kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Najčastejšie sa vyhadzujú zvyšky vareného jedla a pečivo

potr stratyMedzinárodný deň povedomia o potravinových stratách a plytvaní potravinami (29.9.) každoročne upozorňuje na nadmerné vyhadzovanie potravín do odpadu. Štatistiky plytvania potravinami sú alarmujúce aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

Aký je záujem o kozmetiku na opaľovanie?

kozmetikaLen dve pätiny Slovákov sa pravidelne natierajú ochrannými prípravkami proti slnku (SPF). Rovnaké percento kozmetiku s ochranným faktorom SPF používa len občas alebo výnimočne a 19 % tieto prípravky dokonca nepoužíva vôbec. 

Čítať ďalej...

Mliečne chute Slovákov sú špecifické

Mliečne chute SlovákovSpotreba mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku je takmer 174 kg na osobu a podľa údajov Štatistického úradu SR máme značný odstup za okolitými štátmi strednej Európy . Spotreba sa neblíži ani k 220 kg, ktoré odporúča Svetová zdravotnícka organizácia.

Čítať ďalej...

Bratislavčania sa vracajú do obchodov

bratislavcaniaDôležitou súčasťou ekonomiky je nakupovanie. Najviac návštev predajní sa realizuje v Bratislavskom kraji, ktorý sa vyznačuje najvyššou koncentráciou predajní či nákupných centier. Tento región sa zároveň vyznačuje najvyššou kúpnou silou obyvateľov.

Čítať ďalej...

Ako nakupujú Slováci čerstvé mäso?

maso21Podľa prieskumov GfK si niektorý z predávaných druhov čerstvého mäsa minimálne raz v rámci sledovaného obdobia kúpili takmer všetky slovenské domácnosti. Do nákupného košíka si tento tovar vložili približne 40x a celkovo naň minuli 264 €.

Čítať ďalej...

Mlieko zaznamenalo v spotrebe domácností výrazný rast

mlieko0521Mlieko patrí medzi potraviny, ktoré v sledovanom období od marca 2020 do februára 2021 nechýbali v nákupnom košíku takmer žiadnej slovenskej domácnosti. 

Čítať ďalej...

Až 54 percent domácností označuje plastový odpad za najväčšiu hrozbu

denzeme2021 mPlastový odpad vníma ako najväčšiu výzvu trvalej udržateľnosti 54 percent slovenských a 49 percent českých domácností. Druhou celosvetovo najzásadnejšou identifikovanou výzvou sú klimatické zmeny. Platí to pre 46 percent domácností na Slovensku.

Čítať ďalej...

Aký je postoj Slovákov k domácemu pečeniu?

pečenie domaAspoň raz za týždeň piekli v uplynulom roku dve z piatich domácností na Slovensku a v Čechách. Až 41 % českých a 48 % slovenských domácností sa dokonca nechalo inšpirovať novými trendmi v pečení.

Čítať ďalej...

Spôsobujú vegánske „mliečne“ výrobky medzi Slovákmi zmätok?

veganske2021 mEurópsky parlament odhlasoval v októbri minulého roka zmenu, ktorá môže výrazne zasiahnuť odvetvie rastlinných mliek, jogurtov, syrov či zmrzliny.

Čítať ďalej...

Väčšina Bratislavčanov chce minúť na darčeky viac alebo rovnako ako vlani

bratislavcania vianocePredvianočné obdobie býva každoročne pre maloobchod najsilnejším. V rámci Slovenska sa najviac nákupov realizuje v Bratislavskom kraji – na území s najvyššou koncentráciou predajní a obchodných centier.

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk