kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Vzdelávanie spotrebiteľov vedie aj k uprednostňovaniu domácej produkcie

kvalitaPermanentné vzdelávanie spotrebiteľov ohľadom dôležitosti uskutočňovania nákupov domácich potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov realizuje už piaty rok ambiciózny projekt Kvalita z našich regiónov (KNZR). Aké sú jeho tohtoročné ciele?

Čítať ďalej...

Deti nakupujúcich rodičov pozorne sledujú

detinakupovanieDeti sú veľakrát súčasťou pravidelných, väčších alebo menších rodinných nákupov. Nezostane to prirodzene bez účinku. Obsah nákupného košíka sa pod ich vplyvom dokáže výrazne zmeniť. Na čo ich pohľady mieria najčastejšie?

Čítať ďalej...

Priemerne vlastníme 4 digitálne zariadenia

teneskaEšte nedávno sme sa mohli na internet pripájať len prostredníctvom osobných počítačov alebo notebookov. V súčasnosti je už situácia iná, surfovanie na internete sa stalo bežnou a obľúbenou súčasťou nášho každodenného života a tak nám moderné technológie poskytujú čoraz viac príležitostí na to, ako byť online.

Čítať ďalej...

Zákazníci zvyšujú tlak na predajcov

tlak nakupujuciEurópania sú po prvý raz od roku 2008 optimistickejší. Až 40% z nich malo na začiatku roka 2014 v úmysle svoju spotrebu zvýšiť. Aká je skutočnosť? 

Čítať ďalej...

Mladých ľudí sponzorujú hlavne rodičia

tns prieskumRodičia sú pre túto, pomerne veľkú skupinu spotrebiteľov vo veľkej miere najhlavnejším zdrojom financií pre nákupy a bežné životné náklady.  

Čítať ďalej...

Všimli ste si zmeny v správaní spotrebiteľov?

New Retail Summit 2021Pandémia so sebou priniesla aj rôzne externé elementy, ktoré vytvárajú a ovplyvňujú prostredie, v ktorom žijú aj vaši spotrebitelia.

Čítať ďalej...

Študenti sú svojskí a obozretní spotrebitelia

studenti 2021 jt mPresvedčí ich skôr rovesník a influencer ako autorita. Telefón bez internetu nie je pre nich funkčný. Nie sú lojálni, pretože ich zaujíma stále niečo iné a vkus menia príliš rýchlo. Chcú mať toho veľa, avšak za málo peňazí. Spoznajte mladú a perspektívnu cieľovú skupinu, študentov a študentky.

Čítať ďalej...

Analytička: Slovák skonzumuje za rok 70 kg mäsa

spotrebamasa 2021Slováci jedia čoraz viac mäsa, spotreba sa dostáva na úroveň v západných krajinách. Dôvodom je zlepšujúca sa situácia v slovenských domácnostiach, ktoré si doprajú viac.

Čítať ďalej...

Rozlišuje zákazník domáce a zahraničné e-shopy?

slov zahranic 2021 mZaujímajú sa spotrebitelia o to, či nakupujú v domácom e-shope alebo v zahraničnom? Čo nakupovali počas rok trvajúcej pandémie? Aké úskalia musia pri nákupe prekonávať? Prezradíme len, že je rozdiel medzi nakupovaním a kupovaním.

Čítať ďalej...

Keď nákup potravín riadi zdravotný stav

intolerancie2020 mSpôsob stravovania môže ovplyvniť celý životný štýl človeka a aj celej rodiny. Niekedy je jedálniček obmedzený intoleranciami, či alergiami, inokedy sa ľudia dobrovoľne podriaďujú pravidlám tej-ktorej diéty alebo stravovacieho režimu. Retail na tieto trendy reaguje a prináša sortiment pestrý natoľko, aby sa aj ľudia s intoleranciami necítili obmedzovaní ponukou.

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk