Ako oživiť „staré“ družstvo?

fred bosch mV čom spočíva úspech holandského COOPu? Odpoveď sme hľadali u Freda Boscha, generálneho riaditeľa COOP SUPERMARKET NEDERLAND. So svojou prezentáciou vystúpil aj na konferencii RETAIL SUMMIT, ktorá sa uskutočnila vo februári t.r. v Prahe.

Čítať ďalej...

Trh bioproduktov v Európe prekonal hranicu 40 mld. eur

biofach mMenej obalov, viac regionálnosti, vegánstvo a väčšia rozmanitosť ponuky. Tak možno zhrnúť hlavné trendy, ktoré rezonovali v ponuke bioproduktov na tohtoročnom veľtrhu BioFach.

Čítať ďalej...

Až 6 z 10 menších a stredne veľkých obchodníkov očakáva výrazný pokles tržieb

rakuskyprieskum mV aktuálnom prieskume Obchodné združenie Rakúska (Handelsverband) zisťovalo, ako si aktuálne počínajú menší a stredne veľkí obchodníci, akým výzvam čelia a ktoré opatrenia by im najviac pomohli.

Čítať ďalej...

Ako platia Nemci počas pandémie COVID-19?

platbyNemci mAgentúra POSpulse sa v spolupráci s EHI Retail Institute zamerala na aktuálne správanie nemeckých spotrebiteľov pri pokladniciach obchodníkov. Aké sú zistenia?

Čítať ďalej...

Polovica Rakúšanov využíva Amazon Prime

onlineRakusko mRakúski spotrebitelia nakupujú offline, ale s obľubou aj online. Najčastejšie využívaným obchodníkom pre online nákupy je v tejto krajine Amazon, rakúsky Shöpping.at je až na 7. mieste.

Čítať ďalej...

12 odporúčaní pre efektívnejšiu in-store komunikáciu pri predaji kozmetiky

POPAIkozmetikafoto mZo štúdie Shop! Global Network & POPAI Storedits Skin Care, Make-Up & Cosmetics vyplynulo niekoľko zaujímavých postrehov, ktoré sa zídu pri tvorbe POP materiálov v kategórii kozmetiky a starostlivosti o pleť.

Čítať ďalej...

Na veľtrhu EuroShop ocenili najzaujímavejšie koncepty predajní

uvod ceny mUplynulý víkend odovzdávala odborná porota cenu EuroShop RetailDesign Award 2020 (ERDA). Kto ju získal? 

Čítať ďalej...

Globus otvoril v Prahe unikátny koncept Fresh

globus fresh mMenší koncept Globus Fresh pribudol v pražskom Pankráci. Pod jednou strechou ponúka koncentráciu gastronómie, čerstvých pultov a predajne čerstvých potravín.

Čítať ďalej...

Pre MERKUR sú lokálne produkty srdcovou záležitosťou

Poettschacher Paul mTýždenne obslúžia 1,3 milióna zákazníkov. Tí u nich nájdu viac než 20 tisíc produktov a využiť môžu aj netradičné zákaznícke služby. Mnohé ich predajne si obľúbili aj slovenskí zákazníci a realizujú v nich nákupy potravín.

Čítať ďalej...

Európania využívajú častejšie platby pomocou nositeľných zariadení

inteligentnehodinky mHolandsko je na vrchole rebríčka krajín s najvyšším počtom platieb nositeľnými zariadeniami ako sú napríklad smart hodinky, prstene alebo náramky. Prvú trojicu rebríčka dopĺňajú Veľká Británia a Švajčiarsko.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk