Slováci si čoraz viac potrpia na vyšší štandard
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 09. marec 2017
Internetový trh na Slovensku každý rok napreduje. Slováci nakupujú čoraz drahšie spotrebiče, o čom svedčí zvyšujúca sa priemerná cena zakúpených produktov. Jednotkou na trhu je stále IT príslušenstvo, no skokanom roka 2016 sa stali elektrické zubné kefky a kávovary.
Spotrebiteľská klíma v EÚ je čoraz lepšia
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 16. február 2017
Celkovo zaznamenala dôvera spotrebiteľov v Európe vo štvrtom štvrťroku 2016 veľmi pozitívny rast. Ukazovateľ spotrebiteľskej dôvery podľa GfK stúpol v celej dvadsať osmičke o 5,6 bodu a v decembri dosiahol 17,9 bodu - to je najvyššia hodnota od roku 2008.
Domácemu prostrediu aj vareniu dávame stále prednosť
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. január 2017
Väčšina Slovákov sa na návštevu teší, no zároveň má aj rôzne obavy. Pozvať si k sebe domov návštevu je pre 75% Slovákov spojené s radom obáv. Mladšia generácia si robí starosti, či je ich domov dostatočne reprezentatívny, ženy sa strachujú, aby sa im podarilo jedlo.
Z klenotov je najvyšší záujem o prstene
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 13. december 2016
Vianoce sú obdobím pokoja a nepochybne aj darčekov. Ľudia každoročne rozmýšľajú nad tým, čo by potešilo ich blízkych.
Európania chcú biometrické overovanie platieb
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. august 2016
Európski spotrebitelia pri platbe kartou záujem využívať biometrické bezpečnostné prvky, a to najmä v kombinácii s ďalším zabezpečením. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Visa. Podľa jeho výsledkov až 73% spotrebiteľov považuje dvojfaktorové overenie platby s využitím biometrického prvku za bezpečný spôsob overenia identity majiteľa účtu.
Čo najviac obľubujeme na tanieri?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. august 2016
Najobľúbenejším jedlom Slovákov už dávno nie sú bryndzové halušky či rezeň. Chuťové poháriky našincov si privykli na medzinárodnú kuchyňu. Hitom je talianska pizza, americké burgre a ázijské špeciality.
Zákazníci potrebujú značkám dôverovať
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 14. júl 2016
Firmy dnes bežne lákajú zákazníkov na skvelé služby, inovácie a akciové ponuky. V dlhodobom horizonte sa však ukazuje, že značkám sa zo všetkého najviac vyplatí poctivosť a dôveryhodnosť. To sú hodnoty, ktoré im zaručia zákaznícku vernosť.
Spotrebitelia sa nevedia odpútať od mobilov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 23. jún 2016
Najrýchlejšie rastú nositeľné technológie s približne 10-percentnou globálnou penetráciou. Medziročne sa takmer zdvojnásobila.
Denná konzumácia džúsov rastie stále pomaly
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 20. jún 2016
Podľa prieskumov vypijú Slováci 11 ml džúsu denne, čo nie je ani polovica pohára za týždeň. Spotreba na osobu a rok predstavuje u nás iba 4,1 l, čo je viac ako 9 l pod európskym priemerom a takmer 68 l pod odporúčaným množstvom za rok.
Reklamáciám sa našinci skôr vyhýbajú
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 25. máj 2016
S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru mal v uplynulom roku skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.