Keď nákup potravín riadi zdravotný stav

intolerancie2020 mSpôsob stravovania môže ovplyvniť celý životný štýl človeka a aj celej rodiny. Niekedy je jedálniček obmedzený intoleranciami, či alergiami, inokedy sa ľudia dobrovoľne podriaďujú pravidlám tej-ktorej diéty alebo stravovacieho režimu. Retail na tieto trendy reaguje a prináša sortiment pestrý natoľko, aby sa aj ľudia s intoleranciami necítili obmedzovaní ponukou.

Čítať ďalej...

Mladé rodiny majú vysoké očakávania

mladerodiny2020 mOd začiatku 90-tých rokov prešla kategória mladých ľudí vo vekovom rozmedzí 20-30 rokov výraznými zmenami. Ako a kde títo ľudia nakupujú a za čo sú ochotní utrácať viac? Prinášame vám niekoľko zaujímavých zistení o mladých ľuďoch aj rodinách.

Čítať ďalej...

Čo ste o senioroch v maloobchode nevedeli? (2. časť)

seniorka2020 mViete, čo majú spoločné Angela Merkel, Donald Trump, Vladimir Putin, Xi Jinping, John Travolta, Jackie Chan, Richard Branson alebo Tom Hanks? Všetci už majú viac ako 65 rokov. Naše vnímanie seniorov, ako ľudí, ktorých charakterizujú francúzske palice, sieťovky a démodé odev, by sme mali rýchlo napraviť. Najmä ak tvoria aj vašu cieľovú skupinu.

Čítať ďalej...

Je typológia zákazníkov preceňovaná?

typologiauvod mS množstvom informácií a štúdií, ktoré sa týkajú typológie spotrebiteľov, sa vynára aj klišé, zovšeobecňovanie a jednoduché škatuľkovanie.

Čítať ďalej...

Billa: Slováci sú milovníkmi chleba

spotrebitelchblieb mAž dve tretiny z nás konzumujú podľa prieskumu na raňajky chlieb a pečivo. Hoci chlieb konzumuje až 98,6 % našej populácie, mnohí žijú modernejším životným štýlom, prikláňajú sa k zdravej výžive, a tento trend sa prejavuje aj v ich záujme o pekárenské výrobky.

Čítať ďalej...

Pri výbere nábytku preferujeme minimalizmus

sedacie mEšte pred desiatimi rokmi dominovala v slovenských aj českých obývačkách obývacia stena, v súčasnosti je stredobodom miestnosti sedacia súprava. Za tú sú rodiny ochotné minúť v priemere 1 560 €, pričom ju obmieňajú približne každých 5 rokov.

Čítať ďalej...

Raňajky preferujeme v domácom pohodlí, obedy a večere mimo domova

nielsen sprava mS rastúcim internetovým pripojením, urbanizáciou, rýchlym životným štýlom a hektickou pracovnou dobou rastie dopyt spotrebiteľov po pohodlných riešeniach, ktoré nám uľahčujú život viac než kedykoľvek predtým.

Čítať ďalej...

Generácia Z bude mať vyššiu kúpnu silu. Čo by ste mali o týchto zákazníkoch vedieť?

generacia z mPrečo sa vyplatí už teraz začať premýšľať nad tým, ako správne a efektívne zacieliť na postupne prichádzajúcu generáciu Z?

Čítať ďalej...

Nálada spotrebiteľov v Európe je mierne optimistická. Ako je to u nás?

nalada spotrebitela 2018 maly perexPočas prvého štvrťroku 2018 bola spotrebiteľská nálada v Európe pomerne stabilná. V marci sa však výsledky prieskumu GfK Consumer Climate za celú

európsku 28-ku znížili na hodnotu 20,6 bodu.

Čítať ďalej...

Porovnávať ceny pred nákupmi je bežné. Pre niekoho aj nevyhnutné

porovnavanie cien maly perexKúpiť tovar bez porovnania cien vo viacerých predajniach je pre väčšinu Slovákov nepredstaviteľné. Ceny tovarov u jednotlivých predajcov pravidelne porovnávajú pred nákupmi viac ako tri štvrtiny ľudí.

Čítať ďalej...

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW