Silnou výhodou je mať viac predajných kanálov

multikanal2020 mSprávanie spotrebiteľov a obchodníkov počas pandémie ukazuje, že online a offline predajné kanály tvoria v spojení vysoko konkurenčný maloobchodný trh. Potvrdzuje to aj aktuálny prieskum spoločnosti GlobalData.

Čítať ďalej...

LPP kladie vysoký dôraz na udržateľný rozvoj

reserved avion mPandémia zasiahla celý odevný priemysel, dodávateľské reťazce a trhy. Obdobie zotavovania sa z tejto krízy prináša pre priemysel množstvo výziev, ale je to tiež príležitosť na zotavenie v duchu udržateľného rozvoja.

Čítať ďalej...

Brand Management 2020: Témou je marketing ako superlíder

brandmanagement2019 mSpoločnosť Blue Events usporiada 30. septembra 2020 konferenciu Brand Management. Uskutoční sa v Cubex Centre Praha. Hlavným rečníkom bude Thomas Barta, svetovo uznávaný odborník na leadership.

Čítať ďalej...

Viaceré zmeny nákupného správania budú trvalé, predikujú obchodníci

zmenypredikcia mPočas pandémie koronavírusu vystúpila do popredia aj dôležitá úloha obchodu. Napriek prijatým reštrikciám a obmedzeniam bolo zásobovanie obyvateľstva potravinami a drogériou počas pandémie vo všeobecnosti bezproblémové, neprišlo k žiadnym významným a dlhodobým výpadkom tovarov.

Čítať ďalej...

Človek v centre záujmu obchodníka

retailantropology mRetailová antropológia je relatívne nový pojem, viac spomínaný v poslednom období. Prirodzene vyvoláva rôzne reakcie a otázky. Ide o akademickú a filozofickú disciplínu, ktorá plní knižnice skriptami? Alebo o praktickú oblasť, ktorej poznatky sa dajú uplatniť v online aj offline obchode? Správna je druhá možnosť.

Čítať ďalej...

5 tipov pre firmy, ako byť v dobe krízy odolnejší

5tipov mMať špecializovaný tím, silný dodávateľský reťazec, hľadať nové príležitosti, predvídať a reagovať na chovanie zákazníkov a čo najviac digitalizovať a modernizovať procesy.

Čítať ďalej...

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW