Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

Ovplyvňujú inflácia a situácia na Ukrajine nákupy módy?

glami fashion research mInflácia, zdražovanie a vojnový konflikt na Ukrajine majú vplyv aj na segment módnej e-commerce. Čo v tejto súvislosti odhalil aprílový prieskum Fashion (Re)Search?

Čítať ďalej...

O zálohovaní jednorazových fliaš vie väčšina Slovákov

recflase mNa Slovensku je od 1. januára tohto roku povinnosť zálohovať všetky jednorazové plastové fľaše a plechovky od nápojov. Podľa prieskumu Nielsen Admosphere Slovakia túto novinku zaregistrovalo 97 % Slovákov aktívnych na internete.Využívať túto možnosť plánuje 95 % opýtaných.

Čítať ďalej...

Analytička: Veľkonočný nákup potravín vyjde Slovákov o 10 % viac ako vlani

velkonocne nakupy2022Prvýkrát po dvoch rokoch pandémie budú môcť Slováci nielen nakupovať, ale aj tráviť veľkonočné sviatky bez výraznejších opatrení. Nákupy ako aj tankovanie vyjdú spotrebiteľov podstatne drahšie ako počas uplynulých rokov.

 

Čítať ďalej...

Traja z desiatich Slovákov uprednostnia platbu hotovosťou

sk hotovost mMnožstvo ľudí stále nevyužíva najmodernejšie platobné metódy a držia sa radšej zaužívaných spôsobov. Viac ako polovica Slovákov pri platení v kamenných predajniach uprednostňuje úhradu platobnou kartou so zadávaním PIN-u.

Čítať ďalej...

Slováci pristúpili k zmenám vo svojich domácnostiach

domacnostiNový prieskum spoločnosti IKEA o živote v domácnosti odhalil dôležitú úlohu, ktorú domácnosti zohrávali počas minulého roka na Slovensku.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľov motivujú k nakupovaniu silnejúce faktory

zakaznici nakupovaniePodľa štúdie Accenture už cena a kvalita nie sú pri nákupe tak rozhodujúce faktory ako boli kedysi. Väčšina spotrebiteľov zároveň prehodnocuje svoje nákupné správanie a do hry vstupujú nové impulzy.

Čítať ďalej...

Vianoce si nemožno predstaviť bez kníh

vianoce knihy mSlovensko má najviac „darovačov“ kníh, konkrétne 26,7% a tých, ktorí knihy prežívajú – vžívajú sa do ich deja a nechajú sa ním pohltiť je 23,6%. Naopak najmenej je „ukazovačov“ teda tých, ktorí sa s knihou radi ukazujú na verejnosti, aby pôsobili intelektuálne. Je ich len 12,5%.

Čítať ďalej...

Ako sa zmenilo nakupovanie od roku 1989?

nakupovanieNežnú revolúciu z roku 1989 si každoročne pripomíname v novembrových dňoch. Pre Slovákov priniesla výrazné zmeny v ekonomike – v spotrebe a nakupovaní nevynímajúc. Čo sa v prípade obchodu, nákupov ale i cien tovarov a služieb za vyše tri desaťročia zmenilo najviac?

Čítať ďalej...

Bratislavčania navštevujú nákupné centrá čoraz viac kvôli zážitkom

shopmallModerné obchodné centrá sú na Slovensku realitou už 21 rokov. Ich najväčšia koncentrácia je v Bratislavskom kraji s najväčšou kúpnou silou obyvateľstva. Bratislavčania pritom nenavštevujú nákupné centrá iba kvôli nákupom.

Čítať ďalej...

Najčastejšie sa vyhadzujú zvyšky vareného jedla a pečivo

potr stratyMedzinárodný deň povedomia o potravinových stratách a plytvaní potravinami (29.9.) každoročne upozorňuje na nadmerné vyhadzovanie potravín do odpadu. Štatistiky plytvania potravinami sú alarmujúce aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk