KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Inflácia zatriasla obsahom nákupných košíkov

inflacia kosiky mMenej čerstvého mäsa, rýb a ovocia, lacnejšie produkty alebo menej elektroniky. V časoch prudko stúpajúcich cien potravín spotrebitelia nakupujú viac produktov, ktoré napodobňujú tie značkové, pretože obdobné obaly pozitívne ovplyvňujú názory spotrebiteľov na základný výrobok.

Čítať ďalej...

Čo si všímajú spotrebitelia na obaloch?

spotrebitelia obaly mV poslednej dobe viac ekologické parametre obalov. V konečnom dôsledku je však cena pri nákupnom rozhodovaní stále oveľa dôležitejšia ako obal vyrobený z ekologického alebo recyklovateľného materiálu. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu organizácie zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK.

Čítať ďalej...

Sentiment európskeho spotrebiteľa sa mení

sentiment mNákupné správanie upravilo v poslednej dobe až 93 percent európskych spotrebiteľov a rozpočty domácností sú pod dôslednejšou kontrolou. Také sú závery nedávnej štúdie GfK, ktorá poskytla prehľad úsporných opatrení spotrebiteľov a rozdielov medzi jednotlivými národnosťami.

Čítať ďalej...

Prieskum: Slováci sa doma cítia horšie ako pred rokom

prieskumdomacnosti mPodľa nového prieskumu IKEA o živote v domácnosti sa vyše polovica Slovákov a Sloveniek (53 %) obáva finančnej situácie vo svojej domácnosti a 49 % celkového stavu ekonomiky.

Čítať ďalej...

Ako nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi?

glami 123 mRastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať výrobky značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty. Trendy, rýchla móda a zľavy sú však kľúčové faktory, ktoré vo finále ovplyvnia ich nákup módnych kúskov.

Čítať ďalej...

Najviac nakupujeme v decembri, tentokrát však drahšie

vianoce nakupy22 mDôvodom intenzívnejšieho decembrového míňania sú nákupy potravín na štedrovečerný stôl alebo darčekov pod vianočný stromček. Obchodníci tak v priebehu decembra utŕžia o desiatky percent viac ako počas iných mesiacov roka. Väčšina Slovákov realizuje nákupy počas decembra, niektorí aj na poslednú chvíľu. Nájdu sa však i takí, ktorí začínajú s vianočnými prípravami v predstihu.

Čítať ďalej...

Slováci potešia vianočným darčekom menej ľudí

vianocny prieskum 2022 mDoprajú im však kvalitnejšiu voľbu. O darčekoch mnohí rozmýšľajú rozumnejšie, namiesto zbytočností chcú kupovať praktickejšie veci. Každý desiaty Slovák, ktorý nakupuje na internete, neplánuje tento rok darovať dokonca žiadny darček.

Čítať ďalej...

Ako sa Slováci pripravujú na šetrenie v domácnosti?

ikea setrenieEnergie sú horúcou témou posledných týždňov. Niet divu, že s prichádzajúcou jeseňou čoraz viac ľudí hľadá spôsoby, vďaka ktorým by sa dokázali vyhnúť neskorému vianočnému darčeku – nepríjemnému nedoplatku. Sme ochotní uskromniť sa aj za cenu nižšieho komfortu?

Čítať ďalej...

Úvod školského roka sa rodičom predraží

uvodskr mZačiatok nového školského býva pre rodiny školopovinných detí finančne náročný. Tento rok to navyše podčiarkuje aj inflácia v dvojciferných číslach. Tá sa premietla do plošného zdražovania, vrátane zošitov aj učebníc a mnohí rodičia tak na výbave pre školákov budú musieť šetriť.

Čítať ďalej...

Prieskum GLAMI (Re)search odhalil (ne)vkus Slovákov

glami 2206 mTrvácnosť módnych trendov často preverí čas. Mnohé zotrvávajú, či pravidelne slávia návrat na výslnie. Aktuálny prieskum Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI priniesol zistenia, ako rozdielne vnímajú fenomén módy muži, a ženy.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk