Využite silný potenciál digitálneho marketingu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 02. február 2022
Digitálny marketing predstavuje najrýchlejšie rastúce odvetvie marketingu. Jadrom digitálneho marketingu sú najmä sociálne siete.
Počas pandémie sa osvedčilo virtuálne zrkadlo
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. január 2022
O online predaji špecifického sortimentu pre oči, zákazníkoch, ktorí ho nakupujú, a novinkách, ktoré budú realitou už v tomto roku, sme hovorili s Petrom Langerom, analytikom Alensa.sk.
Prečo e-shopom chýbajú obaly?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. máj 2021
Kvalitné obaly sú jedným z dôležitých faktorov úspešného fungovania e-commerce. Slúžia na ochranu tovarov a umožňujú ich bezpečnú dopravu až k zákazníkom. Za posledné obdobie sa však stávajú nedostatkovým tovarom. Jednou z príčin je veľmi rýchly rozmach e-commerce. Aké sú riešenia?
Ako nakupovali zákazníci e-shopov v pandemickom roku?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. máj 2021
V roku 2020 sa zásadne zmenila situácia v oblasti e-commerce. S príchodom koronavírusovej pandémie sa diametrálne zmenilo správanie zákazníkov, ktorí začali masívne nakupovať elektronickou formou. Čo všetko sa zmenilo?
Zásielkovňa chce byť alternatívou pošty pre doručovanie v menších obciach
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 05. máj 2021
Zásielkovňa prináša slobodu doručovateľských služieb v menších obciach. Alternatívou by mali byť výdajné boxy, ktoré plánuje Zásielkovňa spolu s podporou Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS) hromadne inštalovať.
Fenomén opustených online košíkov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 28. apríl 2021
Ľudia majú novú pandemickú zábavku - napĺňajú košíky v e-shopoch a potom ich nechávajú opustené. E-shopom tak unikajú potenciálne tržby. Pozreli sme sa na tento silnejúci fenomén bližšie.
V affiliate marketingu zatiaľ Slovensko zaostáva
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 21. apríl 2021
Priekopníkom affiliate marketingu sú jednoznačne Spojené štáty americké. Využíva sa tam už desaťročia, má hodnotu päť miliárd eur a je súčasťou kampaní 81 percent značiek. Významnú pozíciu má aj Japonsko a z európskych krajín Nemecko. Ako je na tom ale Slovensko a čím by sa mohlo inšpirovať zahraničím?
Ako sa zorientovať medzi 10 000 e-shopmi?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 29. január 2021
Zľava. Výpredaj. Akcia. Výhodná cena. Výhodný nákup. Slová a slovné spojenia, na ktoré spotrebitelia žijúci na Slovensku spoľahlivo počujú. Dokážu si však porovnať ceny porovnateľných produktov a výhodne nakúpiť v prostredí, v ktorom funguje viac ako 10 000 e-shopov?
Bonami otvorilo na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 10. december 2020
K štyrom českým kamenným predajniam otvoreným v priebehu posledného pol roka, pribudla prvá Bonami predajňa na Slovensku, v Bratislave. Okrem nej Bonami aj naďalej investuje do skladov, vlastnej dopravy a dodatočných služieb.
KPMG: Slovenské e-shopy z pandémie profitujú, očakávajú silné Vianoce
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 08. december 2020
Pandémia COVID-19 mala na slovenské e-shopy pozitívny vplyv. Až šesť z desiatich online obchodov zaznamenalo za toto obdobie nárast tržieb. Tretina o viac ako 30 %. Nárast obratu očakávajú aj počas aktuálneho predvianočného obdobia.