Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. september 2023
Pravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Čo ďalšie odhalil prieskum agentúry Go4insight?
Až 67 % slovenských žien má problém pri nakupovaní oblečenia
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. júl 2023
Letné dovolenkové obdobie prináša mnoho príležitostí obliecť si odvážnejší a kreatívne pestrejší outfit ako po zvyšok roka. Je to potenciál pre značky a obchodníkov, ktorí ponúkajú sezónne kolekcie a snažia sa zaujať aj sviežimi reklamnými kampaňami. Myslia však pri tom skutočne na všetkých zákazníkov rovnako?
Slováci sa zbavujú aj nábytku, najčastejšie postelí a sedačiek
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 21. jún 2023
Dáta z najnovšej odpadovej štúdie IKEA , ktorá bola realizovaná v spolupráci s medzinárodnou spoločnosťou orientujúcou sa na cirkulárne odpadové hospodárstvo Cyrkl, poukazujú na predpoklad, že Slováci sa každoročne zbavia v priemere až 239 735 ton dreveného a objemného odpadu z komunálnej sféry.
Rýchlosť doručenia je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 31. máj 2023
Špeciálne to platí v segmente online nákupu potravín, kde doručenie do 90 minút alebo v deň objednania preferuje 80 % spotrebiteľov.
Motoristi ocenia na čerpačkách aj čerstvé potraviny
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 17. máj 2023
Takmer 9 z 10 našincov považuje koncept predaja potravín na čerpacej stanici za výhodný. Najviac by ho využili cestou do práce a z nej, vo večerných a nočných hodinách, keď sú už ostatné predajne zatvorené a, samozrejme, počas štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja.
Inflácia zatriasla obsahom nákupných košíkov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. máj 2023
Menej čerstvého mäsa, rýb a ovocia, lacnejšie produkty alebo menej elektroniky. V časoch prudko stúpajúcich cien potravín spotrebitelia nakupujú viac produktov, ktoré napodobňujú tie značkové, pretože obdobné obaly pozitívne ovplyvňujú názory spotrebiteľov na základný výrobok.
Čo si všímajú spotrebitelia na obaloch?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 04. máj 2023
V poslednej dobe viac ekologické parametre obalov. V konečnom dôsledku je však cena pri nákupnom rozhodovaní stále oveľa dôležitejšia ako obal vyrobený z ekologického alebo recyklovateľného materiálu. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu organizácie zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK.
Sentiment európskeho spotrebiteľa sa mení
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 14. apríl 2023
Nákupné správanie upravilo v poslednej dobe až 93 percent európskych spotrebiteľov a rozpočty domácností sú pod dôslednejšou kontrolou. Také sú závery nedávnej štúdie GfK, ktorá poskytla prehľad úsporných opatrení spotrebiteľov a rozdielov medzi jednotlivými národnosťami.
Prieskum: Slováci sa doma cítia horšie ako pred rokom
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 17. február 2023
Podľa nového prieskumu IKEA o živote v domácnosti sa vyše polovica Slovákov a Sloveniek (53 %) obáva finančnej situácie vo svojej domácnosti a 49 % celkového stavu ekonomiky.
Ako nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. január 2023
Rastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať výrobky značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty. Trendy, rýchla móda a zľavy sú však kľúčové faktory, ktoré vo finále ovplyvnia ich nákup módnych kúskov.