Digitálny vek intenzívne nahráva spotrebiteľom

digitalneV súvislosti s návrhom Európskej komisie na jednotný digitálny trh pripravila spoločnosť MasterCard novú správu, ktorá ukazuje, ako výskum a inovácie v technológiách robia z digitálneho veku dobu, ktorá je výhodná tak pre spotrebiteľov, ako aj pre obchodníkov a mestá po celom svete.

Čítať ďalej...

Európski spotrebitelia venujú nakupovaniu viac času

spotrebiteliaBudeme naďalej čeliť kríze alebo dáme priestor potešeniu? Chceme byť pánmi svojho času alebo nám vyhovuje tráviť nákupmi veľa hodín? Na tieto a ďalšie otázky odpovedá najnovší prieskum spotrebiteľov, Barometer Cetelem 2015 spolu s jeho tvorcom, Flavienom Neuvy.

Čítať ďalej...

Internet využívame denne kvôli emailom aj nakupovaniu

internetDôvodov, pre ktoré sme na internete závislí je viacero. Je to totiž nekonečná množina informácií, poznatkov, elektronických obchodov, aplikácií, prostredníctvom ktorých komunikujeme, nakupujeme, zabávame sa a vzdelávame alebo len hľadáme odpovede na otázky, ktoré nás zaujímajú.

Čítať ďalej...

Dokážeme nakupovať bez hotovosti?

nakupovanie hotovostPresne 75 % Slovákov si vie predstaviť, že by všetky platby v obchodoch prebiehali bez hotovosti. Hoci by si teda väčšina ľudí na elektronické platby zvykla, ešte stále majú mnohí spotrebitelia na Slovensku k bankovkám a minciam blízky vzťah.

Čítať ďalej...

Čo najviac podporuje rozhodovanie pri kúpe kozmetiky?

popai franceJeden z posledných špecializovaných projektov asociácie POPAI France priniesol viaceré zaujímavé zistenia. Aj napriek rozvoju moderných technológií je úloha kamenných predajní pri predaji kozmetiky mimoriadne silná silná. Do hry však súčasne vstupujú aj niektoré nové, špecifickejšie faktory.

Čítať ďalej...

Čo prináša medzinárodný deň nenakupovania?

ciernypiatokV piatok 28. novembra sme „oslavovali" medzinárodný deň nenakupovania. Na Slovensku zatiaľ tento deň na výraznejšej popularite nezískal. Slováci tak aj počas tohto dňa obvykle nakupujú bez akýchkoľvek obmedzení či výčitiek. Oveľa väčším paradoxom je však tento deň v USA.

Čítať ďalej...

Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie

europaspotrebaEurópa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.

Čítať ďalej...

Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov

AI 0923 mPravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Čo ďalšie odhalil prieskum agentúry Go4insight?

Čítať ďalej...

Až 67 % slovenských žien má problém pri nakupovaní oblečenia

glami 723 mLetné dovolenkové obdobie prináša mnoho príležitostí obliecť si odvážnejší a kreatívne pestrejší outfit ako po zvyšok roka. Je to potenciál pre značky a obchodníkov, ktorí ponúkajú sezónne kolekcie a snažia sa zaujať aj sviežimi reklamnými kampaňami. Myslia však pri tom skutočne na všetkých zákazníkov rovnako?

Čítať ďalej...

Slováci sa zbavujú aj nábytku, najčastejšie postelí a sedačiek

IKEA druhy zivot nabytku mDáta z najnovšej odpadovej štúdie IKEA , ktorá bola realizovaná v spolupráci s medzinárodnou spoločnosťou orientujúcou sa na cirkulárne odpadové hospodárstvo Cyrkl, poukazujú na predpoklad, že Slováci sa každoročne zbavia v priemere až 239 735 ton dreveného a objemného odpadu z komunálnej sféry.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk