Slováci plánujú kúpiť lepší počítač a umývačku riadu

nakupneplany mPandémia koronavírusu zmenila naše priority, ľudia prehodnotili svoje plány ohľadom väčších investícií, rekonštrukcie bývania či jeho zariadenia.

Čítať ďalej...

Medzi raňajkovými potravinami nesmie chýbať chlieb a pečivo

pecivo mNeoddeliteľnou súčasťou jedálnička Slovákov sú chlieb a pečivo. Podľa prieskumu ich na dennej báze konzumujú tri pätiny opýtaných ľudí.

Čítať ďalej...

Prieskum: Slováci preferujú vajcia zo Slovenska

vajciaTakmer tretina Slovákov nakupuje vajíčka niekoľkokrát alebo aspoň jedenkrát v týždni a 39 % minimálne raz za dva týždne. Až 73 % pritom považuje za najkvalitnejšie vajíčka zo slovenskej produkcie, pričom 63 % si myslí, že Slovensko je v produkcii vajec sebestačné.

Čítať ďalej...

Štyria z desiatich ľudí zvažujú konzumovať menej mäsa

rastlinnepotraviny mTrend popularity rastlinného stravovania na Slovensku silnie, ako aj odhodlanie znižovať spotrebu mäsa a živočíšnych výrobkov medzi mladými a vzdelanými ľuďmi. Ukázal to prieskum agentúry Focus.

Čítať ďalej...

Ako vnímajú Slováci pivo?

pivomuzi zeny mAspoň raz týždenne si tento nápoj vychutná až 85 % dospelých Slovákov. Spotreba piva v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi rastie, a podľa aktuálnych predbežných štatistík sme v roku 2019 v priemere vypili až 77,9 l na osobu.

Čítať ďalej...

Zákazníci e-shopov robia takmer každý šiesty nákup on-line

ecommerceBarom mSlovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Podľa aktuálneho prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD E-shopper barometer robia pravidelní zákazníci až takmer 15 percent všetkých nákupov online.

Čítať ďalej...

Prieskum: Nakupovanie sa zmenilo, ľudia majú k sebe bližšie

nakupovaniepandemia mTakmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupuje sa menej často.

Čítať ďalej...

3 z 10 domácností sa poistili mimoriadnou zásobou potravín

potravinovezasoby mUvádza sa to vo výsledkoch prieskumu GfK, ktorý zisťoval, do akej miery znepokojuje aktuálna situácia ohľadom koronavírusu kupujúcich na Slovensku a v Čechách?

Čítať ďalej...

Čo najviac rozhoduje pri nákupe vína?

prieskumvino2020 mJedným z najviac rozhodujúcich je naďalej cena. Viac ako 90 % Slovákov nakupuje vína, ktorých cena za fľašu sa pohybuje v rozmedzí od 3 do 15 €.

Čítať ďalej...

SAP: Značky zaostávajú za očakávaniami zákazníkov

znacky2020 mKvalitná zákaznícka podpora je pri nákupe najdôležitejším kritériom pre 85 percent nakupujúcich.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk