kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Našli dieru na trhu, aktuálne predávajú v 40 krajinách

mia stepanovska mMalá rodinná firma z Bratislavy zaznamenala hneď v prvom roku svojho fungovania stotisícové tržby a počas pandémie expandovala dokonca do sveta. Zistili totiž, čo chýba na celosvetovom trhu v segmente barefoot obuvi, ktorá sa v poslednom desaťročí stala veľkým hitom. Hovorili sme s MIOU ŠTEPANOVSKOU, zakladateľkou a majiteľkou značky SHAPEN.

Čítať ďalej...

Spojili rodinnú tradíciu s tajomstvom ihličia

ihlickovoPríroda ponúka obrovské množstvo príležitostí a ešte neobjavených možností. A práve jednu z nich sa podarilo uviesť na svetlo sveta dvom mladým ľuďom - Alexandre a Lukášovi. Zoznámte sa so zaujímavým konceptom IHLIČKOVO.

Čítať ďalej...

Kvetinové farmy rozkvitajú hlavne v posledných rokoch

kvetinove farmyFialky v zime? V dnešnej dobe to už nie je nemožné a tak si jarné tulipány môžete objednávať bežne napríklad aj na jeseň. Vyšší záujem zaznamenávajú v poslednej dobe bežné záhradné kvety, ktoré pochádzajú zo Slovenska.

Čítať ďalej...

Nadišiel čas uviesť čokoládu s QR kódom

lyraNa začiatku bola vášeň pre čokoládu a zmysel pre poctivosť. „Chceme sa ľuďom pozerať do očí vždy férovo,“ hovorí majiteľ a zakladateľ značky Lyra, čokolatier Karol Stýblo.

Čítať ďalej...

Čerstvo odtrhnutá zelenina je zdravšia

zezahora.skHovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Matej Hajdin, zakladateľ internetového trhu ZeZáhorá.sk.

Čítať ďalej...

Aj v malej krajine vznikajú originálne pochúťky

snowlandiaSlowlandia, krajina dobrôt uprostred Slovenska. Aj takto by sa dal pomenovať príbeh jednej originálnej slovenskej značky.

Čítať ďalej...

Ponuku rastlinných potravín menia mladí nadšenci

plant powered sutazNový konferenčný projekt Plant-Powered Perspectives Slovakia otvoril na slovenskom trhu silnú tému a zároveň aj zaujímavú súťaž Plant-Powered Startup Pitch. Kto sú traja výhercovia prvého ročníka? Čo prihlásili do súťaže a aké majú ďalšie plány?

Čítať ďalej...

Na Slovensku máme zaujímavé značky prírodnej kozmetiky

slovenskakozmetika mPôsobí tu konkrétne asi tridsiatka domácich výrobcov prírodnej kozmetiky. Ich produkcia je od niekoľko tisíc predaných kusov ročne až po viac ako 100 tisíc kusov. Tržby sa pohybujú od niekoľko tisíc až do 1,4 milióna €.

Čítať ďalej...

Koniec plastov na jedno použitie? Startup z Moravy ponúka riešenie

rurky mSpoločenský a legislatívny tlak na znižovanie spotreby plastov neustále narastá. Vývoj v oblasti ekologických materiálov, ktorý by ich mohli nahradiť, ide na plné obrátky.

Čítať ďalej...

Segment domácej prírodnej kozmetiky výrazne posilňuje

prirodnakozmetika mZa kozmetiku míňame ročne približne toľko ako za chlieb. V posledných rokoch čoraz viac siahame po prírodnej či bio kozmetike.

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk