Čo ste o senioroch v maloobchode nevedeli? (2. časť)

seniorka2020 mViete, čo majú spoločné Angela Merkel, Donald Trump, Vladimir Putin, Xi Jinping, John Travolta, Jackie Chan, Richard Branson alebo Tom Hanks? Všetci už majú viac ako 65 rokov. Naše vnímanie seniorov, ako ľudí, ktorých charakterizujú francúzske palice, sieťovky a démodé odev, by sme mali rýchlo napraviť. Najmä ak tvoria aj vašu cieľovú skupinu.

Čítať ďalej...

Je typológia zákazníkov preceňovaná?

typologiauvod mS množstvom informácií a štúdií, ktoré sa týkajú typológie spotrebiteľov, sa vynára aj klišé, zovšeobecňovanie a jednoduché škatuľkovanie.

Čítať ďalej...

Billa: Slováci sú milovníkmi chleba

spotrebitelchblieb mAž dve tretiny z nás konzumujú podľa prieskumu na raňajky chlieb a pečivo. Hoci chlieb konzumuje až 98,6 % našej populácie, mnohí žijú modernejším životným štýlom, prikláňajú sa k zdravej výžive, a tento trend sa prejavuje aj v ich záujme o pekárenské výrobky.

Čítať ďalej...

Pri výbere nábytku preferujeme minimalizmus

sedacie mEšte pred desiatimi rokmi dominovala v slovenských aj českých obývačkách obývacia stena, v súčasnosti je stredobodom miestnosti sedacia súprava. Za tú sú rodiny ochotné minúť v priemere 1 560 €, pričom ju obmieňajú približne každých 5 rokov.

Čítať ďalej...

Raňajky preferujeme v domácom pohodlí, obedy a večere mimo domova

nielsen sprava mS rastúcim internetovým pripojením, urbanizáciou, rýchlym životným štýlom a hektickou pracovnou dobou rastie dopyt spotrebiteľov po pohodlných riešeniach, ktoré nám uľahčujú život viac než kedykoľvek predtým.

Čítať ďalej...

Generácia Z bude mať vyššiu kúpnu silu. Čo by ste mali o týchto zákazníkoch vedieť?

generacia z mPrečo sa vyplatí už teraz začať premýšľať nad tým, ako správne a efektívne zacieliť na postupne prichádzajúcu generáciu Z?

Čítať ďalej...

Nálada spotrebiteľov v Európe je mierne optimistická. Ako je to u nás?

nalada spotrebitela 2018 maly perexPočas prvého štvrťroku 2018 bola spotrebiteľská nálada v Európe pomerne stabilná. V marci sa však výsledky prieskumu GfK Consumer Climate za celú

európsku 28-ku znížili na hodnotu 20,6 bodu.

Čítať ďalej...

Porovnávať ceny pred nákupmi je bežné. Pre niekoho aj nevyhnutné

porovnavanie cien maly perexKúpiť tovar bez porovnania cien vo viacerých predajniach je pre väčšinu Slovákov nepredstaviteľné. Ceny tovarov u jednotlivých predajcov pravidelne porovnávajú pred nákupmi viac ako tri štvrtiny ľudí.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľ míňa, ale aj za požičané

spotreba 2018 mPozitívne ekonomické ukazovatele ako zvyšujúca sa spotreba, zamestnanosť a platy obchodníkov tešia. Na druhej strane sú tu fenomény, ako miera zadlženia, spoločenská akceptácia zadlžovania a stúpajúci počet osobných bankrotov. Aký vplyv to bude mať na nákupné správanie?

Čítať ďalej...

Po čom siahnu v tomto roku zákazníci pred Veľkou nocou?

billa velka noc 2018 mpAko vyzerá veľkonočný stôl Slovákov v 21. storočí? Zrejme ste si mnohí túto otázku položili. Veľká noc, najvýznamnejší kresťanský sviatok sa stále teší všeobecnej obľube, ktorá navyše stúpa. Tradičné zvyky a jedálniček nachádzajú inšpirácie najmä v dedinskom prostredí, dopĺňajú sa však aj o moderné potraviny.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk