Ako zaujať zákazníka a zefektívniť fungovanie?

reta award2023 mMožností a konkrétnych príkladov je v rámci sveta viacero a postupne sa objavujú ďalšie. Nemecký retail inštitút EHI už po 16-krát vyberal víťazov súťaže Reta awards, ktorá ponúka obchodníkom aj inšpiráciu ako sa odlíšiť a fungovať lepšie. Hodnotenie prebehlo na nedávno uskutočnenom odbornom veľtrhu EuroShop 2023 v nemeckom Düsseldorfe.

Čítať ďalej...

EuroShop RetailDesign Award 2023 pozná víťazov

Interspar erda23 mNemecké obchodné združenie EHI a Messe Düsseldorf nedávno zverejnili víťazov súťaže EuroShop RetailDesign Award 2023. Najlepšie koncepty predajní pochádzajú z Nemecka, Rakúska, Veľkej Británie a Portugalska.

Čítať ďalej...

Je zrušenie papierových letákov dobrým krokom?

schranky letaky mČoraz viac maloobchodných reťazcov a obchodníkov nahrádza klasický papierový leták zviditeľňovaním aktuálnej akciovej ponuky na internete alebo prostredníctvom mobilných aplikácií. Je to však správny krok vzhľadom na rastúcu infláciu a vyššiu cenovú citlivosť spotrebiteľov? Agentúra GfK vypracovala v Nemecku štúdiu, ktorá ukazuje aktuálne trendy a odporúčania pre maloobchodníkov.

Čítať ďalej...

Bratislavská high-street, udržateľnosť a nová predajňa v režime 24/7

rossmann brno hln mZ množstva správ a noviniek, ktoré sme vo svete retailu v posledných týždňoch zaznamenali alebo sa dostali do našich redakčných emailových schránok vyberáme niekoľko tých najviac zaujímavých.

Čítať ďalej...

Priemerná kúpna sila Európanov rastie

Kupna sila Europanov rastie mV tomto roku dosiahne hodnotu 16 344 €. Medzi jednotlivými 42 európskymi krajinami sú však v tejto oblasti výrazné rozdiely. Potenciál výdavkov je najvyšší v Lichtenštajnsku, Švajčiarsku a Luxembursku, najnižší v Kosove, Moldavsku a na Ukrajine.

Čítať ďalej...

Vianočné výklady budú menej osvetlené

Rakusko obchodnici energeticka kriza mZ aktuálneho prieskumu rakúskeho obchodného združenia Handelsverband konkrétne vyplýva, že bez vianočného osvetlenia budú v tomto roku dve tretiny rakúskych obchodníkov. Dôvodom je rast cien energií. Aké ďalšie kroky rakúski obchodníci podnikli?

Čítať ďalej...

Primark otvoril predajňu v Brne

primark ilustrac mMedzinárodný predajca módy, írsky Primark, otvoril svoju druhú predajňu v Českej republike, v obchodnom centre Olympia v Brne. V moravskej metropole ponúka módny tovar na predajnej ploche s rozlohou 3 600 metrov štvorcových.

Čítať ďalej...

Ako reagujú v nemeckom maloobchode na energetickú krízu?

EHI energie sparen1 mAktuálna energetická kríza zasiahla aj sektor maloobchodu. V Nemecku prijali maloobchodníci rad úsporných opatrení, ktoré im smerom k zákazníkom pomáha komunikovať špeciálna plagátová kampaň.

Čítať ďalej...

Manufaktura rozbehla v predajniach projekt BEZ OBALU

manufaktura bezobalu1 mČeská kozmetická firma Manufaktura spustila v júli 2022 vo vybraných predajniach pilotný projekt predaja čapovanej kozmetiky BEZ OBALU. Reaguje tak na aktuálne trendy v oblasti ekológie a udržateľnosti a tiež na dopyt svojich zákazníkov po bezobalovom sortimente.

Čítať ďalej...

Primark učí opraviť oblečenie, v Biedronke si zákazník zľavu vytrasie

tesco betterbaskets mInfláciou poháňaný nárast cien, udržateľnosť, digitalizácia, zdravý životný štýl. Vo svete retailu sa ustálilo niekoľko silných trendov, ktoré sa odzrkadľujú aj v akčných krokoch mnohých obchodníkov. Čo zaujímavé prináša letný pohľad do zahraničia?

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk