Súťaž ShopRoku 2016 predstavila svojich víťazov

cena kvality 2017Cenu Heureky, o ktorej rozhodovala odborná porota, získal e-shop Zoot.sk a Cena Popularity bola udelená e-shopu Mall.sk.

Čítať ďalej...

E-commerce a súťažné právo: Prvé prešetrovanie Európskej komisie

sutaztne pravo2V druhej polovici roka 2016 sme sa v rámci prvej časti článku venovali pomerne rozšírenej obchodnej praktike v oblasti e-commerce, na ktoré sa Európska komisia („Komisia“) pozerá prinajmenšom s podozrením.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 10. Marketing a PR

online shopmarketingMarketing je neoddeliteľnou súčasťou podnikania. Predtým, než sa však pustíte do propagácie svojho e-shopu, uistite sa, že ste prešli všetkými krokmi, ktoré príprave marketingového plánu predchádzajú.

Čítať ďalej...

Internetové nákupy sú stále obľúbenejšie aj u kyberzločincov

kyperzlocinPočet používateľov napadnutých finančným malvérom dosiahol v štvrtom kvartáli 2016 hodnotu 319 tisíc. Medziročne ide o nárast o 22,49 percent. Pod tento nárast sa pravdepodobne podpísali online nákupy počas špeciálnych sezónnych výpredajov a akcií, ktoré sa viažu k veľkým sviatkom.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 9. Nákupný proces

nakupny procesNákupný proces vo vašom e-shope je iba taký dobrý, ako jeho najslabší krok. Zákazník má nespočetné množstvo príležitostí nákupný proces v istej chvíli opustiť. Je iba na vás, aby ste sa tomu snažili vyhnúť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 8. Zákaznícky support

eshop supportZákaznícka podpora je kľúčová nielen pre získanie nových, ale najmä pre udržanie stálych zákazníkov. Až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii iba preto, že nie sú spokojní so zákazníckym supportom. Nehovoriac o vyše polovici, ktorá je ochotná si za lepšiu starostlivosť o zákazníka aj priplatiť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 7. Vytváranie konkurenčných výhod

Online7Podnikanie vo vysoko konkurenčných segmentoch môže byť umením. Ak chcete uspieť a napredovať, musíte preskočiť konkurenciu a ukázať zákazníkom, že váš e-shop je v niečom výnimočný.

Čítať ďalej...

Online a offline musia byť v súlade

suladDoba, kedy stačilo mať k dispozícii kamennú predajňu a ignorovať online prostredie, alebo mať len e-shop bez akejkoľvek viazanosti na offline svet, je už minulosťou.

Čítať ďalej...

Správny výber vychystávacích prepraviek pre e-commerce

vychystavacie prepravkyAko vybrať správny vychystávací obal, tzv. picking crate? Na túto jednoduchú otázku je zložitá odpoveď. Je lepšie zvoliť kartón alebo plast?

Čítať ďalej...

E-commerce: nové bojové pole v oblasti súťažného práva?

sutazne pravoStretli ste sa niekedy pri nákupe pánskeho obleku on-line zo zahraničných webových stránok s tým, že ste boli automaticky presmerovaní na webové stránky slovenského distribútora, ktorý tieto výrobky kvôli nižšej konkurencii na Slovensku predával drahšie?

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk