Vytvorenie e-shopu nemusí byť zložité

vytvorenie eshopu mNový rok znamená pre mnohých nové začiatky. Potvrdzujú to aj dáta spoločnosti Upgates, podľa ktorých vzniká až 35% nových e-shopov práve v prvom kvartáli roka. Založenie a prevádzkovanie nového elektronického obchodu sa môže zdať na prvý pohľad komplikované, no podľa odborníka to pri dodržaní základných postupov zvládne prakticky každý.

Čítať ďalej...

E-commerce s módou očakáva rast tržieb

glami fashion research 223 mMódny priemysel po covidových rokoch ožil. Potvrdzujú to aj výsledky nedávneho prieskumu Fashion (Re)search, v ktorom takmer polovica českých a slovenských e-shopov uviedla očakávanie nárastu tržieb v tomto roku. Usilovať sa o zlepšenie ziskovosti potvrdilo až 63 % respondentov.

Čítať ďalej...

Zahraničnú expanziu zvažuje viac slovenských e-shopov

expanzia eshopov mVianoce patria už tradične k obchodne najsilnejším obdobiam pre online nakupovanie. Napriek tomu, vyhliadky slovenských e-shopov sú konzervatívnejšie, najmä čo sa týka očakávaných tržieb v porovnaní s minulým rokom.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Návrat k rastu zabrzdil september

heureka ecommerce insider q32022 mZ pohľadu e-commerce schladil sľubne sa vyvíjajúce letné mesiace september. Skokanom kvartálu sa stali s rastom 215 % záhradné traktory, ktoré v susednom Česku výrazne rástli už v minulom roku. Naopak prepadákom je záhradný nábytok s poklesom o 56 %.

Čítať ďalej...

Pandémia pomohla rozmachu quick commerce

quickcommercePandémia akcelerovala nové služby, no najmä zvýšila potrebu ľudí nakúpiť si čoraz viac tovarov a okamžite. Takéto smerovanie sa označuje ako tzv. quick commerce, v skratke q-commerce alebo okamžitá donáška. Podľa odborníkov ide o nakupovanie budúcnosti. Najživelnejšie sa v tejto oblasti rozvíjajú online supermarkety, ktoré sa zameriavajú predovšetkým na rýchlu donášku, a to po vzore gastronomických prevádzok.

Čítať ďalej...

Online nákupy predstavujú 15 % všetkých nákupov v Európe

cbre prieskum 2022 mMaloobchodné prevádzky sa čoraz viac venujú tzv. omnichannel stratégiám. Tie si vyžadujú rast elektronického predaja, no na druhej strane aj potrebu inovácií v kamenných prevádzkach.

Čítať ďalej...

Očakávania online nakupujúcich stále rastú

dpd prieskum 2022 mOnline nákupy tovarov a služieb sú dnes bežnou záležitosťou. Aj na tento spôsob nákupu sú neustále kladené vyššie požiadavky. Vyplýva to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti DPD group E-shopper Barometer 2021. Štúdia odhalila veľa zaujímavého, napríklad rozpor medzi tým, čo spotrebitelia deklarujú a ich reálnym nákupným správaním.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Online obchod sa vracia do normálu

heureka ecomerceinsider 2022 mPo výraznom poklese nákupov na internete v prvom štvrťroku tohto roka sa situácia v druhom kvartáli začína stabilizovať. Pokles o 11 % oproti minuloročnému 2. kvartálu síce nie je v súlade s dlhodobým rastovým trendom e-commerce, objem nákupov je už v porovnaní s minuloročným júnom takmer identický.

Čítať ďalej...

Ako pretaviť ľudskosť do e-commerce?

nrsba422 shopsys mPočas nedávno uskutočnenej konferencie New Retail Summit 2022, ktorá mala podtitul „Obchod bližšie k ľuďom“, sa viacero rečníkov zamýšľalo nad tým, čo je to ľudskosť v obchode.  Ako by ľudskosť mali obchodníci vnímať a ako ju pretaviť do praxe, najmä do online priestoru? Ľudskosť je širší pojem, ktorý zahŕňa aj v online priestore známy parameter „customer experience“ (CX), teda zákaznícku skúsenosť.

Čítať ďalej...

Trendom je hyperpersonalizácia a livestream shopping

glami hyperpersonalizaciaVýsledky minuloročného vydania dlhodobého prieskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI potvrdzujú rastúci trend módnej e-commerce. Prieskum sa zameral na prehľad trhu, zmeny zákazníckeho správania či prehľad obľúbených kategórií produktov a značiek.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk