Čo rozhoduje o úspechu e-shopu?

eshop zaklad mLetné mesiace sú obdobím pre založenie nového e-shopu. Dôvodom nie je len tzv. „uhorková sezóna“ ale aj strategické časovanie, kedy je stále dosť dlho do predvianočného obdobia, aby sa e-shop etabloval nabral zákaznícku základňu.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Rast online obchodu sa vrátil

heureka ecommerce insider q2 2023 mSlovenský e-commerce sa v 2. kvartáli tohto roka oproti tomu minuloročnému prepadol o 5%, avšak posledné dva mesiace už zaznamenali rast. Prekvapujúcim skokanom kvartálu sú prášky na pranie s nárastom +113 %, ktorý potvrdzuje trend, že na internete už kupujeme takmer všetko. Počet e-shopov zostáva takmer rovnaký.

Čítať ďalej...

Obchodné siete zakladajú online trhoviská

marketplaces mTo, že tradiční retaileri vstupujú do online priestoru, nie je nič nové. Mnohí prešli na stratégie multichannel, neskôr omnichannel, prevádzkujú kamenné predajne aj e-shopy, predávajú cez sociálne siete. Avšak to, že umožňujú cez svoju platformu predávať aj ďalším, menším e-shopom, to je novinka posledných rokov.

Čítať ďalej...

Prieskum: Až 87 % zákazníkov minie záloh za nápojové obaly

tomra 423 m

Spoločnosť TOMRA zverejnila na nedávno uskutočnenom odbornom veľtrhu EuroShop štúdiu zvyklostí a postojov európskych spotrebiteľov v oblasti recyklovania. Aké sú jej zistenia?

Čítať ďalej...

Top trendy v e-commerce na rok 2023

ecommerce 423 mUmelá inteligencia čoskoro zrejme zvládne programovanie, logistiku, marketing aj personalizáciu ponúk.

Čítať ďalej...

Vytvorenie e-shopu nemusí byť zložité

vytvorenie eshopu mNový rok znamená pre mnohých nové začiatky. Potvrdzujú to aj dáta spoločnosti Upgates, podľa ktorých vzniká až 35% nových e-shopov práve v prvom kvartáli roka. Založenie a prevádzkovanie nového elektronického obchodu sa môže zdať na prvý pohľad komplikované, no podľa odborníka to pri dodržaní základných postupov zvládne prakticky každý.

Čítať ďalej...

E-commerce s módou očakáva rast tržieb

glami fashion research 223 mMódny priemysel po covidových rokoch ožil. Potvrdzujú to aj výsledky nedávneho prieskumu Fashion (Re)search, v ktorom takmer polovica českých a slovenských e-shopov uviedla očakávanie nárastu tržieb v tomto roku. Usilovať sa o zlepšenie ziskovosti potvrdilo až 63 % respondentov.

Čítať ďalej...

Zahraničnú expanziu zvažuje viac slovenských e-shopov

expanzia eshopov mVianoce patria už tradične k obchodne najsilnejším obdobiam pre online nakupovanie. Napriek tomu, vyhliadky slovenských e-shopov sú konzervatívnejšie, najmä čo sa týka očakávaných tržieb v porovnaní s minulým rokom.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Návrat k rastu zabrzdil september

heureka ecommerce insider q32022 mZ pohľadu e-commerce schladil sľubne sa vyvíjajúce letné mesiace september. Skokanom kvartálu sa stali s rastom 215 % záhradné traktory, ktoré v susednom Česku výrazne rástli už v minulom roku. Naopak prepadákom je záhradný nábytok s poklesom o 56 %.

Čítať ďalej...

Pandémia pomohla rozmachu quick commerce

quickcommercePandémia akcelerovala nové služby, no najmä zvýšila potrebu ľudí nakúpiť si čoraz viac tovarov a okamžite. Takéto smerovanie sa označuje ako tzv. quick commerce, v skratke q-commerce alebo okamžitá donáška. Podľa odborníkov ide o nakupovanie budúcnosti. Najživelnejšie sa v tejto oblasti rozvíjajú online supermarkety, ktoré sa zameriavajú predovšetkým na rýchlu donášku, a to po vzore gastronomických prevádzok.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk