Vzdelávanie spotrebiteľov vedie aj k uprednostňovaniu domácej produkcie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. august 2015
Permanentné vzdelávanie spotrebiteľov ohľadom dôležitosti uskutočňovania nákupov domácich potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov realizuje už piaty rok ambiciózny projekt Kvalita z našich regiónov (KNZR). Aké sú jeho tohtoročné ciele?
Deti nakupujúcich rodičov pozorne sledujú
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. september 2014
Deti sú veľakrát súčasťou pravidelných, väčších alebo menších rodinných nákupov. Nezostane to prirodzene bez účinku. Obsah nákupného košíka sa pod ich vplyvom dokáže výrazne zmeniť. Na čo ich pohľady mieria najčastejšie?
Priemerne vlastníme 4 digitálne zariadenia
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 27. september 2014
Ešte nedávno sme sa mohli na internet pripájať len prostredníctvom osobných počítačov alebo notebookov. V súčasnosti je už situácia iná, surfovanie na internete sa stalo bežnou a obľúbenou súčasťou nášho každodenného života a tak nám moderné technológie poskytujú čoraz viac príležitostí na to, ako byť online.
Zákazníci zvyšujú tlak na predajcov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 15. september 2014
Európania sú po prvý raz od roku 2008 optimistickejší. Až 40% z nich malo na začiatku roka 2014 v úmysle svoju spotrebu zvýšiť. Aká je skutočnosť?
Mladých ľudí sponzorujú hlavne rodičia
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 18. august 2014
Rodičia sú pre túto, pomerne veľkú skupinu spotrebiteľov vo veľkej miere najhlavnejším zdrojom financií pre nákupy a bežné životné náklady.
Ako sa mení nákupné správanie v lete?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 21. august 2023
Kam a ako cestujú ľudia? Čo, kde a ako nakupujú? Menia sa preferencie a cenová citlivosť? Čo robí spotrebiteľ počas letných mesiacov?
Ako sa zákazníci vyrovnávajú s bezprecedentnými zmenami?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 06. jún 2023
Šetria vôbec Slováci? Ak áno, ktorý tovar kupujú menej alebo vôbec? Odpovede na tieto a ďalšie otázky priniesol Ladislav Csengeri, riaditeľ divízie Spotrebiteľského panelu GfK Czech a GfK Slovakia počas konferencie New Retail Summit, ktorú organizovala spoločnosť Blue Events.
Zamestnanci sú aj vaši prví zákazníci
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 21. december 2021
Retail sa už niekoľko rokov pasuje s nedostatkom zamestnancov. Neustále zatváranie a otváranie predajní, k tomu neistota fungovania a nejasná stabilita príjmu sú okrem iného dôvodom odchodu ľudí do sektoru priemyslu či logistiky.Obchodníci sa preto snažia udržať si aspoň kľúčových ľudí a poskytnúť im rôzne lákavé benefity. Okrem iného aj zľavy na tovar.
Zdrojom peňazí detí sú najmä sviatočné dary
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. november 2021
Vianoce, narodeniny, meniny. Takmer každé dieťa vo veku od 11 do 15 rokov má k dispozícii vlastné peniaze, najčastejšie ich dostáva vo forme daru od svojich najbližších a pri príležitosti sviatkov.
Všimli ste si zmeny v správaní spotrebiteľov?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 01. október 2021
Pandémia so sebou priniesla aj rôzne externé elementy, ktoré vytvárajú a ovplyvňujú prostredie, v ktorom žijú aj vaši spotrebitelia.