Prieskum: Nakupovanie sa zmenilo, ľudia majú k sebe bližšie

nakupovaniepandemia mTakmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupuje sa menej často.

Čítať ďalej...

3 z 10 domácností sa poistili mimoriadnou zásobou potravín

potravinovezasoby mUvádza sa to vo výsledkoch prieskumu GfK, ktorý zisťoval, do akej miery znepokojuje aktuálna situácia ohľadom koronavírusu kupujúcich na Slovensku a v Čechách?

Čítať ďalej...

Čo najviac rozhoduje pri nákupe vína?

prieskumvino2020 mJedným z najviac rozhodujúcich je naďalej cena. Viac ako 90 % Slovákov nakupuje vína, ktorých cena za fľašu sa pohybuje v rozmedzí od 3 do 15 €.

Čítať ďalej...

SAP: Značky zaostávajú za očakávaniami zákazníkov

znacky2020 mKvalitná zákaznícka podpora je pri nákupe najdôležitejším kritériom pre 85 percent nakupujúcich.

Čítať ďalej...

Ako sa nám žije v súčasnosti v porovnaní s rokom 1989?

pokladna stare mOd Nežnej revolúcie z roku 1989 uplynulo tento rok 30 rokov. Pre Slovákov neznamenala len odstránenie totalitného režimu a obnovenie ľudských práv či slobôd, ale priniesla aj podstatné zmeny v ekonomike.

Čítať ďalej...

Hornbach: Každý druhý Slovák využije možnosť samoobslužného nakupovania

HornbachVyplýva z prieskumu, ktorý si tento obchodník nechal vypracovať pri príležitosti spustenia pilotnej prevádzky aplikácie SELF SCAN v Košiciach.

Čítať ďalej...

Obchodníci by podľa spotrebiteľov mali tovary Fairtrade ponúkať aktívnejšie

FTprieskum mNedávno zrealizovaný prieskum naznačil vyšší záujem Slovákov o témy spojené s princípmi Fairtrade, ako sú ochrana životného prostredia alebo zákaz detskej práce.

Čítať ďalej...

Aké skúsenosti majú Slováci so zdieľanou ekonomikou?

zdielana2019 mTakmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria spolu tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne.

Čítať ďalej...

Lojalita k značke stráca hodnotu

Nlojalita mV súčasnosti chcú spotrebitelia viac ako kedykoľvek predtým skúšať niečo nové a v dôsledku toho sa zvyšuje nelojalita voči značke.

Čítať ďalej...

Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych

billablizki mNázor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.

Čítať ďalej...

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW