Digitálny vek intenzívne nahráva spotrebiteľom
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 20. máj 2015
V súvislosti s návrhom Európskej komisie na jednotný digitálny trh pripravila spoločnosť MasterCard novú správu, ktorá ukazuje, ako výskum a inovácie v technológiách robia z digitálneho veku dobu, ktorá je výhodná tak pre spotrebiteľov, ako aj pre obchodníkov a mestá po celom svete.
Európski spotrebitelia venujú nakupovaniu viac času
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 15. máj 2015
Budeme naďalej čeliť kríze alebo dáme priestor potešeniu? Chceme byť pánmi svojho času alebo nám vyhovuje tráviť nákupmi veľa hodín? Na tieto a ďalšie otázky odpovedá najnovší prieskum spotrebiteľov, Barometer Cetelem 2015 spolu s jeho tvorcom, Flavienom Neuvy.
Internet využívame denne kvôli emailom aj nakupovaniu
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 20. marec 2015
Dôvodov, pre ktoré sme na internete závislí je viacero. Je to totiž nekonečná množina informácií, poznatkov, elektronických obchodov, aplikácií, prostredníctvom ktorých komunikujeme, nakupujeme, zabávame sa a vzdelávame alebo len hľadáme odpovede na otázky, ktoré nás zaujímajú.
Dokážeme nakupovať bez hotovosti?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 12. marec 2015
Presne 75 % Slovákov si vie predstaviť, že by všetky platby v obchodoch prebiehali bez hotovosti. Hoci by si teda väčšina ľudí na elektronické platby zvykla, ešte stále majú mnohí spotrebitelia na Slovensku k bankovkám a minciam blízky vzťah.
Čo najviac podporuje rozhodovanie pri kúpe kozmetiky?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. február 2015
Jeden z posledných špecializovaných projektov asociácie POPAI France priniesol viaceré zaujímavé zistenia. Aj napriek rozvoju moderných technológií je úloha kamenných predajní pri predaji kozmetiky mimoriadne silná silná. Do hry však súčasne vstupujú aj niektoré nové, špecifickejšie faktory.
Čo prináša medzinárodný deň nenakupovania?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. november 2014
V piatok 28. novembra sme „oslavovali" medzinárodný deň nenakupovania. Na Slovensku zatiaľ tento deň na výraznejšej popularite nezískal. Slováci tak aj počas tohto dňa obvykle nakupujú bez akýchkoľvek obmedzení či výčitiek. Oveľa väčším paradoxom je však tento deň v USA.
Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 07. júl 2014
Európa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.
Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. september 2023
Pravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Čo ďalšie odhalil prieskum agentúry Go4insight?
Až 67 % slovenských žien má problém pri nakupovaní oblečenia
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. júl 2023
Letné dovolenkové obdobie prináša mnoho príležitostí obliecť si odvážnejší a kreatívne pestrejší outfit ako po zvyšok roka. Je to potenciál pre značky a obchodníkov, ktorí ponúkajú sezónne kolekcie a snažia sa zaujať aj sviežimi reklamnými kampaňami. Myslia však pri tom skutočne na všetkých zákazníkov rovnako?
Slováci sa zbavujú aj nábytku, najčastejšie postelí a sedačiek
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 21. jún 2023
Dáta z najnovšej odpadovej štúdie IKEA , ktorá bola realizovaná v spolupráci s medzinárodnou spoločnosťou orientujúcou sa na cirkulárne odpadové hospodárstvo Cyrkl, poukazujú na predpoklad, že Slováci sa každoročne zbavia v priemere až 239 735 ton dreveného a objemného odpadu z komunálnej sféry.