KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Z klenotov je najvyšší záujem o prstene

klenotyVianoce sú obdobím pokoja a nepochybne aj darčekov. Ľudia každoročne rozmýšľajú nad tým, čo by potešilo ich blízkych.


Ženy vždy poteší elegantný šperk a z tohto dôvodu v predvianočnom období stúpa predaj klenotov. Podľa aktuálnych prieskumov ALO diamonds a jej sesterskej značky ALOve dopyt v mesiacoch november a december výrazne prevyšuje kumulovaný dopyt v mesiacoch január až október. Medziročne pritom podľa štatistík rastie dopyt na Slovensku v predvianočnom období až o 25%. Takmer polovicu predajov pritom tvoria prstene.

 

Ochota viac investovať

 

Slovenskí zákazníci sú ochotní investovať do šperkov viac ako českí. Dokazujú to štatistiky značky ALOve, podľa ktorých je priemerná cena predaných šperkov na Slovensku 658 €, kým v Českej republike sa predávajú šperky s priemernou hodnotou len 427 €. Viac než 30% rozdiel v priemernej cene predaných šperkov jednoznačne potvrdzuje, že Slováci si v porovnaní s Čechmi doprajú viac. Slováci aj Česi sú ochotní utrácať viac za prstene. Priemerná cena predaných prsteňov na Slovensku je až 779 €. Česi mierne zaostávajú, pričom rozdiel predstavuje približne 24%.
Slováci sú v móde odvážnejší a je to vidieť aj pri výbere šperkov. V porovnaní s Čechmi volia výraznejšie modely. V predvianočnom období kupujú zákazníci najčastejšie prstene, ktoré predstavujú podľa ateliéru ALOve takmer polovicu predajov. Až 30% takýchto predajov tvoria zásnubné prstene.

 

Mierna extravagancia

 

Obľube sa však netešia v predvianočnom období len prstene, ale aj náramky či náhrdelníky. „Tento rok sú u nás najvyhľadávanejšími šperky z kolekcie Neha. Tieto módne a veľmi dobre kombinovateľné klenoty oslovili viac zákazníkov, ako sme pôvodne očakávali,“ hovorí Andrea Beranová, retail manager značky ALOve pre ČR a SR. Obľube sa popri prsteňoch, náhrdelníkoch a náramkoch tešia aj netradičné náušnice z tejto kolekcie, ktoré sa predávajú po jednom kuse a vďaka tomu sú ľahko kombinovateľné. Slovenky si ich obľúbili aj preto, že sú mierne extravagantné, ale stále veľmi trendy s istou dávkou jemnosti.

 

Zdroj a foto: ALOve

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk