Medzi raňajkovými potravinami nesmie chýbať chlieb a pečivo

pecivo mNeoddeliteľnou súčasťou jedálnička Slovákov sú chlieb a pečivo. Podľa prieskumu ich na dennej báze konzumujú tri pätiny opýtaných ľudí.

Čítať ďalej...

Prieskum: Slováci preferujú vajcia zo Slovenska

vajciaTakmer tretina Slovákov nakupuje vajíčka niekoľkokrát alebo aspoň jedenkrát v týždni a 39 % minimálne raz za dva týždne. Až 73 % pritom považuje za najkvalitnejšie vajíčka zo slovenskej produkcie, pričom 63 % si myslí, že Slovensko je v produkcii vajec sebestačné.

Čítať ďalej...

Štyria z desiatich ľudí zvažujú konzumovať menej mäsa

rastlinnepotraviny mTrend popularity rastlinného stravovania na Slovensku silnie, ako aj odhodlanie znižovať spotrebu mäsa a živočíšnych výrobkov medzi mladými a vzdelanými ľuďmi. Ukázal to prieskum agentúry Focus.

Čítať ďalej...

Ako vnímajú Slováci pivo?

pivomuzi zeny mAspoň raz týždenne si tento nápoj vychutná až 85 % dospelých Slovákov. Spotreba piva v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi rastie, a podľa aktuálnych predbežných štatistík sme v roku 2019 v priemere vypili až 77,9 l na osobu.

Čítať ďalej...

Zákazníci e-shopov robia takmer každý šiesty nákup on-line

ecommerceBarom mSlovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Podľa aktuálneho prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD E-shopper barometer robia pravidelní zákazníci až takmer 15 percent všetkých nákupov online.

Čítať ďalej...

Prieskum: Nakupovanie sa zmenilo, ľudia majú k sebe bližšie

nakupovaniepandemia mTakmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupuje sa menej často.

Čítať ďalej...

3 z 10 domácností sa poistili mimoriadnou zásobou potravín

potravinovezasoby mUvádza sa to vo výsledkoch prieskumu GfK, ktorý zisťoval, do akej miery znepokojuje aktuálna situácia ohľadom koronavírusu kupujúcich na Slovensku a v Čechách?

Čítať ďalej...

Čo najviac rozhoduje pri nákupe vína?

prieskumvino2020 mJedným z najviac rozhodujúcich je naďalej cena. Viac ako 90 % Slovákov nakupuje vína, ktorých cena za fľašu sa pohybuje v rozmedzí od 3 do 15 €.

Čítať ďalej...

SAP: Značky zaostávajú za očakávaniami zákazníkov

znacky2020 mKvalitná zákaznícka podpora je pri nákupe najdôležitejším kritériom pre 85 percent nakupujúcich.

Čítať ďalej...

Ako sa nám žije v súčasnosti v porovnaní s rokom 1989?

pokladna stare mOd Nežnej revolúcie z roku 1989 uplynulo tento rok 30 rokov. Pre Slovákov neznamenala len odstránenie totalitného režimu a obnovenie ľudských práv či slobôd, ale priniesla aj podstatné zmeny v ekonomike.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk