Nakupovanie na bicykli ako správna voľba

S touto myšlienkou sa každoročne pohrávajú aj organizátori národnej kampane Na bicykli do obchodu, ktorí pre všetkých účastníkov kampane pravidelne prinášajú rôzne aktivity a súťaže podporujúce využívanie bicykla pri nakupovaní.

Čítať ďalej...

Reklamná kampaň projektového marketu Hornbach upozornila na problematiku zdravej biodiverzity v záhrade

Druhová rozmanitosť hmyzu v záhradách má priamy vplyv na kvalitu nášho života. Spoločnosť Hornbach sa zaujímala, aký postoj majú Slováci k ekológii a životnému prostrediu a zrealizovala prieskum.

Čítať ďalej...

Heureka zaznamenáva zaujímavé trendy v oblasti e-commerce

Koronakríza je síce na ústupe, ale je dopady sa ešte stále odrážajú na poli e-commerce a ovplyvňujú naše spotrebiteľské návyky. Prinášame vám najnovšie informácie o aktuálnom dianí na poli e-commerce.

Čítať ďalej...

Pokles tržieb slovenského maloobchodu sa v máji podľa očakávaní čiastočne zmiernil

S odznievaním pandémie COVID-19 a postupným uvoľňovaním prísnych opatrení obmedzujúcich pohyb sa v súlade s očakávaniami začal v máji spamätávať aj maloobchod.

Čítať ďalej...

TESCO sa stalo členom platformy Obehové Slovensko

Platforma chce prispieť k trvalej zmene nášho ekonomického modelu vďaka šetreniu prírodných zdrojov a minimalizácii odpadu. Rozrástla sa o 20 nových členov a Tesco sa k nej prihlásilo ako prvý maloobchodník na Slovensku.

Čítať ďalej...

Obchodníci a výrobcovia vítajú postoj EK v súvislosti so zákonom o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami a zákonom o potravinách

Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) a Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) vítajú zverejnenú výzvu (letter of formal notice) Európskej komisie (EK), ktorá pomenúva konkrétne námietky voči zákonu o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami spolu s nepriamou novelou zákona o potravinách.

Čítať ďalej...

COOP Jednota: Pandémia posilnila pozíciu privátnych značiek

Ekonomický dopad koronakrízy zvýšil dopyt po privátnych značkách o 43 %. Až 85 % výrobkov vlastnej značky COOP Jednoty pochádza od slovenských dodávateľov.

Čítať ďalej...

Etickú certifikáciu FAIRTRADE pozná 44 percent Slovákov

Nezisková organizácia Fairtrade Česko a Slovensko si v máji a júni tohto roka dala od spoločnosti Median opäť spracovať prieskum, v ktorom zisťovala znalosť certifikácie Fairtrade a známky FAIRTRADE.

Čítať ďalej...

Žilinská treska má novú letnú kampaň, volá užívať si Slovensko

Výrobca legendárnej rybacej špeciality, Ryba Žilina, pripravil pre fanúšikov tresky zaujímavú letnú súťaž.

Čítať ďalej...

V poradí 144. predajňa LIDL na Slovensku pribudla v júli v Novom Meste nad Váhom

Ide o druhú predajňu tohto reťazca v tomto meste a tiež druhú otvorenú v aktuálnom obchodnom roku (začal sa 1. marca). Obchodný reťazec zároveň pokračuje v modernizácii už existujúcich prevádzok.

Čítať ďalej...

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW