Vzdelávanie spotrebiteľov vedie aj k uprednostňovaniu domácej produkcie

kvalitaPermanentné vzdelávanie spotrebiteľov ohľadom dôležitosti uskutočňovania nákupov domácich potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov realizuje už piaty rok ambiciózny projekt Kvalita z našich regiónov (KNZR). Aké sú jeho tohtoročné ciele?

Čítať ďalej...

Deti nakupujúcich rodičov pozorne sledujú

detinakupovanieDeti sú veľakrát súčasťou pravidelných, väčších alebo menších rodinných nákupov. Nezostane to prirodzene bez účinku. Obsah nákupného košíka sa pod ich vplyvom dokáže výrazne zmeniť. Na čo ich pohľady mieria najčastejšie?

Čítať ďalej...

Priemerne vlastníme 4 digitálne zariadenia

teneskaEšte nedávno sme sa mohli na internet pripájať len prostredníctvom osobných počítačov alebo notebookov. V súčasnosti je už situácia iná, surfovanie na internete sa stalo bežnou a obľúbenou súčasťou nášho každodenného života a tak nám moderné technológie poskytujú čoraz viac príležitostí na to, ako byť online.

Čítať ďalej...

Zákazníci zvyšujú tlak na predajcov

tlak nakupujuciEurópania sú po prvý raz od roku 2008 optimistickejší. Až 40% z nich malo na začiatku roka 2014 v úmysle svoju spotrebu zvýšiť. Aká je skutočnosť? 

Čítať ďalej...

Mladých ľudí sponzorujú hlavne rodičia

tns prieskumRodičia sú pre túto, pomerne veľkú skupinu spotrebiteľov vo veľkej miere najhlavnejším zdrojom financií pre nákupy a bežné životné náklady.  

Čítať ďalej...

Ako sa mení nákupné správanie v lete?

spotrebitel leto 23 mKam a ako cestujú ľudia? Čo, kde a ako nakupujú? Menia sa preferencie a cenová citlivosť? Čo robí spotrebiteľ počas letných mesiacov?

Čítať ďalej...

Ako sa zákazníci vyrovnávajú s bezprecedentnými zmenami?

csengeri nrs2023 mŠetria vôbec Slováci? Ak áno, ktorý tovar kupujú menej alebo vôbec? Odpovede na tieto a ďalšie otázky priniesol Ladislav Csengeri, riaditeľ divízie Spotrebiteľského panelu GfK Czech a GfK Slovakia počas konferencie New Retail Summit, ktorú organizovala spoločnosť Blue Events.

Čítať ďalej...

Zamestnanci sú aj vaši prví zákazníci

zamestnanci benefity mRetail sa už niekoľko rokov pasuje s nedostatkom zamestnancov. Neustále zatváranie a otváranie predajní, k tomu neistota fungovania a nejasná stabilita príjmu sú okrem iného dôvodom odchodu ľudí do sektoru priemyslu či logistiky.Obchodníci sa preto snažia udržať si aspoň kľúčových ľudí a poskytnúť im rôzne lákavé benefity. Okrem iného aj zľavy na tovar.

Čítať ďalej...

Zdrojom peňazí detí sú najmä sviatočné dary

deti vreckove mVianoce, narodeniny, meniny. Takmer každé dieťa vo veku od 11 do 15 rokov má k dispozícii vlastné peniaze, najčastejšie ich dostáva vo forme daru od svojich najbližších a pri príležitosti sviatkov.

Čítať ďalej...

Všimli ste si zmeny v správaní spotrebiteľov?

New Retail Summit 2021Pandémia so sebou priniesla aj rôzne externé elementy, ktoré vytvárajú a ovplyvňujú prostredie, v ktorom žijú aj vaši spotrebitelia.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk