Už len do konca januára možno uviesť na trh nezálohované obaly

Od 1. januára 2022 funguje na Slovensku zálohový systém pre nápojové obaly. Takýto systém sa nedá zaviesť zo dňa na deň, preto je zákonom stanovené prechodné obdobie, počas ktorého sú v predajniach zálohované aj nezálohované obaly.

Čítať ďalej...

Tesco spúšťa vo svojich predajniach hlasovanie o podpore 231 komunitných projektov

Až 374 nápadov na zlepšenie života v komunitách prihlásili na jeseň minulého roka miestne organizácie, samosprávy, školy či neziskové organizácie do grantového programu Tesca Vy rozhodujete, my pomáhame.

Čítať ďalej...

Značky dm sa zameriavajú na recykláciu CO₂

Spoločnosť dm ako jedna z prvých spoločností vôbec spolupracuje s partnermi na recyklácii CO₂ a jeho následnom využití ako suroviny pre ďalšiu, udržateľnejšiu výrobu, napríklad pri výrobe obalov.

Čítať ďalej...

Rok 2022 BILLA odštartovala veľkou investíciou do výstavby nového centrálneho skladu v Seredi

Už koncom tohto roka plánuje spoločnosť BILLA otvoriť na Slovensku nový centrálny sklad. Celkové investície do výstavby nového areálu na zelenej lúke spolu s modernými technológiami a zariadením presiahnu 38 miliónov €.

Čítať ďalej...

IKEA opäť vyrobí z použitých vianočných stromčekov nový nábytok

Na základe úspešného minuloročného projektu recyklácie vianočných stromčekov IKEA aj tento rok v spolupráci s IKEA Industry vyrobí z použitých stromčekov nový nábytok. Časť z neho venuje školám či neziskovým organizáciám pomáhajúcim deťom s fyzickým alebo psychickým postihnutím.

Čítať ďalej...

Aké položky sú obľúbené v Bolt nákupných košíkoch?

Európska aplikácia Bolt zverejnila svoje údaje za rok 2021 a pridala k nim aj pár neobvyklých príbehov z celého sveta, s ktorými sa podelili vodiči a kuriéri.

Čítať ďalej...

Kaufland prijal záväzok, v roku 2022 už neponúkne predaj živých kaprov

Ohľaduplné zaobchádzanie so zvieratami pri ich chove, preprave a spracovaní – to je len jeden z mnohých záväzkov zodpovednosti spoločnosti Kaufland v rámci trvalej udržateľnosti. Aj z tohto dôvodu sa reťazec rozhodol od tohto roka neprenajímať svoje priestory na predaj živých kaprov.

Čítať ďalej...

ASKO – NÁBYTOK začína rok 2022 s inovovanou komunikačnou kampaňou

Jeden z najväčších predajcov nábytku na slovenskom a českom trhu, spoločnosť ASKO - NÁBYTOK, vstupuje do nového roka s inovovanou marketingovou kampaňou. Jej cieľom je profilovať spoločnosť ako prvú voľbu pri výbere nábytku a predstaviť ju ako experta v oblasti sedacích súprav, spální a kuchýň.

Čítať ďalej...

Potraviny KRAJ opäť získali medzinárodné ocenenie „Priateľ zákazníkov“

Potraviny KRAJ získali toto ocenenie už po druhýkrát. Ocenenie udeľuje organizácia ICERTIAS za vynikajúci vzťah firmy so svojimi zákazníkmi.

Čítať ďalej...

Potravinári ocenili najlepšie inovácie

Potravinárska komora Slovenska (PKS) vyhlásila v roku 2021 už štvrtý ročník súťaže, ktorou oceňuje najlepšie inovácie, reformulácie potravín, ale aj projekty trvalej udržateľnosti. Kto získal prvenstvo?

Čítať ďalej...

Video

Retail Summit 2021 v 100 sekundách

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk