Čo je typické pre slovenské predvianočné nákupy?

vianocnevydavky mS blížiacimi sa Vianocami rastú výdaje slovenských spotrebiteľov na darčeky aj potraviny. Nerastú však len v porovnaní s predchádzajúcimi jesennými a letnými mesiacmi, ale aj v porovnaní s predvianočným obdobím minulých rokov. Zistil to prieskum agentúry Nielsen.

Čítať ďalej...

70% obyvateľov Slovenska nesúhlasí s návrhom zákona o osobitnom odvode reťazcov

odvodspotrebitel mPrieskumná agentúra Go4insight zisťovala názor obyvateľov Slovenska na pripravovaný návrh zákona o osobitnom odvode reťazcov. Výsledky prieskumu ukazujú, že väčšina obyvateľov Slovenska nepodporuje tento návrh.

Čítať ďalej...

Až dve tretiny Slovákov strácajú počas Black Friday zdravý rozum

zlavy2018 mUvádza to aktuálny prieskum značky Gambrinus. Odhalil aj to, že hoci sa o ženách zvykne hovoriť ako o nákupných maniačkach, bezhlavé nakupovanie počas výpredajov je blízke skôr mužom.

Čítať ďalej...

Prieskum: Najviac nepotrebných výdavkov smeruje na nákup potravín

uspory mSedemdesiat percent Slovákov priznáva, že zbytočne míňajú peniaze na veci a služby, ktoré nepotrebujú. Približne polovici z ich sa takéto zbytočné náklady darí aspoň čiastočne obmedzovať, pätina ľudí sa však o to snaží márne.

Čítať ďalej...

Intersport: V porovnaní s okolitými krajinami máme najpozitívnejší vzťah k športu

intersport mA zaujímavé je aj nákupné správanie našincov v segmente športových potrieb. Až 62 % opýtaných v prieskume, ktorý si dala zrealizovať spoločnosť Intersport, uprednostňuje nákup športových potrieb v kamenných predajniach a 38 % cez internet.

Čítať ďalej...

Nároky na potraviny rastú. Slováci dnes už viac dbajú na kvalitu a zloženie potravín

prieskumbilla2018 mSlováci za posledných 25 rokov svoje zmýšľanie pri nákupe potravín zmenili. Kým pred štvrťstoročím zákazníci v predajniach potraviny hľadali a najdôležitejším kritériom bola cena, dnes je na prvom mieste dávame kvalita a zloženie potravín.

Čítať ďalej...

DPD: Slováci kupujú online hlavne módu a kozmetiku, tovar vracajú málokedy

dpd8 mPokiaľ Európania nakupujú online najčastejšie módu, elektroniku a knihy, Slováci okrem módy preferujú hlavne kozmetiku či knihy. Čoraz častejšie objednávajú tovar cez smartfóny, čomu sa prispôsobujú aj technologické inovácie dopravcov pri doručovaní.

Čítať ďalej...

Používanie plastových tašiek je stále realitou, postoj našincov sa však mení

odpad 2018 mAž tri štvrtiny Slovákov a 85 % Čechov, ktorí sú aktívni na internete, zaznamenali problém so zamorením planéty plastovým odpadom. Aj vďaka tomu sú aktívnejší v triedení odpadu. Na Slovensku netriedi podľa Nielsen Admosphere len 4 % opýtaných, v Česku 2 %.

Čítať ďalej...

Až 65% Slovákov používa klasické pracie prášky. Priemer v EÚ je 50%

pranie 2018 mA.I.S.E (Medzinárodná asociácia pre detergenty a čistiace prostriedky, ktorej členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky - SZZV) zverejnila výsledky pravidelného celoeurópskeho prieskumu spotrebiteľského správania, ktorý bol realizovaný aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

Celebrita v reklame upúta málo ľudí, cena takmer polovicu

nakupovanie a reklama 2018 mSlováci pri nakupovaní ani zďaleka nedajú na reklamu tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len necelá pätina ľudí tvrdí, že si niečo kúpi práve na základe reklamy.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk