Pre zákazníkov je dôležitejší aj stav tovarových zásob

tovarove zasobyPodľa výsledkov IBM  štúdie o spotrebiteľskom správaní, existujú výrazné rozdiely v očakávaniach spotrebiteľov a v ich reálnom správaní, pri interakcii s online obchodmi.

Čítať ďalej...

Ženy búrajú mýty o pive

pivo1Nielenže sme národom pivárov, ale podľa výsledkov aktuálneho celoslovenského prieskumu pivo obľubujú aj ženy. Pije ho až 80 % opýtaných respondentiek nad 18 rokov.

Čítať ďalej...

Oblečenie a knihy sú najkupovanejšie vianočné darčeky

tnsVianočné želania Slovákov sa už dlhodobo nemenia. Aj v tomto roku pokiaľ ide o vianočné darčeky vyhráva klasická zostava a k tomu ešte aj niečo navyše. Koľko sa priemerne bude míňať za vianočné nákupy? 

Čítať ďalej...

Spotrebiteľov trápia hlavne rastúce ceny

cenyslovaciČo v súčasnosti najviac trápi slovenské domácnosti? Pre rodiny, v ktorých je aspoň jeden dospelý člen bez práce, je to nezamestnanosť. Pre tých, ktorí síce prácu majú, ale zarábajú málo, je to pravdepodobne zlá finančná situácia.

Čítať ďalej...

Slovensko v kúpnej sile predbehlo susedné krajiny

gfk kupna silaPriemerný Slovák disponuje o 43 percent menším disponibilným príjmom než priemerný Európan. Z aktuálnej štúdie GfK Purchasing Power vyplynulo, že Slovensku patrí 23. priečka v rámci všetkých 42 krajín. 

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk