Zakladanie e-shopu: 6. Budovanie dôveryhodnosti e-shopu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 11. október 2016
Ak si sadnete do cudzieho auta a naštartujete, ihneď získate určitý pocit. Bude to pocit bezpečia, alebo tušenie, že sa toto auto rozpadne hneď pri prvej zákrute. Podobne pôsobí váš e-shop na nového zákazníka.
Zakladanie e-shopu: 5. Obchodná a marketingová stratégia
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 19. september 2016
Každý začínajúci e-shopár zakladá svoj online biznis s konkrétnymi cieľmi. V istom časovom období sa bude snažiť dosiahnuť určitý obrat, získať podiel na trhu alebo expandovať do zahraničia. A v neposlednom rade, vytvoriť uspokojujúci zisk. Ak si zakladáte e-shop bez konkrétnych cieľov a čakáte, „čo prinesie život“, mali by ste tento krok ešte prehodnotiť.
Zakladanie e-shopu: 4. Dizajn e-shopu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 20. júl 2016
Ak sa hovorí, že šaty robia človeka, tak dizajn stránky robí e-shop. Aspoň na prvých pár sekúnd, ktoré môžu rozhodnúť o tom, či zákazník na vašom e-shope zostane a nakúpi, alebo sa radšej znechutene poberie ďalej.
Turbulencie medzi internetovými obchodmi – padajú dvaja velikáni
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 30. jún 2016
Nedávno dosahovali obraty v desiatkach miliónov, dnes krachujú. Trh e-shopov prechádza turbulentnými časmi. S finančnými ťažkosťami najnovšie bojuje český internetový predajca levneelektro.cz, ktorý dodával produkty aj na Slovensko.
Zakladanie e-shopu: 3. Technické riešenie e-shopu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 28. jún 2016
Základom každého e-shopu je jeho web. Je to spojenie medzi predajcom a jeho zákazníkom. Pri tvorbe vašej virtuálnej predajne je potrebné riadiť sa pravidlami, ktoré zaručia jednoduchý a bezpečný nákup.
Zakladanie e-shopu: 2. Výber značky, domény a loga
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 07. jún 2016
Názov, doména a logo sú najdôležitejšími prvkami, ktoré budú tvoriť vizuálnu identitu vášho e-shopu. Pomôže vám kombinácia overenej namingovej (špecializovanej na vytváranie názvov) agentúry a kvalitného dizajnéra, alebo, ak máte fantáziu a dostatok vedomostí, môžete sa do vymýšľania pustiť sami. Spoločne sa v druhej časti nášho seriálu pozrieme, ako na to.
Zakladanie e-shopu: 1. Príprava na podnikanie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. máj 2016
Uvažujete nad založením vlastného e-shopu? Na neľahkej ceste za vytúženým cieľom je aj množstvo nástrah. V spolupráci s portálom Pricemania.sk vás postupne prevedieme najdôležitejšími krokmi, ktoré sú predpokladom neskoršieho úspechu.
Za športové vybavenie platíme viac ako za knihy
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 05. máj 2016
Kníh si však kupujeme v online prostredí dvakrát viac. Zistenia vyplývajú z hĺbkovej analýzy online kategórii, ktorú porovnávač cien, Heureka.sk prezentoval na nedávno uskutočnenej konferencii European Retail Summit 2016.
Čo najviac nakupovali v roku 2015 Slováci online?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 30. marec 2016
Najviac elektroniku a IT príslušenstvo. Rebríčkom predajnosti pritom viedli smartfóny. Na Slovensku sa ich v minulom roku predalo online viac ako 175-tis.
ShopRoku 2015: Víťazom je Parfums.sk
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 18. marec 2016
O naj e-shopoch na Slovensku je rozhodnuté. V Bratislave boli vo štvrtok večer odovzdané ceny súťaže ShopRoku pre najkvalitnejšie, najpopulárnejšie a najinovatívnejšie e-shopy. Súťaž pripravuje už po siedmy raz porovnávač cien Heureka.sk.