Riešenie „poslednej míle“ sa stáva prioritou
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. november 2019
Ešte nedávno považovalo viacero e-shopov dodávku objednaného tovaru k spotrebiteľovi za niečo, čo sa ich netýka a je to skôr záležitosť zmluvných partnerov. Aj to sa ale mení.
Hongkong kraľuje rebríčku najdrahších nákupných ulíc
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 25. november 2019
Z nových údajov spoločnosti Cushman & Wakefield vyplýva, že Causeway Bay v Hongkongu sa udržala na čele rebríčka najdrahších nákupných ulíc na svete, kým londýnska New Bond Street získala titul najdrahšej európskej lokality.
Brexit: V britských e-shopoch môže prestať nakupovať väčšina Európanov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. november 2019
Hrozbu brexitu bez dohody sa podarilo oddialiť. Napriek tomu, že Veľká Británia získala čas na schválenie dohody s Európskou úniou do konca januára budúceho roka, situácia ostáva naďalej nejasná.
Omnichannel sa stáva nevyhnutnosťou
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 11. november 2019
Maloobchodné firmy sa čoraz viac snažia ponúknuť spotrebiteľom možnosť nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek, podľa ich osobného výberu.
Svoje brány otvára nové nákupné centrum K2 v rakúskom Kittsee
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 07. november 2019
Približne pred pol rokom začali stavebné práce na rozšírení existujúceho obchodného centra K1, ktoré sa nachádza na konci rakúskej obce Kittsee. Výstavba novej nákupnej galérie, ktorá nesie názov K2, prebieha v dvoch vlnách.
Prieskum: Česi sa nad ekológiou pri nákupoch zamýšľajú intenzívnejšie
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 31. október 2019
Pre našich susedov nie je najväčšou ekologickou témou globálne otepľovanie, ale odpad a plytvanie potravinami. Vyplýva to z prieskumu agentúry Simply5, ktorý má exkluzívne k dispozícii spoločnosť Globus.
Dynamická situácia vedie k polarizácii európskeho trhu obchodných centier
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 18. október 2019
Výzvy a zmeny v maloobchodnom sektore nemalou mierou ovplyvňujú dynamiku európskych nákupných centier. Nový prieskum spoločnosti Cushman & Wakefield ukazuje, že výstavba v Európe je výrazne polarizovaná na úrovni jednotlivých krajín aj miest.
IKEA otvorila 7 tradičných a 11 menších obchodných domov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 26. september 2019
Počas tohto roka otvorila IKEA súčasne plánovacie štúdiá vo veľkých mestách, akými sú Moskva, New York, Paríž a Londýn. Ďalšie obchodné domy by mali čoskoro pribudnúť v Kodani, Šanghaji a Tokiu.
Freeport Fashion Outlet bude klásť dôraz na podujatia pre zákazníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 06. september 2019
Outletové centrum Freeport Fashion so sídlom v Hatích na českom Znojemsku navštívili v minulom roku viac ako 2 milióny zákazníkov.
Až 32 percent Čechov uprednostňuje značkové oblečenie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. jún 2019
Trendovú módu nakupujú predovšetkým mladé ženy, pre ktoré je vzhľad odevov často dôležitejší než jeho funkčnosť a pohodlie. Zistenia vyplývajú z aktuálnej štúdie GfK Fashion.