Online nákupy predstavujú 15 % všetkých nákupov v Európe
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. august 2022
Maloobchodné prevádzky sa čoraz viac venujú tzv. omnichannel stratégiám. Tie si vyžadujú rast elektronického predaja, no na druhej strane aj potrebu inovácií v kamenných prevádzkach.
Očakávania online nakupujúcich stále rastú
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 12. august 2022
Online nákupy tovarov a služieb sú dnes bežnou záležitosťou. Aj na tento spôsob nákupu sú neustále kladené vyššie požiadavky. Vyplýva to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti DPD group E-shopper Barometer 2021. Štúdia odhalila veľa zaujímavého, napríklad rozpor medzi tým, čo spotrebitelia deklarujú a ich reálnym nákupným správaním.
Heureka eCommerce Insider: Online obchod sa vracia do normálu
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 30. jún 2022
Po výraznom poklese nákupov na internete v prvom štvrťroku tohto roka sa situácia v druhom kvartáli začína stabilizovať. Pokles o 11 % oproti minuloročnému 2. kvartálu síce nie je v súlade s dlhodobým rastovým trendom e-commerce, objem nákupov je už v porovnaní s minuloročným júnom takmer identický.
Ako pretaviť ľudskosť do e-commerce?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 05. máj 2022
Počas nedávno uskutočnenej konferencie New Retail Summit 2022, ktorá mala podtitul „Obchod bližšie k ľuďom“, sa viacero rečníkov zamýšľalo nad tým, čo je to ľudskosť v obchode. Ako by ľudskosť mali obchodníci vnímať a ako ju pretaviť do praxe, najmä do online priestoru? Ľudskosť je širší pojem, ktorý zahŕňa aj v online priestore známy parameter „customer experience“ (CX), teda zákaznícku skúsenosť.
Trendom je hyperpersonalizácia a livestream shopping
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 30. marec 2022
Výsledky minuloročného vydania dlhodobého prieskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI potvrdzujú rastúci trend módnej e-commerce. Prieskum sa zameral na prehľad trhu, zmeny zákazníckeho správania či prehľad obľúbených kategórií produktov a značiek.
E-commerce s módou narástol v roku 2021 o viac ako 7 %
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 23. február 2022
Celý trh s módou však poklesol o 3 %, a to hlavne kvôli zatvoreným predajniam počas hlavnej sezóny, kde offline dosiahol pokles až o 7 %. Uvedené zistenie pochádza zo zhrnutia minuloročného vydania dlhodobého výskumu Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI.
Retaileri nevyužívajú naplno možnosti digitálneho priestoru
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 21. február 2022
Agentúra Basta digital uskutočnila audit marketingových príležitostí pre maloobchodníkov s prevahou predaja potravín, ktoré pôsobia na Slovensku. Získavať organickú návštevnosť je zložité, pričom agentúra zistila, že mnohé reťazce slabou optimalizáciou umožnia tretím stranám, aby si zdarma odkrojili z brandovej návštevnosti a brandového vyhľadávania.
Využite silný potenciál digitálneho marketingu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 02. február 2022
Digitálny marketing predstavuje najrýchlejšie rastúce odvetvie marketingu. Jadrom digitálneho marketingu sú najmä sociálne siete.
Počas pandémie sa osvedčilo virtuálne zrkadlo
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. január 2022
O online predaji špecifického sortimentu pre oči, zákazníkoch, ktorí ho nakupujú, a novinkách, ktoré budú realitou už v tomto roku, sme hovorili s Petrom Langerom, analytikom Alensa.sk.
Prečo e-shopom chýbajú obaly?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. máj 2021
Kvalitné obaly sú jedným z dôležitých faktorov úspešného fungovania e-commerce. Slúžia na ochranu tovarov a umožňujú ich bezpečnú dopravu až k zákazníkom. Za posledné obdobie sa však stávajú nedostatkovým tovarom. Jednou z príčin je veľmi rýchly rozmach e-commerce. Aké sú riešenia?