Využite silný potenciál digitálneho marketingu

digimarketingDigitálny marketing predstavuje najrýchlejšie rastúce odvetvie marketingu. Jadrom digitálneho marketingu sú najmä sociálne siete.

Čítať ďalej...

Počas pandémie sa osvedčilo virtuálne zrkadlo

peter langerO online predaji špecifického sortimentu pre oči, zákazníkoch, ktorí ho nakupujú, a novinkách, ktoré budú realitou už v tomto roku, sme hovorili s Petrom Langerom, analytikom Alensa.sk.

Čítať ďalej...

Prečo e-shopom chýbajú obaly?

balenie eshopyKvalitné obaly sú jedným z dôležitých faktorov úspešného fungovania e-commerce. Slúžia na ochranu tovarov a umožňujú ich bezpečnú dopravu až k zákazníkom. Za posledné obdobie sa však stávajú nedostatkovým tovarom. Jednou z príčin je veľmi rýchly rozmach e-commerce. Aké sú riešenia?

Čítať ďalej...

Ako nakupovali zákazníci e-shopov v pandemickom roku?

eshopy pandemicky rokV roku 2020 sa zásadne zmenila situácia v oblasti e-commerce. S príchodom koronavírusovej pandémie sa diametrálne zmenilo správanie zákazníkov, ktorí začali masívne nakupovať elektronickou formou. Čo všetko sa zmenilo?

Čítať ďalej...

Zásielkovňa chce byť alternatívou pošty pre doručovanie v menších obciach

zasielkovna boxy mZásielkovňa prináša slobodu doručovateľských služieb v menších obciach. Alternatívou by mali byť výdajné boxy, ktoré plánuje Zásielkovňa spolu s podporou Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS) hromadne inštalovať.

Čítať ďalej...

Fenomén opustených online košíkov

fenomen kosiky mĽudia majú novú pandemickú zábavku - napĺňajú košíky v e-shopoch a potom ich nechávajú opustené. E-shopom tak unikajú potenciálne tržby. Pozreli sme sa na tento silnejúci fenomén bližšie.

Čítať ďalej...

V affiliate marketingu zatiaľ Slovensko zaostáva

affiliate mPriekopníkom affiliate marketingu sú jednoznačne Spojené štáty americké. Využíva sa tam už desaťročia, má hodnotu päť miliárd eur a je súčasťou kampaní 81 percent značiek. Významnú pozíciu má aj Japonsko a z európskych krajín Nemecko. Ako je na tom ale Slovensko a čím by sa mohlo inšpirovať zahraničím?

Čítať ďalej...

Ako sa zorientovať medzi 10 000 e-shopmi?

eshopy ilustracne mZľava. Výpredaj. Akcia. Výhodná cena. Výhodný nákup. Slová a slovné spojenia, na ktoré spotrebitelia žijúci na Slovensku spoľahlivo počujú. Dokážu si však porovnať ceny porovnateľných produktov a výhodne nakúpiť v prostredí, v ktorom funguje viac ako 10 000 e-shopov?

Čítať ďalej...

Bonami otvorilo na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu

bonamiBA mK štyrom českým kamenným predajniam otvoreným v priebehu posledného pol roka, pribudla prvá Bonami predajňa na Slovensku, v Bratislave. Okrem nej Bonami aj naďalej investuje do skladov, vlastnej dopravy a dodatočných služieb.

Čítať ďalej...

KPMG: Slovenské e-shopy z pandémie profitujú, očakávajú silné Vianoce

kpmgPandémia COVID-19 mala na slovenské e-shopy pozitívny vplyv. Až šesť z desiatich online obchodov zaznamenalo za toto obdobie nárast tržieb. Tretina o viac ako 30 %. Nárast obratu očakávajú aj počas aktuálneho predvianočného obdobia.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk