Prieskum: Slováci preferujú vajcia zo Slovenska
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 09. október 2020
Takmer tretina Slovákov nakupuje vajíčka niekoľkokrát alebo aspoň jedenkrát v týždni a 39 % minimálne raz za dva týždne. Až 73 % pritom považuje za najkvalitnejšie vajíčka zo slovenskej produkcie, pričom 63 % si myslí, že Slovensko je v produkcii vajec sebestačné.
Štyria z desiatich ľudí zvažujú konzumovať menej mäsa
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 18. september 2020
Trend popularity rastlinného stravovania na Slovensku silnie, ako aj odhodlanie znižovať spotrebu mäsa a živočíšnych výrobkov medzi mladými a vzdelanými ľuďmi. Ukázal to prieskum agentúry Focus.
Ako vnímajú Slováci pivo?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 06. august 2020
Aspoň raz týždenne si tento nápoj vychutná až 85 % dospelých Slovákov. Spotreba piva v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi rastie, a podľa aktuálnych predbežných štatistík sme v roku 2019 v priemere vypili až 77,9 l na osobu.
Zákazníci e-shopov robia takmer každý šiesty nákup on-line
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 18. máj 2020
Slovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Podľa aktuálneho prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD E-shopper barometer robia pravidelní zákazníci až takmer 15 percent všetkých nákupov online.
Prieskum: Nakupovanie sa zmenilo, ľudia majú k sebe bližšie
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 12. máj 2020
Takmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupuje sa menej často.
3 z 10 domácností sa poistili mimoriadnou zásobou potravín
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 07. apríl 2020
Uvádza sa to vo výsledkoch prieskumu GfK, ktorý zisťoval, do akej miery znepokojuje aktuálna situácia ohľadom koronavírusu kupujúcich na Slovensku a v Čechách?
Čo najviac rozhoduje pri nákupe vína?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 26. marec 2020
Jedným z najviac rozhodujúcich je naďalej cena. Viac ako 90 % Slovákov nakupuje vína, ktorých cena za fľašu sa pohybuje v rozmedzí od 3 do 15 €.
SAP: Značky zaostávajú za očakávaniami zákazníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 22. január 2020
Kvalitná zákaznícka podpora je pri nákupe najdôležitejším kritériom pre 85 percent nakupujúcich.
Ako sa nám žije v súčasnosti v porovnaní s rokom 1989?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 25. november 2019
Od Nežnej revolúcie z roku 1989 uplynulo tento rok 30 rokov. Pre Slovákov neznamenala len odstránenie totalitného režimu a obnovenie ľudských práv či slobôd, ale priniesla aj podstatné zmeny v ekonomike.
Hornbach: Každý druhý Slovák využije možnosť samoobslužného nakupovania
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 09. október 2019
Vyplýva z prieskumu, ktorý si tento obchodník nechal vypracovať pri príležitosti spustenia pilotnej prevádzky aplikácie SELF SCAN v Košiciach.