Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie

europaspotrebaEurópa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.

Čítať ďalej...

Bratislavčania sa vracajú do obchodov

bratislavcaniaDôležitou súčasťou ekonomiky je nakupovanie. Najviac návštev predajní sa realizuje v Bratislavskom kraji, ktorý sa vyznačuje najvyššou koncentráciou predajní či nákupných centier. Tento región sa zároveň vyznačuje najvyššou kúpnou silou obyvateľov.

Čítať ďalej...

Ako nakupujú Slováci čerstvé mäso?

maso21Podľa prieskumov GfK si niektorý z predávaných druhov čerstvého mäsa minimálne raz v rámci sledovaného obdobia kúpili takmer všetky slovenské domácnosti. Do nákupného košíka si tento tovar vložili približne 40x a celkovo naň minuli 264 €.

Čítať ďalej...

Mlieko zaznamenalo v spotrebe domácností výrazný rast

mlieko0521Mlieko patrí medzi potraviny, ktoré v sledovanom období od marca 2020 do februára 2021 nechýbali v nákupnom košíku takmer žiadnej slovenskej domácnosti. 

Čítať ďalej...

Až 54 percent domácností označuje plastový odpad za najväčšiu hrozbu

denzeme2021 mPlastový odpad vníma ako najväčšiu výzvu trvalej udržateľnosti 54 percent slovenských a 49 percent českých domácností. Druhou celosvetovo najzásadnejšou identifikovanou výzvou sú klimatické zmeny. Platí to pre 46 percent domácností na Slovensku.

Čítať ďalej...

Aký je postoj Slovákov k domácemu pečeniu?

pečenie domaAspoň raz za týždeň piekli v uplynulom roku dve z piatich domácností na Slovensku a v Čechách. Až 41 % českých a 48 % slovenských domácností sa dokonca nechalo inšpirovať novými trendmi v pečení.

Čítať ďalej...

Spôsobujú vegánske „mliečne“ výrobky medzi Slovákmi zmätok?

veganske2021 mEurópsky parlament odhlasoval v októbri minulého roka zmenu, ktorá môže výrazne zasiahnuť odvetvie rastlinných mliek, jogurtov, syrov či zmrzliny.

Čítať ďalej...

Väčšina Bratislavčanov chce minúť na darčeky viac alebo rovnako ako vlani

bratislavcania vianocePredvianočné obdobie býva každoročne pre maloobchod najsilnejším. V rámci Slovenska sa najviac nákupov realizuje v Bratislavskom kraji – na území s najvyššou koncentráciou predajní a obchodných centier.

Čítať ďalej...

Slováci sú v nakupovaní falšovaného tovaru na popredných priečkach

falzifikaty2020 mNapriek tomu, že 38 % Slovákov výslovne uprednostňuje originálny tovar pred falšovaným, až 11 % z nich si ho za posledný rok vedome kúpilo.

Čítať ďalej...

Iba tretine zákazníkov chýba nakupovanie v nákupných centrách

obchodnecentra vianoce mBitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme bude viesť na internete. Dôvodom je bezpečnosť, ktorá počas pandémie zohráva kľúčovú úlohu. Najúspešnejší budú tí, ktorí zvládnu logistiku, zásobovanie a zákazník od nich odíde s pozitívnym zážitkom z nakupovania.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk