Zakladanie e-shopu: 6. Budovanie dôveryhodnosti e-shopu

dovera e shopAk si sadnete do cudzieho auta a naštartujete, ihneď získate určitý pocit. Bude to pocit bezpečia, alebo tušenie, že sa toto auto rozpadne hneď pri prvej zákrute. Podobne pôsobí váš e-shop na nového zákazníka.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 5. Obchodná a marketingová stratégia

eshop5Každý začínajúci e-shopár zakladá svoj online biznis s konkrétnymi cieľmi. V istom časovom období sa bude snažiť dosiahnuť určitý obrat, získať podiel na trhu alebo expandovať do zahraničia. A v neposlednom rade, vytvoriť uspokojujúci zisk. Ak si zakladáte e-shop bez konkrétnych cieľov a čakáte, „čo prinesie život“, mali by ste tento krok ešte prehodnotiť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 4. Dizajn e-shopu

kral dizajnAk sa hovorí, že šaty robia človeka, tak dizajn stránky robí e-shop. Aspoň na prvých pár sekúnd, ktoré môžu rozhodnúť o tom, či zákazník na vašom e-shope zostane a nakúpi, alebo sa radšej znechutene poberie ďalej.

Čítať ďalej...

Turbulencie medzi internetovými obchodmi – padajú dvaja velikáni

padNedávno dosahovali obraty v desiatkach miliónov, dnes krachujú. Trh e-shopov prechádza turbulentnými časmi. S finančnými ťažkosťami najnovšie bojuje český internetový predajca levneelektro.cz, ktorý dodával produkty aj na Slovensko.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 3. Technické riešenie e-shopu

pricemania3Základom každého e-shopu je jeho web. Je to spojenie medzi predajcom a jeho zákazníkom. Pri tvorbe vašej virtuálnej predajne je potrebné riadiť sa pravidlami, ktoré zaručia jednoduchý a bezpečný nákup.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 2. Výber značky, domény a loga

zakaldanie 2 castNázov, doména a logo sú najdôležitejšími prvkami, ktoré budú tvoriť vizuálnu identitu vášho e-shopu. Pomôže vám kombinácia overenej namingovej (špecializovanej na vytváranie názvov) agentúry a kvalitného dizajnéra, alebo, ak máte fantáziu a dostatok vedomostí, môžete sa do vymýšľania pustiť sami. Spoločne sa v druhej časti nášho seriálu pozrieme, ako na to.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 1. Príprava na podnikanie

zakaldanie2Uvažujete nad založením vlastného e-shopu? Na neľahkej ceste za vytúženým cieľom je aj množstvo nástrah. V spolupráci s portálom Pricemania.sk vás postupne prevedieme najdôležitejšími krokmi, ktoré sú predpokladom neskoršieho úspechu.

Čítať ďalej...

Za športové vybavenie platíme viac ako za knihy

bravermann heurekaKníh si však kupujeme v online prostredí dvakrát viac. Zistenia vyplývajú z hĺbkovej analýzy online kategórii, ktorú porovnávač cien, Heureka.sk prezentoval na nedávno uskutočnenej konferencii European Retail Summit 2016.

Čítať ďalej...

Čo najviac nakupovali v roku 2015 Slováci online?

svanaNajviac elektroniku a IT príslušenstvo. Rebríčkom predajnosti pritom viedli smartfóny. Na Slovensku sa ich v minulom roku predalo online viac ako 175-tis.

Čítať ďalej...

ShopRoku 2015: Víťazom je Parfums.sk

shoprokuO naj e-shopoch na Slovensku je rozhodnuté. V Bratislave boli vo štvrtok večer odovzdané ceny súťaže ShopRoku pre najkvalitnejšie, najpopulárnejšie a najinovatívnejšie e-shopy. Súťaž pripravuje už po siedmy raz porovnávač cien Heureka.sk.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk