Všimli sme si

V tejto sekcii zverejňujeme zaujímavé, veselé, inšpiratívne a prekvapivé postrehy z oblasti obchodu na Slovensku a v zahraničí. Ak máte aj vy zaujímavé postrehy, podeľte sa s nimi na adrese: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

postrehy 97 m

Naplníme vaše prázdne fľaše vodou. Aj to je jeden zo spôsobov ako prilákať zákazníkov do predajne, ktorá sa nachádza v lokalite atraktívnej pre cyklistov. Túto inšpiráciou sme našli v rakúskom meste Dürnstein.

postrehy 96 m

Keď pri výbere správnej veľkosti pomáhajú moderné technológie ... Zariadenie esize.me, ktoré sa nachádza v novej kamennej predajni e-shopov eobuv.sk a MODIVO, vytvorí 3D sken chodidiel a odporučí ideálne topánky bez nutnosti skúšania.

postrehy 95 m

Kytica záhradných kvetov bez chémie čakala na zákazníkov pred predajňou s ponukou lokálnych potravín v centre Banskej Štiavnice. Tovar a zároveň vkusná dekorácia posedenia, ktoré tu pre okoloidúcich ponúka možnosť odpočinku či rozhovoru.

postrehy 94 m

Aj predaj kníh môže byť o zážitku. V predajni Panta Rhei v Auparku lákajú zákazníkov na besedy, krsty kníh, diskusie či detské divadelné predstavenia. Odohrávajú sa pravidelne v samotnom srdci predajne, kde sa nachádza veľké javisko s hľadiskom.

Nápadité sezónne vystavenie tovaru upúta a dodá predajni autentickú sviatočnú atmosféru.

V novej bratislavskej predajni Billa na Vlárskej ulici nás zaujal takýto špecializovaný regál s darčekovým sortimentom, ktorý zákazníkom uľahčí výber aj pri špeciálnych príležitostiach.

Aj zdanlivo bariérový vstup do predajne môže byť razom bezbariérový. Predajný personál rakúskeho reťazca s dorgériovým tovarom BIPA je tu pre imobilných zákazníkov na zazvonenie.

V zhone predvianočných nákupov padne vhod zastaviť sa a jednoducho vychutnať si čaro okamihu. Inšpiratívne zastavenie čaká aj zákazníkov v bratislavskej predajni IKEA. V štýlovo zariadenom foto kútiku si môžu spraviť vianočnú pohľadnicu.

Podeľ sa a pomôž. Pri nákupe v spoločnosti Lidl osloví zákazníkov v regáli takáto výzva. Má pomôcť Slovákom na pokraji chudoby. Označenie uľahčuje výber produktov tým, ktorí chcú prispieť do potravinovej zbierky. Lidl takto upútava na 37 najviac potrebných produktov z kategórie trvanlivých potravín a kozmetiky.