v Brne

primark ilustrac mMedzinárodný predajca módy, írsky Primark, otvoril svoju druhú predajňu v Českej republike, v obchodnom centre Olympia v Brne. V moravskej metropole ponúka módny tovar na predajnej ploche s rozlohou 3 600 metrov štvorcových.

Čítať ďalej...

Ako reagujú v nemeckom maloobchode na energetickú krízu?

EHI energie sparen1 mAktuálna energetická kríza zasiahla aj sektor maloobchodu. V Nemecku prijali maloobchodníci rad úsporných opatrení, ktoré im smerom k zákazníkom pomáha komunikovať špeciálna plagátová kampaň.

Čítať ďalej...

Manufaktura rozbehla v predajniach projekt BEZ OBALU

manufaktura bezobalu1 mČeská kozmetická firma Manufaktura spustila v júli 2022 vo vybraných predajniach pilotný projekt predaja čapovanej kozmetiky BEZ OBALU. Reaguje tak na aktuálne trendy v oblasti ekológie a udržateľnosti a tiež na dopyt svojich zákazníkov po bezobalovom sortimente.

Čítať ďalej...

Primark učí opraviť oblečenie, v Biedronke si zákazník zľavu vytrasie

tesco betterbaskets mInfláciou poháňaný nárast cien, udržateľnosť, digitalizácia, zdravý životný štýl. Vo svete retailu sa ustálilo niekoľko silných trendov, ktoré sa odzrkadľujú aj v akčných krokoch mnohých obchodníkov. Čo zaujímavé prináša letný pohľad do zahraničia?

Čítať ďalej...

Preferencie Nemcov určujú ponuku výrobcov v iných krajinách

deloitte prieskum udrzatelnost2022 mTri štvrtiny obyvateľov strednej Európy veria, že za klimatickú zmenu môže ľudská činnosť. Šesť z desiatich respondentov je ochotných upraviť svoje nákupné zvyklosti, aby minimalizovali negatívny vplyv na životné prostredie.

Čítať ďalej...

TOP trendy: live - shopping, rýchle dodanie a virtuálny obchod

trendy maloobchod EHI jun22 mMaloobchod je čoraz viac prepojený, omnichannel prístup sa stáva nevyhnutnosťou. Podľa štúdie nemeckého inštitútu EHI „Connected Retail 2022“, sa maloobchodníci v budúcnosti chcú zamerať na zrýchlenie dodávok a digitálne kontaktné body.

Čítať ďalej...

TOP 25 maloobchodníkov podľa tržieb za rok 2021

walmart mDátová a analytická spoločnosť GlobalData zverejnila rebríček 25 najväčších maloobchodníkov podľa výšky tržieb za fiškálny rok 2021. Polovica z týchto obchodníkov vykázala medziročný nárast tržieb o viac ako 8 %, a to aj napriek výzvam súvisiacim s pandémiou.

Čítať ďalej...

Supermarket so strešnou farmou je Obchodom roka 2022

rewe green farming vstup mGreen Farming predajňa, ktorá patrí do skupiny REWE a nachádza sa v nemeckom meste Erbenheim, vyhrala súťaž o najinovatívnejšiu a najzaujímavejšiu maloobchodnú prevádzku v Nemecku.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk