KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

E-commerce s módou očakáva rast tržieb

glami fashion research 223 mMódny priemysel po covidových rokoch ožil. Potvrdzujú to aj výsledky nedávneho prieskumu Fashion (Re)search, v ktorom takmer polovica českých a slovenských e-shopov uviedla očakávanie nárastu tržieb v tomto roku. Usilovať sa o zlepšenie ziskovosti potvrdilo až 63 % respondentov.

Čítať ďalej...

Zahraničnú expanziu zvažuje viac slovenských e-shopov

expanzia eshopov mVianoce patria už tradične k obchodne najsilnejším obdobiam pre online nakupovanie. Napriek tomu, vyhliadky slovenských e-shopov sú konzervatívnejšie, najmä čo sa týka očakávaných tržieb v porovnaní s minulým rokom.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Návrat k rastu zabrzdil september

heureka ecommerce insider q32022 mZ pohľadu e-commerce schladil sľubne sa vyvíjajúce letné mesiace september. Skokanom kvartálu sa stali s rastom 215 % záhradné traktory, ktoré v susednom Česku výrazne rástli už v minulom roku. Naopak prepadákom je záhradný nábytok s poklesom o 56 %.

Čítať ďalej...

Pandémia pomohla rozmachu quick commerce

quickcommercePandémia akcelerovala nové služby, no najmä zvýšila potrebu ľudí nakúpiť si čoraz viac tovarov a okamžite. Takéto smerovanie sa označuje ako tzv. quick commerce, v skratke q-commerce alebo okamžitá donáška. Podľa odborníkov ide o nakupovanie budúcnosti. Najživelnejšie sa v tejto oblasti rozvíjajú online supermarkety, ktoré sa zameriavajú predovšetkým na rýchlu donášku, a to po vzore gastronomických prevádzok.

Čítať ďalej...

Online nákupy predstavujú 15 % všetkých nákupov v Európe

cbre prieskum 2022 mMaloobchodné prevádzky sa čoraz viac venujú tzv. omnichannel stratégiám. Tie si vyžadujú rast elektronického predaja, no na druhej strane aj potrebu inovácií v kamenných prevádzkach.

Čítať ďalej...

Očakávania online nakupujúcich stále rastú

dpd prieskum 2022 mOnline nákupy tovarov a služieb sú dnes bežnou záležitosťou. Aj na tento spôsob nákupu sú neustále kladené vyššie požiadavky. Vyplýva to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti DPD group E-shopper Barometer 2021. Štúdia odhalila veľa zaujímavého, napríklad rozpor medzi tým, čo spotrebitelia deklarujú a ich reálnym nákupným správaním.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Online obchod sa vracia do normálu

heureka ecomerceinsider 2022 mPo výraznom poklese nákupov na internete v prvom štvrťroku tohto roka sa situácia v druhom kvartáli začína stabilizovať. Pokles o 11 % oproti minuloročnému 2. kvartálu síce nie je v súlade s dlhodobým rastovým trendom e-commerce, objem nákupov je už v porovnaní s minuloročným júnom takmer identický.

Čítať ďalej...

Ako pretaviť ľudskosť do e-commerce?

nrsba422 shopsys mPočas nedávno uskutočnenej konferencie New Retail Summit 2022, ktorá mala podtitul „Obchod bližšie k ľuďom“, sa viacero rečníkov zamýšľalo nad tým, čo je to ľudskosť v obchode.  Ako by ľudskosť mali obchodníci vnímať a ako ju pretaviť do praxe, najmä do online priestoru? Ľudskosť je širší pojem, ktorý zahŕňa aj v online priestore známy parameter „customer experience“ (CX), teda zákaznícku skúsenosť.

Čítať ďalej...

Trendom je hyperpersonalizácia a livestream shopping

glami hyperpersonalizaciaVýsledky minuloročného vydania dlhodobého prieskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI potvrdzujú rastúci trend módnej e-commerce. Prieskum sa zameral na prehľad trhu, zmeny zákazníckeho správania či prehľad obľúbených kategórií produktov a značiek.

Čítať ďalej...

E-commerce s módou narástol v roku 2021 o viac ako 7 %

glami 22Celý trh s módou však poklesol o 3 %, a to hlavne kvôli zatvoreným predajniam počas hlavnej sezóny, kde offline dosiahol pokles až o 7 %. Uvedené zistenie pochádza zo zhrnutia minuloročného vydania dlhodobého výskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk