Slovákov trápia vysoké výdaje za jedlo

jedloPeniaze chýbajú všetkým, avšak Slováci sú plní nádeje, zatiaľ čo Češi zostávajú opatrnejší.

Čítať ďalej...

Väčšina Slovákov odpad triedi

Aspoň nejakýodpady druh odpadu triedi vo svojej domácnosti 88 % našincov. Medzi najčastejšie recyklované suroviny patria plasty a papier, veľmi často taktiež sklo.

Čítať ďalej...

Čistiace prostriedky kupujú hlavne ženy

cisticeNajfrekventovanejšie je umývanie sporáku a zametanie podlahy. Mesačná útrata za upratovanie v oboch krajinách väčšinou nepresahuje 20 €.

Čítať ďalej...

Na internete sa komunikuje a čoraz viac aj nakupuje

onlinePrístup k internetu má v súčasnosti už takmer každý. Internet umožňuje nájsť informácie, realizovať platby, zabávať sa, alebo nakupovať . Čo charakterizuje Slovákov nakupujúcich na internete?

Čítať ďalej...

Prijali by Česi zatvorenie predajní počas sviatkov?

nedelaV Česku aktuálne prebieha diskusia o obmedzení otváracej doby v predajniach počas sviatkov. Týka sa to prevádzok s predajnou plochou nad 200 metrov štvorcových. Aký je názor českých spotrebiteľov? Prijali by prípadné obmedzenia? 

Čítať ďalej...

Na základný nákup potravín pracujeme 4 hodiny

platCeny tovarov a služieb v maloobchodnej sieti zaznamenávajú už od začiatku minulého roka stagnáciu alebo dokonca mierny medziročný pokles. Ako sa to prejavuje v nákupoch slovenských domácností?

Čítať ďalej...

Pokladničné bloky si pre istotu väčšina z nás kontroluje

uctenkyDôveruj, ale preveruj. Touto známou formuláciou sa pri pokladniciach v predajniach riadi väčšina zákazníkov na Slovensku. Pre takmer dve tretiny Slovákov je totiž po nákupe samozrejmosťou skontrolovať si pokladničný blok.

Čítať ďalej...

Slováci míňajú na oblečenie viac ako Česi

odevySlováci a Česi sú si v mnohom podobní. Aspoň taká je predstava väčšiny z nás. Prieskum však odhalil, že to určite neplatí v prípade spotrebiteľského správania a vybraných nákupných preferencií. V čom sú najväčšie rozdiely medzi Prahou a Bratislavou?

Čítať ďalej...

Káve holduje väčšina Slovákov

kavaZ výsledkov prieskumu, ktorý zrealizovala agentúra 2muse v spolupráci so sieťou predajní CAFEPOINT tiež vyplýva, že spotrebitelia vnímajú rozdiely medzi jednotlivými značkami a najdôležitejším faktorom pri kúpe je kvalita.

Čítať ďalej...

Slováci znížili spotrebu džúsov

dzusyNajnovšie štúdie pritom odhaľujú, že spotreba džúsov zaostáva za európskym priemerom nielen u nás, ale aj v susednom Poľsku či Českej republike. Prečo našinci džúsom neholdujú?

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk