Vianočné darčeky si objednávame až z Číny
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 29. november 2017
Každý tretí Slovák má nakupovanie vianočných darčekov rozdelené tak, že polovicu z nich si kúpi v kamenných obchodoch a druhú online. Len pätina ľudí nakupuje všetko výlučne v klasických prevádzkach.
Slováci konzumujú stále viac ovocia a zeleniny
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 24. november 2017
Výsledky každoročného prieskumu poukazujú na to, že stále viac Slovákov denne siahne po ovocí, zelenine, alebo po 100% džúse a pyré. Napriek tomu zaostávame za mnohými európskymi krajinami. Vynikáme však v znalosti zloženia džúsov.
Ako vnímame predvianočné nakupovanie?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 21. november 2017
Nie až tak prekvapivým je zrejme pre vás zistenie, že Slováci uprednostňujú umelý pred živým stromčekom. Prípravy na Vianoce však prví nezačíname. Predbiehajú nás naši západní susedia – každý štvrtý obyvateľ Českej republiky kupuje prvé dekorácie už koncom leta.
Niekto použité veci vyhadzuje, iný ich predá
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 24. október 2017
Predať alebo podarovať niekomu nepoužívanú, no ešte funkčnú elektroniku, nábytok či zachovalé oblečenie, je samozrejmosťou len pre dvoch z desiatich Slovákov. Väčšina ľudí takto ponúka tovar len sporadicky a ten spravidla skončí v koši.
Dôvera spotrebiteľov v EÚ je najvyššia za posledných deväť rokov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 23. október 2017
Spotrebiteľská nálada v rámci EÚ sa počas tretieho štvrťroku naďalej zlepšovala a skončila na úrovni 20,9 bodu. To je viac než 19,1 bodu zaznamenaných na konci druhého štvrťroka a teraz dosahuje hodnoty, ktoré boli naposledy dosiahnuté na konci roka 2007.
Tridsiatnici sa menia. Bohatnú a žijú naplno
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 04. október 2017
Túžia po vlastnom bývaní, jazdia vlastným autom, sporia, investujú a takmer každý druhý je spokojný so svojím príjmom. Súčasná generácia tridsiatnikov je však iná, ako tie predošlé. Stále síce vedia tvrdo pracovať a stále lipnú na tradičných veciach, sú však tiež plne online a neboja sa naplno si užívať život. Aj takto by sa dala popísať súčasná generácia 30+.
Ako sa ľudia cítia pri nakupovaní luxusných tovarov?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. september 2017
Šťastne a sebavedomo. Presne takto sa cíti až 82 % zákazníkov nakupujúcich luxusný tovar. Ako ďalej vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne.
Čo najviac nakupujú v zahraničí slovenské domácnosti?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 28. august 2017
Vďaka rôznym diskusiám o dvojitej kvalite produktov v oblasti rýchloobrátkového tovaru vo východnej a západnej Európe sa nákupy v zahraničí stávajú opäť stredobodom záujmu. Aká je aktuálna situácia?
Dôvera Slovákov voči značkám je veľmi silná
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 16. august 2017
Pre tri štvrtiny Slovákov je značka zárukou kvality, dôvery a bezpečnosti. Vyplýva to z prieskumu, ktorý bol realizovaný pre Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) v júni tohto roka.
Viac než tretina Slovákov nakupuje vo výpredajoch
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 04. august 2017
Nakupujú aj počas zľavových akcií alebo navštívia viac predajní len preto, aby zohnali tovar za najnižšiu cenu. Vyplýva to z rozsiahleho prieskumu, ktorý nedávno realizovala na Slovensku skupina KRUK. Prieskum sa týkal hospodárenia s rodinnými financiami.