Čo ste o senioroch v maloobchode nevedeli? (2. časť)
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. máj 2020
Viete, čo majú spoločné Angela Merkel, Donald Trump, Vladimir Putin, Xi Jinping, John Travolta, Jackie Chan, Richard Branson alebo Tom Hanks? Všetci už majú viac ako 65 rokov. Naše vnímanie seniorov, ako ľudí, ktorých charakterizujú francúzske palice, sieťovky a démodé odev, by sme mali rýchlo napraviť. Najmä ak tvoria aj vašu cieľovú skupinu.
Je typológia zákazníkov preceňovaná?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 28. november 2019
S množstvom informácií a štúdií, ktoré sa týkajú typológie spotrebiteľov, sa vynára aj klišé, zovšeobecňovanie a jednoduché škatuľkovanie.
Billa: Slováci sú milovníkmi chleba
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 23. október 2019
Až dve tretiny z nás konzumujú podľa prieskumu na raňajky chlieb a pečivo. Hoci chlieb konzumuje až 98,6 % našej populácie, mnohí žijú modernejším životným štýlom, prikláňajú sa k zdravej výžive, a tento trend sa prejavuje aj v ich záujme o pekárenské výrobky.
Pri výbere nábytku preferujeme minimalizmus
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 18. júl 2019
Ešte pred desiatimi rokmi dominovala v slovenských aj českých obývačkách obývacia stena, v súčasnosti je stredobodom miestnosti sedacia súprava. Za tú sú rodiny ochotné minúť v priemere 1 560 €, pričom ju obmieňajú približne každých 5 rokov.
Raňajky preferujeme v domácom pohodlí, obedy a večere mimo domova
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 22. august 2018
S rastúcim internetovým pripojením, urbanizáciou, rýchlym životným štýlom a hektickou pracovnou dobou rastie dopyt spotrebiteľov po pohodlných riešeniach, ktoré nám uľahčujú život viac než kedykoľvek predtým.
Generácia Z bude mať vyššiu kúpnu silu. Čo by ste mali o týchto zákazníkoch vedieť?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. júl 2018
Prečo sa vyplatí už teraz začať premýšľať nad tým, ako správne a efektívne zacieliť na postupne prichádzajúcu generáciu Z?
Nálada spotrebiteľov v Európe je mierne optimistická. Ako je to u nás?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 27. apríl 2018
Počas prvého štvrťroku 2018 bola spotrebiteľská nálada v Európe pomerne stabilná. V marci sa však výsledky prieskumu GfK Consumer Climate za celú
európsku 28-ku znížili na hodnotu 20,6 bodu.
Porovnávať ceny pred nákupmi je bežné. Pre niekoho aj nevyhnutné
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 23. apríl 2018
Kúpiť tovar bez porovnania cien vo viacerých predajniach je pre väčšinu Slovákov nepredstaviteľné. Ceny tovarov u jednotlivých predajcov pravidelne porovnávajú pred nákupmi viac ako tri štvrtiny ľudí.
Spotrebiteľ míňa, ale aj za požičané
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 28. marec 2018
Pozitívne ekonomické ukazovatele ako zvyšujúca sa spotreba, zamestnanosť a platy obchodníkov tešia. Na druhej strane sú tu fenomény, ako miera zadlženia, spoločenská akceptácia zadlžovania a stúpajúci počet osobných bankrotov. Aký vplyv to bude mať na nákupné správanie?
Po čom siahnu v tomto roku zákazníci pred Veľkou nocou?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 27. marec 2018
Ako vyzerá veľkonočný stôl Slovákov v 21. storočí? Zrejme ste si mnohí túto otázku položili. Veľká noc, najvýznamnejší kresťanský sviatok sa stále teší všeobecnej obľube, ktorá navyše stúpa. Tradičné zvyky a jedálniček nachádzajú inšpirácie najmä v dedinskom prostredí, dopĺňajú sa však aj o moderné potraviny.