Vianočné darčeky si objednávame až z Číny

vianoce cinaKaždý tretí Slovák má nakupovanie vianočných darčekov rozdelené tak, že polovicu z nich si kúpi v kamenných obchodoch a druhú online. Len pätina ľudí nakupuje všetko výlučne v klasických prevádzkach.

Čítať ďalej...

Slováci konzumujú stále viac ovocia a zeleniny

zelenina slovaciVýsledky každoročného prieskumu poukazujú na to, že stále viac Slovákov denne siahne po ovocí, zelenine, alebo po 100% džúse a pyré. Napriek tomu zaostávame za mnohými európskymi krajinami. Vynikáme však v znalosti zloženia džúsov.

Čítať ďalej...

Ako vnímame predvianočné nakupovanie?

vianoce 2017Nie až tak prekvapivým je zrejme pre vás zistenie, že Slováci uprednostňujú umelý pred živým stromčekom. Prípravy na Vianoce však prví nezačíname. Predbiehajú nás naši západní susedia – každý štvrtý obyvateľ Českej republiky kupuje prvé dekorácie už koncom leta.

Čítať ďalej...

Niekto použité veci vyhadzuje, iný ich predá

darovanie2017Predať alebo podarovať niekomu nepoužívanú, no ešte funkčnú elektroniku, nábytok či zachovalé oblečenie, je samozrejmosťou len pre dvoch z desiatich Slovákov. Väčšina ľudí takto ponúka tovar len sporadicky a ten spravidla skončí v koši.

Čítať ďalej...

Dôvera spotrebiteľov v EÚ je najvyššia za posledných deväť rokov

dovera gfk2017Spotrebiteľská nálada v rámci EÚ sa počas tretieho štvrťroku naďalej zlepšovala a skončila na úrovni 20,9 bodu. To je viac než 19,1 bodu zaznamenaných na konci druhého štvrťroka a teraz dosahuje hodnoty, ktoré boli naposledy dosiahnuté na konci roka 2007.

Čítať ďalej...

Tridsiatnici sa menia. Bohatnú a žijú naplno

tridsiatnici

Túžia po vlastnom bývaní, jazdia vlastným autom, sporia, investujú a takmer každý druhý je spokojný so svojím príjmom. Súčasná generácia tridsiatnikov je však iná, ako tie predošlé. Stále síce vedia tvrdo pracovať a stále lipnú na tradičných veciach, sú však tiež plne online a neboja sa naplno si užívať život. Aj takto by sa dala popísať súčasná generácia 30+.

Čítať ďalej...

Ako sa ľudia cítia pri nakupovaní luxusných tovarov?

luxus 2017Šťastne a sebavedomo. Presne takto sa cíti až 82 % zákazníkov nakupujúcich luxusný tovar. Ako ďalej vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne.

Čítať ďalej...

Čo najviac nakupujú v zahraničí slovenské domácnosti?

zahranicie 2017Vďaka rôznym diskusiám o dvojitej kvalite produktov v oblasti rýchloobrátkového tovaru vo východnej a západnej Európe sa nákupy v zahraničí stávajú opäť stredobodom záujmu. Aká je aktuálna situácia?

Čítať ďalej...

Dôvera Slovákov voči značkám je veľmi silná

szz 2017Pre tri štvrtiny Slovákov je značka zárukou kvality, dôvery a bezpečnosti. Vyplýva to z prieskumu, ktorý bol realizovaný pre Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) v júni tohto roka.

Čítať ďalej...

Viac než tretina Slovákov nakupuje vo výpredajoch

kruk prieskumNakupujú aj počas zľavových akcií alebo navštívia viac predajní len preto, aby zohnali tovar za najnižšiu cenu. Vyplýva to z rozsiahleho prieskumu, ktorý nedávno realizovala na Slovensku skupina KRUK. Prieskum sa týkal hospodárenia s rodinnými financiami.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk