KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Aplikácia Wewell pomáha s výberom kozmetiky

wewell mMožnosť skenovať a vyhľadávať tisíce kozmetických produktov, jednoducho si vybrať tie vhodné, a objednať si ich na pár kliknutí. Umožňuje to technologický startup Wewell. Pomáha vyhnúť sa kozmetike s nevhodnými zložkami a nájsť správne produkty špeciálne pre pokožku daného človeka.

Čítať ďalej...

Na scénu vstupuje trendový oPET

3DDEN mIde o úplne nový recyklovaný materiál, ktorý vzniká z plastového odpadu vyloveného zo svetových oceánov. Český startup 3Dden ho ako prvý začal používať pri inovatívnej 3D tlači na tlačiarniach vlastnej výroby.

Čítať ďalej...

Knižnému trhu prinášajú nových čitateľov

kubo uvod mPokrok ide cestou digitalizácie a týka sa aj kníh pre deti. Nakupovať ich v klasických či online kníhkupectvách nemusí byť jedinou cestou ako sa k nim dostať. Na Slovensku začal fungovať zaujímavý projekt, digitálna knižnica KUBO - detské knihy. Ide o aplikáciu s viac ako tisíc knižkami, ktoré rodičia aj deti ocenia hlavne na cestách.

Čítať ďalej...

Skvelú prácu odvádzajú aj menší potravinári

potravinari retailup mKeď sa povie start-up, zrejme každému sa spontánne vynorí technologická firma, ktorá vyvíja softvér alebo rôzne prístroje. Perspektívne začínajúce firmy však nájdete aj v iných odvetviach. Napríklad v potravinárstve a medzi dodávateľmi pre retail.

Čítať ďalej...

Vytvorili sladkosti pre ľudí s kombinovanými intoleranciami

kekse 23 mPočet Slovákov s potravinovými intoleranciami v posledných rokoch rastie. Mnohí ľudia majú dokonca viaceré intolerancie. Nie je napríklad zriedkavé, ak sa niekto pasuje s neznášanlivosťou lepku a zároveň má problém aj s trávením laktózy. Aktuálna ponuka v predajniach však týmto spotrebiteľom príliš nelahodí. Sortiment bezlaktózových výrobkov sa síce rozširuje, nemožno to však tvrdiť o produktoch bez histamínu.

Čítať ďalej...

Na Slovensko prichádza REkrabička a REkelímok

re kelimek mIde o službu vratných a znovu použiteľných obalov na jedlo a pitie so sebou, ktorá už niekoľko rokov úspešne pôsobí v Českej republike. Hlavným cieľom REkrabičky a REkelímka je eliminovať vznik zbytočného odpadu, ktorý vzniká používaním jednorazových obalov. 

Čítať ďalej...

Začínali semiačkami, pokračujú panenským olejom

farma tekvicka uvod mNa farme Tekvička v Malom Cetíne neďaleko Nitry zbierajú v tomto období tekvice."Kedysi si pestovaním tekvíc privyrábali len moji rodičia, v súčasnosti na farme pracuje celá naša rodina," hovorí záhradná architektka Alena Bernadičová. Porozprávala nám veľa zaujímavého z fungovania tekvicovej farmy.

 

Čítať ďalej...

Značka, ktorá pomáha ženám rásť

vely uvod mZnačka Vely sa zrodila z túžby podporovať ženy, pomôcť im vynikať a napredovať vo všetkých smeroch. Čo všetko tvorí unikátne portfólio tejto značky, čím sú tieto produkty odlišné a v čom spočíva originalita ich obalov? Hovorili sme so zakladateľkou a riaditeľkou značky Vely, MSc. Miroslavou Sabolovou.

Čítať ďalej...

Vášeň pre čili prerástla do úspešného podnikania

chillihellNie je to tak dávno, čo si milovníci pikantných jedál museli čili omáčky zháňať v zahraničí. Dnes už v tejto oblasti pôsobí na Slovensku niekoľko firiem, vrátane rodinných fariem. Čili papričky si sami pestujú aj spracovávajú.

Čítať ďalej...

PIKITO prepája svet online a offline nákupov

pikito showroom1 mNový český startup s názvom PIKITO chce prepojiť svet online a offline nákupov formou zdieľaných showroomov. V tomto roku plánuje otvoriť predajne v Prahe, Bratislave a Bukurešti. V budúcom roku avizuje expanziu aj na ďalšie európske trhy.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk