Čo najviac obľubujeme na tanieri?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. august 2016
Najobľúbenejším jedlom Slovákov už dávno nie sú bryndzové halušky či rezeň. Chuťové poháriky našincov si privykli na medzinárodnú kuchyňu. Hitom je talianska pizza, americké burgre a ázijské špeciality.
Zákazníci potrebujú značkám dôverovať
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 14. júl 2016
Firmy dnes bežne lákajú zákazníkov na skvelé služby, inovácie a akciové ponuky. V dlhodobom horizonte sa však ukazuje, že značkám sa zo všetkého najviac vyplatí poctivosť a dôveryhodnosť. To sú hodnoty, ktoré im zaručia zákaznícku vernosť.
Spotrebitelia sa nevedia odpútať od mobilov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 23. jún 2016
Najrýchlejšie rastú nositeľné technológie s približne 10-percentnou globálnou penetráciou. Medziročne sa takmer zdvojnásobila.
Denná konzumácia džúsov rastie stále pomaly
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 20. jún 2016
Podľa prieskumov vypijú Slováci 11 ml džúsu denne, čo nie je ani polovica pohára za týždeň. Spotreba na osobu a rok predstavuje u nás iba 4,1 l, čo je viac ako 9 l pod európskym priemerom a takmer 68 l pod odporúčaným množstvom za rok.
Reklamáciám sa našinci skôr vyhýbajú
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 25. máj 2016
S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru mal v uplynulom roku skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.
Grilovaniu sa Slováci venujú niekoľkokrát do roka
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. máj 2016
Opekačky sa postupne zmenili na grill party. Podľa prieskumu najviac Slováci grilujú mäso, nevyhýbajú sa ani zelenine a syrom. Za potraviny a pochutiny na grilovanie vynaloží väčšina do 5 €.
Ako chce nakupovať generácia X alebo Y?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 23. február 2016
Nároky nakupujúcich rastú. V online i offline prostredí rozhoduje každý detail. Kľúčom ako uspieť u mladej generácie sú pre obchodníkov moderné technológie, sociálne siete a poskytnutie zážitku.
Neznalosť a neochota k pozitívnemu vyriešeniu sú častým fenoménom
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 18. január 2016
O ochrane spotrebiteľa, reklamačných procesoch a najčastejších problémoch v tejto oblasti na strane obchodníka sme hovorili s Ing. Miroslavom Tulákom, výkonným riaditeľom Združenia slovenských spotrebiteľov.
Najvýhodnejšie nakupovanie ponúka našincom Poľsko
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 16. december 2015
Vianoce sa nezadržateľne blížia a obchody sa čoraz viac zapĺňajú nakupujúcimi zákazníkmi. Slovensko je malá krajina, a tak z väčšiny miest nie je ďaleko ani do blízkeho zahraničia. Pohyby mien okolitých krajín pritom často spôsobujú výkyvy v cenách v susedných krajinách v eurovom vyjadrení.
Slovenské domácnosti si priemerne z príjmov ušetria desatinu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 24. november 2015
Výška príjmu je jedným z hlavných faktorov, ktoré určujú našu životnú úroveň, a teda aj to, čo si môžeme dovoliť. Na základe výsledkov 2. vlny zisťovania finančnej situácie a spotreby domácností [HFCS], ktoré v roku 2014 realizovala Národná banka Slovenska, sme sa pozreli na situáciu v slovenských domácnostiach.