Ako nakupujú Slováci čerstvé mäso?

maso21Podľa prieskumov GfK si niektorý z predávaných druhov čerstvého mäsa minimálne raz v rámci sledovaného obdobia kúpili takmer všetky slovenské domácnosti. Do nákupného košíka si tento tovar vložili približne 40x a celkovo naň minuli 264 €.

Čítať ďalej...

Mlieko zaznamenalo v spotrebe domácností výrazný rast

mlieko0521Mlieko patrí medzi potraviny, ktoré v sledovanom období od marca 2020 do februára 2021 nechýbali v nákupnom košíku takmer žiadnej slovenskej domácnosti. 

Čítať ďalej...

Až 54 percent domácností označuje plastový odpad za najväčšiu hrozbu

denzeme2021 mPlastový odpad vníma ako najväčšiu výzvu trvalej udržateľnosti 54 percent slovenských a 49 percent českých domácností. Druhou celosvetovo najzásadnejšou identifikovanou výzvou sú klimatické zmeny. Platí to pre 46 percent domácností na Slovensku.

Čítať ďalej...

Aký je postoj Slovákov k domácemu pečeniu?

pečenie domaAspoň raz za týždeň piekli v uplynulom roku dve z piatich domácností na Slovensku a v Čechách. Až 41 % českých a 48 % slovenských domácností sa dokonca nechalo inšpirovať novými trendmi v pečení.

Čítať ďalej...

Spôsobujú vegánske „mliečne“ výrobky medzi Slovákmi zmätok?

veganske2021 mEurópsky parlament odhlasoval v októbri minulého roka zmenu, ktorá môže výrazne zasiahnuť odvetvie rastlinných mliek, jogurtov, syrov či zmrzliny.

Čítať ďalej...

Väčšina Bratislavčanov chce minúť na darčeky viac alebo rovnako ako vlani

bratislavcania vianocePredvianočné obdobie býva každoročne pre maloobchod najsilnejším. V rámci Slovenska sa najviac nákupov realizuje v Bratislavskom kraji – na území s najvyššou koncentráciou predajní a obchodných centier.

Čítať ďalej...

Slováci sú v nakupovaní falšovaného tovaru na popredných priečkach

falzifikaty2020 mNapriek tomu, že 38 % Slovákov výslovne uprednostňuje originálny tovar pred falšovaným, až 11 % z nich si ho za posledný rok vedome kúpilo.

Čítať ďalej...

Iba tretine zákazníkov chýba nakupovanie v nákupných centrách

obchodnecentra vianoce mBitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme bude viesť na internete. Dôvodom je bezpečnosť, ktorá počas pandémie zohráva kľúčovú úlohu. Najúspešnejší budú tí, ktorí zvládnu logistiku, zásobovanie a zákazník od nich odíde s pozitívnym zážitkom z nakupovania.

Čítať ďalej...

Slováci plánujú kúpiť lepší počítač a umývačku riadu

nakupneplany mPandémia koronavírusu zmenila naše priority, ľudia prehodnotili svoje plány ohľadom väčších investícií, rekonštrukcie bývania či jeho zariadenia.

Čítať ďalej...

Medzi raňajkovými potravinami nesmie chýbať chlieb a pečivo

pecivo mNeoddeliteľnou súčasťou jedálnička Slovákov sú chlieb a pečivo. Podľa prieskumu ich na dennej báze konzumujú tri pätiny opýtaných ľudí.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk