Online nákupy predstavujú 15 % všetkých nákupov v Európe

cbre prieskum 2022 mMaloobchodné prevádzky sa čoraz viac venujú tzv. omnichannel stratégiám. Tie si vyžadujú rast elektronického predaja, no na druhej strane aj potrebu inovácií v kamenných prevádzkach.

Čítať ďalej...

Očakávania online nakupujúcich stále rastú

dpd prieskum 2022 mOnline nákupy tovarov a služieb sú dnes bežnou záležitosťou. Aj na tento spôsob nákupu sú neustále kladené vyššie požiadavky. Vyplýva to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti DPD group E-shopper Barometer 2021. Štúdia odhalila veľa zaujímavého, napríklad rozpor medzi tým, čo spotrebitelia deklarujú a ich reálnym nákupným správaním.

Čítať ďalej...

Heureka eCommerce Insider: Online obchod sa vracia do normálu

heureka ecomerceinsider 2022 mPo výraznom poklese nákupov na internete v prvom štvrťroku tohto roka sa situácia v druhom kvartáli začína stabilizovať. Pokles o 11 % oproti minuloročnému 2. kvartálu síce nie je v súlade s dlhodobým rastovým trendom e-commerce, objem nákupov je už v porovnaní s minuloročným júnom takmer identický.

Čítať ďalej...

Ako pretaviť ľudskosť do e-commerce?

nrsba422 shopsys mPočas nedávno uskutočnenej konferencie New Retail Summit 2022, ktorá mala podtitul „Obchod bližšie k ľuďom“, sa viacero rečníkov zamýšľalo nad tým, čo je to ľudskosť v obchode.  Ako by ľudskosť mali obchodníci vnímať a ako ju pretaviť do praxe, najmä do online priestoru? Ľudskosť je širší pojem, ktorý zahŕňa aj v online priestore známy parameter „customer experience“ (CX), teda zákaznícku skúsenosť.

Čítať ďalej...

Trendom je hyperpersonalizácia a livestream shopping

glami hyperpersonalizaciaVýsledky minuloročného vydania dlhodobého prieskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI potvrdzujú rastúci trend módnej e-commerce. Prieskum sa zameral na prehľad trhu, zmeny zákazníckeho správania či prehľad obľúbených kategórií produktov a značiek.

Čítať ďalej...

E-commerce s módou narástol v roku 2021 o viac ako 7 %

glami 22Celý trh s módou však poklesol o 3 %, a to hlavne kvôli zatvoreným predajniam počas hlavnej sezóny, kde offline dosiahol pokles až o 7 %. Uvedené zistenie pochádza zo zhrnutia minuloročného vydania dlhodobého výskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI.

Čítať ďalej...

Retaileri nevyužívajú naplno možnosti digitálneho priestoru

digitalny priestor mAgentúra Basta digital uskutočnila audit marketingových príležitostí pre maloobchodníkov s prevahou predaja potravín, ktoré pôsobia na Slovensku. Získavať organickú návštevnosť je zložité, pričom agentúra zistila, že mnohé reťazce slabou optimalizáciou umožnia tretím stranám, aby si zdarma odkrojili z brandovej návštevnosti a brandového vyhľadávania.

Čítať ďalej...

Využite silný potenciál digitálneho marketingu

digimarketingDigitálny marketing predstavuje najrýchlejšie rastúce odvetvie marketingu. Jadrom digitálneho marketingu sú najmä sociálne siete.

Čítať ďalej...

Počas pandémie sa osvedčilo virtuálne zrkadlo

peter langerO online predaji špecifického sortimentu pre oči, zákazníkoch, ktorí ho nakupujú, a novinkách, ktoré budú realitou už v tomto roku, sme hovorili s Petrom Langerom, analytikom Alensa.sk.

Čítať ďalej...

Prečo e-shopom chýbajú obaly?

balenie eshopyKvalitné obaly sú jedným z dôležitých faktorov úspešného fungovania e-commerce. Slúžia na ochranu tovarov a umožňujú ich bezpečnú dopravu až k zákazníkom. Za posledné obdobie sa však stávajú nedostatkovým tovarom. Jednou z príčin je veľmi rýchly rozmach e-commerce. Aké sú riešenia?

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk