Kde Slováci nakupujú darčeky pre blízkych?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. jún 2015
Našinci s obľubou snívajú, no svoje sny si nedokážu splniť. Viac ako polovica z nich to odôvodňuje nedostatkom financií. Na druhej strane, ak môžu, svojim blízkym plnia sny častejšie ako sebe. Vyplýva to z prieskumu agentúry 2muse realizovaného exkluzívne pre Poštovú banku.
Digitálny vek intenzívne nahráva spotrebiteľom
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 20. máj 2015
V súvislosti s návrhom Európskej komisie na jednotný digitálny trh pripravila spoločnosť MasterCard novú správu, ktorá ukazuje, ako výskum a inovácie v technológiách robia z digitálneho veku dobu, ktorá je výhodná tak pre spotrebiteľov, ako aj pre obchodníkov a mestá po celom svete.
Európski spotrebitelia venujú nakupovaniu viac času
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 15. máj 2015
Budeme naďalej čeliť kríze alebo dáme priestor potešeniu? Chceme byť pánmi svojho času alebo nám vyhovuje tráviť nákupmi veľa hodín? Na tieto a ďalšie otázky odpovedá najnovší prieskum spotrebiteľov, Barometer Cetelem 2015 spolu s jeho tvorcom, Flavienom Neuvy.
Internet využívame denne kvôli emailom aj nakupovaniu
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 20. marec 2015
Dôvodov, pre ktoré sme na internete závislí je viacero. Je to totiž nekonečná množina informácií, poznatkov, elektronických obchodov, aplikácií, prostredníctvom ktorých komunikujeme, nakupujeme, zabávame sa a vzdelávame alebo len hľadáme odpovede na otázky, ktoré nás zaujímajú.
Dokážeme nakupovať bez hotovosti?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 12. marec 2015
Presne 75 % Slovákov si vie predstaviť, že by všetky platby v obchodoch prebiehali bez hotovosti. Hoci by si teda väčšina ľudí na elektronické platby zvykla, ešte stále majú mnohí spotrebitelia na Slovensku k bankovkám a minciam blízky vzťah.
Čo najviac podporuje rozhodovanie pri kúpe kozmetiky?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. február 2015
Jeden z posledných špecializovaných projektov asociácie POPAI France priniesol viaceré zaujímavé zistenia. Aj napriek rozvoju moderných technológií je úloha kamenných predajní pri predaji kozmetiky mimoriadne silná silná. Do hry však súčasne vstupujú aj niektoré nové, špecifickejšie faktory.
Čo prináša medzinárodný deň nenakupovania?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. november 2014
V piatok 28. novembra sme „oslavovali" medzinárodný deň nenakupovania. Na Slovensku zatiaľ tento deň na výraznejšej popularite nezískal. Slováci tak aj počas tohto dňa obvykle nakupujú bez akýchkoľvek obmedzení či výčitiek. Oveľa väčším paradoxom je však tento deň v USA.
Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 07. júl 2014
Európa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.
Čo chcú Slováci najčastejšie zmeniť vo svojom živote?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. marec 2024
Viac ako 60 % ľudí na Slovensku je vo svojom živote aktuálne s niečím nespokojných do takej miery, že by to chceli zmeniť. Nespokojnosť najčastejšie súvisí so zdravotným stavom, vzhľadom či spôsobom využívania voľného času. Zistenia vyplývajú z prieskumu agentúry Median, ktorý realizovala pre značku pramenitej vody Natura. Čo ďalšie odhalil prieskum?
PRIESKUM: 90 % Slovákov chápe, že život musí byť udržateľný. Úskalím je strata pohodlia
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 01. február 2024
Slováci v posledných rokoch dôslednejšie triedia odpad, šetria vodou a energiami. Rastie tiež skupina ľudí, ktorí do snahy znižovať dopady svojej spotreby neváhajú investovať čas a peniaze. Je tu však aj významná časť tých, ktorí na zmenu svojho správania nevidia dôvod.