Chcete si otvoriť e-shop? Overte si svoje daňové povinnosti
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 16. júl 2015
Podnikanie na internete je stále obľúbenejšie aj na Slovensku. Jednou z možností je prevádzkovanie e-shopu. Veľa slovenských e-shopov už dokonca nepredáva svoje tovary len Slovensku, ale aj v zahraničí. Z toho však vyplývajú viaceré povinnosti.
Platby online šetria čas aj účet zákazníka
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 03. júl 2015
Online platobné metódy sú stále obľúbenejšie vďaka svojej rýchlosti, bezpečnosti a jednoduchosti. Aj e-shopy ich začínajú ponúkať čoraz viac. Platobných metód je niekoľko, no nie každý vie využiť ich potenciál na 100 %.
Internetoví užívatelia využívajú e-shopy intenzívnejšie
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 02. júl 2015
Aspoň jeden nákup za štvrť rok uskutoční online o 17 % viac Slovákov než pred piatimi rokmi. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia pre Slovenskú asociáciu elektronického obchodu.
E-shopy valcujú kamenné predajne
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. jún 2015
Internetové nakupovanie postupne vytláča nákupy v kamenných predajniach. Podľa aktuálneho prieskumu Slovenskej asociácie elektronického obchodu (SAEC) už nakupujú Slováci viac online ako v kamenných predajniach knihy, letenky, či vstupenky. Podľa odhadov Hej.sk čaká rovnaký osud v pomerne krátkom období i fotoaparáty, notebooky, či tablety.
Komfort je najdôležitejšou motiváciou pre online nákupy
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. jún 2015
Slováci sú pri nakupovaní veľmi pohodlní, ukazuje sa to aj pri nakupovaní online. Ako dôvody pre online shopping uvádzajú často úsporu času, komfort takéhoto nákupu i veľký výber sortimentu, ktorý e-shopy ponúkajú.
Otvára sa obrovský priestor pre online predaj FMCG
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 25. jún 2015
V prostredí českého a slovenského online predaja rýchloobrátkového tovaru sa pohli ľady. Mnohé prekvapivé skutočnosti boli odhalené aj v rámci špecializovanej konferencie Retail in Detail/FMCG Online, ktorá sa uskutočnila 10.6.2015 v Prahe. Organizátorom podujatia bola spoločnosť Blue Events, odborný portál RETAIL magazin.sk bol mediálnym partnerom.
Visa spolupracuje s MALL.SK
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 01. jún 2015
Slováci napriek tomu, že platobné inovácie majú v obľube, prechovávajú až sentimentálny vzťah k hotovosti. Podľa štatistík Visa, nadpolovičná väčšina akýchkoľvek platobných transakcií prebieha v hotovosti.
Luxusná móda sa lepšie predáva online
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 22. máj 2015
Online obchod s módou, obuvou a doplnkami Fashion Days oslávil nie tak dávno svoje piate narodeniny. Za obdobie fungovania prešiel zaujímavým vývojom a eviduje neustály rast počtu zákazníkov. Aktuálne tu nakupuje viac ako 6 miliónov zákazníkov – 75 % žien a 25 % mužov. Pre tých je v ponuke viac ako 500 000 produktov od viac ako 1000 značiek.
E-shopy v prvom štvrťroku zlacňovali hlavne tablety
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 11. máj 2015
Ľudia, ktorí počkali s nákupom elektroniky až na prvý kvartál tohto roku, na tom väčšinou zarobili. Napríklad priemerné ceny tabletov v porovnaní s minuloročným októbrom klesli v marci o 4,9%, ľudia tak mohli ušetriť 15 eur.
Internetová revolúcia dorazila aj na trh s rýchloobrátkovým tovarom
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 07. máj 2015
V Európe a konkrétne aj na Slovensku a v Česku začína e-commerce stále intenzívnejšie ovplyvňovať aj trh s rýchloobrátkovým tovarom. Budú FMCG kategórie kopírovať dynamický rozvoj internetového obchodu s nepotravinárskym sortimentom? Ako sa na tieto radikálne zmeny na trhu pripraviť?