Čo je zdravé, môže byť zároveň chutné

ryskaRozhodli sa spojiť zdravie, delikátnosť, lokálnosť a ekológiu do zaujímavého portfólia výrobkov. Aký je príbeh slovenskej značky Ryska?

Čítať ďalej...

Rozhodli sa pre výrobu originálnych nesyrov

dobra karmaPočas minuloročného lockdownu urobili zásadné rozhodnutie - vrátili sa po pár rokoch zo zahraničia naspäť na Slovensko. Keďže však bolo nemožné zohnať v danom období zamestnanie, padlo rozhodnutie uskutočniť kariérnu zmenu. Bol to prvý krok k novej pracovnej etape, k vymýšľaniu a skúšaniu receptov na netradičné rastlinné syry.

Čítať ďalej...

Nechcú vidieť krajinu posiatu jednorazovými obalmi

vcelobalEurópska únia tlačí na členské štáty, aby obmedzili používanie jednorazových plastov. Momentálne je na Slovensku zakázané niektoré z nich aj predávať. Zároveň sú na trh uvádzané rôzne druhy vlastných, opakovane použiteľných obalov.

Čítať ďalej...

Našli dieru na trhu, aktuálne predávajú v 40 krajinách

mia stepanovska mMalá rodinná firma z Bratislavy zaznamenala hneď v prvom roku svojho fungovania stotisícové tržby a počas pandémie expandovala dokonca do sveta. Zistili totiž, čo chýba na celosvetovom trhu v segmente barefoot obuvi, ktorá sa v poslednom desaťročí stala veľkým hitom. Hovorili sme s MIOU ŠTEPANOVSKOU, zakladateľkou a majiteľkou značky SHAPEN.

Čítať ďalej...

Spojili rodinnú tradíciu s tajomstvom ihličia

ihlickovoPríroda ponúka obrovské množstvo príležitostí a ešte neobjavených možností. A práve jednu z nich sa podarilo uviesť na svetlo sveta dvom mladým ľuďom - Alexandre a Lukášovi. Zoznámte sa so zaujímavým konceptom IHLIČKOVO.

Čítať ďalej...

Kvetinové farmy rozkvitajú hlavne v posledných rokoch

kvetinove farmyFialky v zime? V dnešnej dobe to už nie je nemožné a tak si jarné tulipány môžete objednávať bežne napríklad aj na jeseň. Vyšší záujem zaznamenávajú v poslednej dobe bežné záhradné kvety, ktoré pochádzajú zo Slovenska.

Čítať ďalej...

Nadišiel čas uviesť čokoládu s QR kódom

lyraNa začiatku bola vášeň pre čokoládu a zmysel pre poctivosť. „Chceme sa ľuďom pozerať do očí vždy férovo,“ hovorí majiteľ a zakladateľ značky Lyra, čokolatier Karol Stýblo.

Čítať ďalej...

Čerstvo odtrhnutá zelenina je zdravšia

zezahora.skHovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Matej Hajdin, zakladateľ internetového trhu ZeZáhorá.sk.

Čítať ďalej...

Aj v malej krajine vznikajú originálne pochúťky

snowlandiaSlowlandia, krajina dobrôt uprostred Slovenska. Aj takto by sa dal pomenovať príbeh jednej originálnej slovenskej značky.

Čítať ďalej...

Ponuku rastlinných potravín menia mladí nadšenci

plant powered sutazNový konferenčný projekt Plant-Powered Perspectives Slovakia otvoril na slovenskom trhu silnú tému a zároveň aj zaujímavú súťaž Plant-Powered Startup Pitch. Kto sú traja výhercovia prvého ročníka? Čo prihlásili do súťaže a aké majú ďalšie plány?

Čítať ďalej...

Video

Retail Summit 2021 v 100 sekundách

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk