KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Ako vnímajú Slováci pivo?

pivomuzi zeny mAspoň raz týždenne si tento nápoj vychutná až 85 % dospelých Slovákov. Spotreba piva v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi rastie, a podľa aktuálnych predbežných štatistík sme v roku 2019 v priemere vypili až 77,9 l na osobu.

Čítať ďalej...

Zákazníci e-shopov robia takmer každý šiesty nákup on-line

ecommerceBarom mSlovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Podľa aktuálneho prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD E-shopper barometer robia pravidelní zákazníci až takmer 15 percent všetkých nákupov online.

Čítať ďalej...

Prieskum: Nakupovanie sa zmenilo, ľudia majú k sebe bližšie

nakupovaniepandemia mTakmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupuje sa menej často.

Čítať ďalej...

3 z 10 domácností sa poistili mimoriadnou zásobou potravín

potravinovezasoby mUvádza sa to vo výsledkoch prieskumu GfK, ktorý zisťoval, do akej miery znepokojuje aktuálna situácia ohľadom koronavírusu kupujúcich na Slovensku a v Čechách?

Čítať ďalej...

Čo najviac rozhoduje pri nákupe vína?

prieskumvino2020 mJedným z najviac rozhodujúcich je naďalej cena. Viac ako 90 % Slovákov nakupuje vína, ktorých cena za fľašu sa pohybuje v rozmedzí od 3 do 15 €.

Čítať ďalej...

SAP: Značky zaostávajú za očakávaniami zákazníkov

znacky2020 mKvalitná zákaznícka podpora je pri nákupe najdôležitejším kritériom pre 85 percent nakupujúcich.

Čítať ďalej...

Ako sa nám žije v súčasnosti v porovnaní s rokom 1989?

pokladna stare mOd Nežnej revolúcie z roku 1989 uplynulo tento rok 30 rokov. Pre Slovákov neznamenala len odstránenie totalitného režimu a obnovenie ľudských práv či slobôd, ale priniesla aj podstatné zmeny v ekonomike.

Čítať ďalej...

Hornbach: Každý druhý Slovák využije možnosť samoobslužného nakupovania

HornbachVyplýva z prieskumu, ktorý si tento obchodník nechal vypracovať pri príležitosti spustenia pilotnej prevádzky aplikácie SELF SCAN v Košiciach.

Čítať ďalej...

Obchodníci by podľa spotrebiteľov mali tovary Fairtrade ponúkať aktívnejšie

FTprieskum mNedávno zrealizovaný prieskum naznačil vyšší záujem Slovákov o témy spojené s princípmi Fairtrade, ako sú ochrana životného prostredia alebo zákaz detskej práce.

Čítať ďalej...

Aké skúsenosti majú Slováci so zdieľanou ekonomikou?

zdielana2019 mTakmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria spolu tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk