V Česku rastie dôležitosť retail parkov
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 07. september 2021
Zaujímavý pohľad na maloobchod v Česku ponúkajú výsledky analýzy prvého polroka 2021, ktoré pripravila poradenská spoločnosť BNP Paribas Real Estate. Z výstupov tohto prieskumu je zreteľný rastúci záujem o retail parky, ktoré bez väčších strát zvládli aj covidové obmedzenia.
Módny priemysel sa vydáva na novú cestu
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 12. august 2021
Pandémia koronavírusu bola v roku 2020 dôvodom až 20 percentného poklesu predaja v odvetví módy v Nemecku. Nepriaznivému trendu nepomohli ani prvé štyri mesiace roku 2021.
COOP testuje v Česku výdajné boxy s potravinami
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 03. august 2021
Skupina COOP spúšťa v susednom Česku výdajné chladené boxy v obciach, ktoré nemajú predajne s potravinami. Boxy boli doteraz inštalované vždy v nadväznosti na predajne.
Stredná Európa má už 1000 prevádzok Fresh Corner
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 23. júl 2021
Posledná, 1000. prevádzka, bola otvorená nedávno. Konkrétne ide o čerpaciu stanicu pri maďarskej obci Leányfalu. Táto prevádzka je zároveň obľúbeným cieľom cyklistov, súčasťou ponuky tejto čerpacej stanice je preto aj servis pre bicykle s pumpou a náradím a nabíjačkou pre elektro bicykle.
Česi kupujú v hobbymarketoch najmä potreby pre pestovanie
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 08. jún 2021
V Česku v súčasnosti ťažko narazíte na človeka, ktorý nikdy nezavítal do hobbymarketu. Väčšina českých zákazníkov do týchto predajní vyráža niekoľkokrát za rok.
Penny predstavuje novú digitálnu kartu „Moje Penny“
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. máj 2021
Penny predstavuje inovovaný vernostný program pre svojich zákazníkov. Aktuálne si môžu inštalovať do smartfónu novú podobu aplikácie PENNY, a tým získajú ďalšie funkcie a nové výhody. Na tie sa môžu tešiť, ako noví držitelia PENNY karty, tak aj existujúci používatelia.
Pandémia podporila Click & Collect a online trhoviská
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 14. máj 2021
Meniace sa pandemické opatrenia a zatváranie predajní ovplyvnili v uplynulom roku spotrebiteľské zvyky vo väčšine krajín sveta. Zároveň sa však otvorili nové možnosti. To, o čom sa do začiatku pandémie len šepkalo sa veľmi rýchlo stalo realitou.
Český Freshlabels pokračuje v expanzii v západnej Európe
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 21. apríl 2021
Po minuloročnom spustení nemeckej verzie e-shopu plánuje tento český online predajca udržateľnej módy pokračovať v ďalšej expanzii. Zároveň predstavuje ďalšie plány.
ROSSMANN otvorí v Česku nové predajne a ďalšie zmodernizuje
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. marec 2021
Drogistická sieť ROSSMANN minulý rok opäť upevnila svoju pozíciu významného hráča na globálnom aj českom trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratom vo výške 10,35 miliardy €, čo predstavuje medziročný nárast o 3,5%.
Aký vplyv mala pandémia na tržby európskych obchodníkov?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 16. marec 2021
Slovenský maloobchod nebol v úvode roka ani zďaleka jediným európskym maloobchodom, ktorý zaznamenal silný novoročný prepad tržieb. Ešte výraznejšie ako na Slovensku klesali v porovnaní so záverom predchádzajúceho roka tržby v susednom Rakúsku (16,6%), či Írsku (15,7%).