Vzdelávanie spotrebiteľov vedie aj k uprednostňovaniu domácej produkcie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. august 2015
Permanentné vzdelávanie spotrebiteľov ohľadom dôležitosti uskutočňovania nákupov domácich potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov realizuje už piaty rok ambiciózny projekt Kvalita z našich regiónov (KNZR). Aké sú jeho tohtoročné ciele?
Deti nakupujúcich rodičov pozorne sledujú
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. september 2014
Deti sú veľakrát súčasťou pravidelných, väčších alebo menších rodinných nákupov. Nezostane to prirodzene bez účinku. Obsah nákupného košíka sa pod ich vplyvom dokáže výrazne zmeniť. Na čo ich pohľady mieria najčastejšie?
Priemerne vlastníme 4 digitálne zariadenia
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 27. september 2014
Ešte nedávno sme sa mohli na internet pripájať len prostredníctvom osobných počítačov alebo notebookov. V súčasnosti je už situácia iná, surfovanie na internete sa stalo bežnou a obľúbenou súčasťou nášho každodenného života a tak nám moderné technológie poskytujú čoraz viac príležitostí na to, ako byť online.
Zákazníci zvyšujú tlak na predajcov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 15. september 2014
Európania sú po prvý raz od roku 2008 optimistickejší. Až 40% z nich malo na začiatku roka 2014 v úmysle svoju spotrebu zvýšiť. Aká je skutočnosť?
Mladých ľudí sponzorujú hlavne rodičia
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 18. august 2014
Rodičia sú pre túto, pomerne veľkú skupinu spotrebiteľov vo veľkej miere najhlavnejším zdrojom financií pre nákupy a bežné životné náklady.
Keď nákup potravín riadi zdravotný stav
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 02. september 2020
Spôsob stravovania môže ovplyvniť celý životný štýl človeka a aj celej rodiny. Niekedy je jedálniček obmedzený intoleranciami, či alergiami, inokedy sa ľudia dobrovoľne podriaďujú pravidlám tej-ktorej diéty alebo stravovacieho režimu. Retail na tieto trendy reaguje a prináša sortiment pestrý natoľko, aby sa aj ľudia s intoleranciami necítili obmedzovaní ponukou.
Mladé rodiny majú vysoké očakávania
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 06. júl 2020
Od začiatku 90-tých rokov prešla kategória mladých ľudí vo vekovom rozmedzí 20-30 rokov výraznými zmenami. Ako a kde títo ľudia nakupujú a za čo sú ochotní utrácať viac? Prinášame vám niekoľko zaujímavých zistení o mladých ľuďoch aj rodinách.
Čo ste o senioroch v maloobchode nevedeli? (2. časť)
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. máj 2020
Viete, čo majú spoločné Angela Merkel, Donald Trump, Vladimir Putin, Xi Jinping, John Travolta, Jackie Chan, Richard Branson alebo Tom Hanks? Všetci už majú viac ako 65 rokov. Naše vnímanie seniorov, ako ľudí, ktorých charakterizujú francúzske palice, sieťovky a démodé odev, by sme mali rýchlo napraviť. Najmä ak tvoria aj vašu cieľovú skupinu.
Je typológia zákazníkov preceňovaná?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 28. november 2019
S množstvom informácií a štúdií, ktoré sa týkajú typológie spotrebiteľov, sa vynára aj klišé, zovšeobecňovanie a jednoduché škatuľkovanie.
Billa: Slováci sú milovníkmi chleba
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 23. október 2019
Až dve tretiny z nás konzumujú podľa prieskumu na raňajky chlieb a pečivo. Hoci chlieb konzumuje až 98,6 % našej populácie, mnohí žijú modernejším životným štýlom, prikláňajú sa k zdravej výžive, a tento trend sa prejavuje aj v ich záujme o pekárenské výrobky.
Video
Hašlerky oslavujú 100 rokov
Retail Podcast
Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?
Otvoriť na novej karte
RETAIL SLOVNÍK
NOVINKA