Komfort je najdôležitejšou motiváciou pre online nákupy

komfortSlováci sú pri nakupovaní veľmi pohodlní, ukazuje sa to aj pri nakupovaní online. Ako dôvody pre online shopping uvádzajú často úsporu času, komfort takéhoto nákupu i veľký výber sortimentu, ktorý e-shopy ponúkajú.

Čítať ďalej...

Otvára sa obrovský priestor pre online predaj FMCG

konferakV prostredí českého a slovenského online predaja rýchloobrátkového tovaru sa pohli ľady. Mnohé prekvapivé skutočnosti boli odhalené aj v rámci špecializovanej konferencie Retail in Detail/FMCG Online, ktorá sa uskutočnila 10.6.2015 v Prahe. Organizátorom podujatia bola spoločnosť Blue Events, odborný portál RETAIL magazin.sk bol mediálnym partnerom.

Čítať ďalej...

Visa spolupracuje s MALL.SK

mallSlováci napriek tomu, že platobné inovácie majú v obľube, prechovávajú až sentimentálny vzťah k hotovosti. Podľa štatistík Visa, nadpolovičná väčšina akýchkoľvek platobných transakcií prebieha v hotovosti.

Čítať ďalej...

Luxusná móda sa lepšie predáva online

fashion daysOnline obchod s módou, obuvou a doplnkami Fashion Days oslávil nie tak dávno svoje piate narodeniny. Za obdobie fungovania prešiel zaujímavým vývojom a eviduje neustály rast počtu zákazníkov. Aktuálne tu nakupuje viac ako 6 miliónov zákazníkov – 75 % žien a 25 % mužov. Pre tých je v ponuke viac ako 500 000 produktov od viac ako 1000 značiek.

Čítať ďalej...

E-shopy v prvom štvrťroku zlacňovali hlavne tablety

karsaĽudia, ktorí počkali s nákupom elektroniky až na prvý kvartál tohto roku, na tom väčšinou zarobili. Napríklad priemerné ceny tabletov v porovnaní s minuloročným októbrom klesli v marci o 4,9%, ľudia tak mohli ušetriť 15 eur.

Čítať ďalej...

Internetová revolúcia dorazila aj na trh s rýchloobrátkovým tovarom

fmcgV Európe a konkrétne aj na Slovensku a v Česku začína e-commerce stále intenzívnejšie ovplyvňovať aj trh s rýchloobrátkovým tovarom. Budú FMCG kategórie kopírovať dynamický rozvoj internetového obchodu s nepotravinárskym sortimentom? Ako sa na tieto radikálne zmeny na trhu pripraviť?

Čítať ďalej...

Hej.sk opäť štartuje šrotovné

srotovneNašu planétu ohrozujú milióny ton odpadu. K celosvetovému problému hromadenia najrôznejších odpadov, výrazne prispieva značné percento elektroodpadu, ktoré z roku na rok stúpa. Odborníci na ekológiu sa zhodujú, že o päť rokov bude musieť Európska únia financovať ročne odstránenie až 11 miliónov ton elektroodpadu a toto číslo nebude zďaleka konečné.

Čítať ďalej...

Nakupujúci prinášajú do kamenných obchodov online konkurenciu

gfk prieskumJe všeobecne známe, že online nakupujúci majú okamžitý prístup k porovnaniam cien výrobkov priamo v momente nákupu. Podobné nákupné správanie začína charakterizovať už aj nakupujúci v kamenných predajniach.

Čítať ďalej...

Povianočné zľavy v e-shopoch sú často len naoko

online zlavyMonitoring cien tovaru v tradičných povianočných zľavách odhalil zľavovú politiku popredných slovenských e-shopov. Evidentné je napríklad opakované zlacňovanie, kedy sú ceny komodít pred Vianocami umelo navýšené a v rámci zliav potom zrazené na pôvodnú cenu.

Čítať ďalej...

Tesco privezie potraviny domov už za 1 euro

tesco domovZákazníci donáškovej služby Tesco Potraviny domov majú od začiatku tohto roka svoje nákupy lacnejšie. Od januára si 1,5 milióna ľudí môže dovoz nakúpených potravín objednať cez internet už od jedného eura.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk