Súťaž ShopRoku 2016 predstavila svojich víťazov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 31. marec 2017
Cenu Heureky, o ktorej rozhodovala odborná porota, získal e-shop Zoot.sk a Cena Popularity bola udelená e-shopu Mall.sk.
E-commerce a súťažné právo: Prvé prešetrovanie Európskej komisie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 01. marec 2017
V druhej polovici roka 2016 sme sa v rámci prvej časti článku venovali pomerne rozšírenej obchodnej praktike v oblasti e-commerce, na ktoré sa Európska komisia („Komisia“) pozerá prinajmenšom s podozrením.
Zakladanie e-shopu: 10. Marketing a PR
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 24. január 2017
Marketing je neoddeliteľnou súčasťou podnikania. Predtým, než sa však pustíte do propagácie svojho e-shopu, uistite sa, že ste prešli všetkými krokmi, ktoré príprave marketingového plánu predchádzajú.
Internetové nákupy sú stále obľúbenejšie aj u kyberzločincov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 19. január 2017
Počet používateľov napadnutých finančným malvérom dosiahol v štvrtom kvartáli 2016 hodnotu 319 tisíc. Medziročne ide o nárast o 22,49 percent. Pod tento nárast sa pravdepodobne podpísali online nákupy počas špeciálnych sezónnych výpredajov a akcií, ktoré sa viažu k veľkým sviatkom.
Zakladanie e-shopu: 9. Nákupný proces
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 28. december 2016
Nákupný proces vo vašom e-shope je iba taký dobrý, ako jeho najslabší krok. Zákazník má nespočetné množstvo príležitostí nákupný proces v istej chvíli opustiť. Je iba na vás, aby ste sa tomu snažili vyhnúť.
Zakladanie e-shopu: 8. Zákaznícky support
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 29. november 2016
Zákaznícka podpora je kľúčová nielen pre získanie nových, ale najmä pre udržanie stálych zákazníkov. Až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii iba preto, že nie sú spokojní so zákazníckym supportom. Nehovoriac o vyše polovici, ktorá je ochotná si za lepšiu starostlivosť o zákazníka aj priplatiť.
Zakladanie e-shopu: 7. Vytváranie konkurenčných výhod
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 14. november 2016
Podnikanie vo vysoko konkurenčných segmentoch môže byť umením. Ak chcete uspieť a napredovať, musíte preskočiť konkurenciu a ukázať zákazníkom, že váš e-shop je v niečom výnimočný.
Online a offline musia byť v súlade
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. október 2016
Doba, kedy stačilo mať k dispozícii kamennú predajňu a ignorovať online prostredie, alebo mať len e-shop bez akejkoľvek viazanosti na offline svet, je už minulosťou.
Správny výber vychystávacích prepraviek pre e-commerce
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 20. október 2016
Ako vybrať správny vychystávací obal, tzv. picking crate? Na túto jednoduchú otázku je zložitá odpoveď. Je lepšie zvoliť kartón alebo plast?
E-commerce: nové bojové pole v oblasti súťažného práva?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 19. október 2016
Stretli ste sa niekedy pri nákupe pánskeho obleku on-line zo zahraničných webových stránok s tým, že ste boli automaticky presmerovaní na webové stránky slovenského distribútora, ktorý tieto výrobky kvôli nižšej konkurencii na Slovensku predával drahšie?