Heureka eCommerce Insider: Online obchod sa vracia do normálu

heureka ecomerceinsider 2022 mPo výraznom poklese nákupov na internete v prvom štvrťroku tohto roka sa situácia v druhom kvartáli začína stabilizovať. Pokles o 11 % oproti minuloročnému 2. kvartálu síce nie je v súlade s dlhodobým rastovým trendom e-commerce, objem nákupov je už v porovnaní s minuloročným júnom takmer identický.

Čítať ďalej...

Ako pretaviť ľudskosť do e-commerce?

nrsba422 shopsys mPočas nedávno uskutočnenej konferencie New Retail Summit 2022, ktorá mala podtitul „Obchod bližšie k ľuďom“, sa viacero rečníkov zamýšľalo nad tým, čo je to ľudskosť v obchode.  Ako by ľudskosť mali obchodníci vnímať a ako ju pretaviť do praxe, najmä do online priestoru? Ľudskosť je širší pojem, ktorý zahŕňa aj v online priestore známy parameter „customer experience“ (CX), teda zákaznícku skúsenosť.

Čítať ďalej...

Trendom je hyperpersonalizácia a livestream shopping

glami hyperpersonalizaciaVýsledky minuloročného vydania dlhodobého prieskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI potvrdzujú rastúci trend módnej e-commerce. Prieskum sa zameral na prehľad trhu, zmeny zákazníckeho správania či prehľad obľúbených kategórií produktov a značiek.

Čítať ďalej...

E-commerce s módou narástol v roku 2021 o viac ako 7 %

glami 22Celý trh s módou však poklesol o 3 %, a to hlavne kvôli zatvoreným predajniam počas hlavnej sezóny, kde offline dosiahol pokles až o 7 %. Uvedené zistenie pochádza zo zhrnutia minuloročného vydania dlhodobého výskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI.

Čítať ďalej...

Retaileri nevyužívajú naplno možnosti digitálneho priestoru

digitalny priestor mAgentúra Basta digital uskutočnila audit marketingových príležitostí pre maloobchodníkov s prevahou predaja potravín, ktoré pôsobia na Slovensku. Získavať organickú návštevnosť je zložité, pričom agentúra zistila, že mnohé reťazce slabou optimalizáciou umožnia tretím stranám, aby si zdarma odkrojili z brandovej návštevnosti a brandového vyhľadávania.

Čítať ďalej...

Využite silný potenciál digitálneho marketingu

digimarketingDigitálny marketing predstavuje najrýchlejšie rastúce odvetvie marketingu. Jadrom digitálneho marketingu sú najmä sociálne siete.

Čítať ďalej...

Počas pandémie sa osvedčilo virtuálne zrkadlo

peter langerO online predaji špecifického sortimentu pre oči, zákazníkoch, ktorí ho nakupujú, a novinkách, ktoré budú realitou už v tomto roku, sme hovorili s Petrom Langerom, analytikom Alensa.sk.

Čítať ďalej...

Prečo e-shopom chýbajú obaly?

balenie eshopyKvalitné obaly sú jedným z dôležitých faktorov úspešného fungovania e-commerce. Slúžia na ochranu tovarov a umožňujú ich bezpečnú dopravu až k zákazníkom. Za posledné obdobie sa však stávajú nedostatkovým tovarom. Jednou z príčin je veľmi rýchly rozmach e-commerce. Aké sú riešenia?

Čítať ďalej...

Ako nakupovali zákazníci e-shopov v pandemickom roku?

eshopy pandemicky rokV roku 2020 sa zásadne zmenila situácia v oblasti e-commerce. S príchodom koronavírusovej pandémie sa diametrálne zmenilo správanie zákazníkov, ktorí začali masívne nakupovať elektronickou formou. Čo všetko sa zmenilo?

Čítať ďalej...

Zásielkovňa chce byť alternatívou pošty pre doručovanie v menších obciach

zasielkovna boxy mZásielkovňa prináša slobodu doručovateľských služieb v menších obciach. Alternatívou by mali byť výdajné boxy, ktoré plánuje Zásielkovňa spolu s podporou Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS) hromadne inštalovať.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk