Viete o nakupujúcich senioroch naozaj všetko?

seniori2020 mSeniori sú v tejto neľahkej dobe najzraniteľnejšou spotrebiteľskou skupinou. Na súčasnej situácii a prijatých opatreniach si môžeme ukázať charakteristiky ich nákupného správania a aj to, ako túto skupinu spotrebiteľov málo poznáme.

Čítať ďalej...

Na Valentína sú najviac nakupované kvety aj čokolády

valentin daySviatok zamilovaných u nás pravidelne oslavuje až osem z desiatich ľudí. Slováci svojim polovičkám na Valentína najčastejšie doprajú romantickú večeru alebo čokoládu, tretím najobľúbenejším darčekom je kvet.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľ cieli na tovary menej zaťažujúce životné prostredie

ekonakupy finŽivotné prostredie, ako aj jeho ochrana, sú dôležité pre našu existenciu. V súčasnosti je to aktuálna téma, ktorú by mali sledovať nielen všetci výrobcovia, ale aj spotrebitelia.

Čítať ďalej...

Strach z online objednávania veľkých spotrebičov pominul

susilNakupovanie elektrospotrebičov prostredníctvom internetu preferujú najmä obyvatelia Bratislavského kraja. Čísla však ukazujú, že Slováci už nemajú strach ani z objednávania veľkých domácich spotrebičov.

Čítať ďalej...

Priemerná rodina mesačne ušetrí 18 % z príjmov

novorocne setrenieS príchodom nového roka si mnohí Slováci zvyknú dávať rozličné predsavzatia, pričom jedným z najčastejších novoročných záväzkov je rozumnejšie hospodáriť s peniazmi a viac šetriť.

Čítať ďalej...

Bioprodukty nakupuje necelá tretina Slovákov

bioteneskaBioprodukty a ekologicky šetrné produkty sú čoraz populárnejšie aj na našom trhu. Dokazuje to neustále sa rozširujúca sieť predajní s bioproduktmi, spestrovanie sortimentu bioproduktov v predajniach obchodných reťazcov či intenzívnejšie vyhľadávanie trhovísk.

Čítať ďalej...

Zákazníci pri preberaní tovaru robia mnohé chyby

preberanieNakupovanie cez internet je pre svoje výhody čoraz obľúbenejšie. Zároveň však prináša aj niektoré negatíva. Podľa skúseností Slovenskej asociácie pre elektronický obchod i e-shopu Hej.sk sa niektoré nepríjemné situácie opakujú pravidelne a traumatizujú nielen zákazníkov, ale aj e-shopy.

Čítať ďalej...

Aký typ recenzie obchodníkom pomáha?

ohlasyRecenzie sú pri rozhodovaní o nákupoch stále dôležitejšie, nie každý zákazník však vie, ako napísať správnu a užitočnú recenziu.

Čítať ďalej...

Ekonomické očakávania európskych spotrebiteľov ovplyvňuje grécka kríza

spotrebiteliaRozvláčne rokovania medzi Gréckom a jeho veriteľmi celkom jednoznačne ovplyvnili náladu spotrebiteľov vo väčšine európskych krajín v druhej štvrtine prebiehajúceho roka. Medzi krajinami východnej Európy zohráva rovnako významnú úlohu aj rusko-ukrajinská kríza.

Čítať ďalej...

Po akých technológiách túžia súčasní stredoškoláci

studentiV dobe technologického pokroku si rodičia často lámu hlavu nad tým, aký darček ich dospievajúcim deťom môže urobiť radosť. Spoločnosť OKAY Slovakia zisťovala priamo u mladých teenagerov a čerstvých maturantov.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk