Počas leta môžu brigádovať aj 15-roční

Po výraznom prepade, ktorý zaznamenal pracovný trh v pandemickom lete 2020, sa počet letných brigád kontinuálne zvyšuje. Ponúk je dosť, záujem o ne sa zvyšuje aj v kategórii 15 ročných, ktorí vďaka novele môžu brigádovať tiež.

Čítať ďalej...

GLAMI upevňuje svoje postavenie v Európe, kupuje talianske Stileo

GLAMI, európska platforma pre objavovanie módy a Stileo, módny vyhľadávač fungujúci na talianskom trhu, spojili od začiatku tohto roku svoje sily, aby vytvorili jednu z najväčších platforiem na objavovanie módy v Európe. Mesačne privedú viac ako 500 tisíc objednávok svojim partnerským e-shopom.

Čítať ďalej...

PLANEO avizuje otváranie ďalších predajní

Reťazec posilnil svoju pozíciu otvorením ďalšej predajne. Ide už o druhú nitriansku pobočku a 53. slovenskú.  

Čítať ďalej...

Využívanie flexibilných pracovných úväzkov vzrástlo vo viac ako štvrtine firiem

Záujem o flexibilné úväzky medzi zamestnancami stúpa, ich ponuka však v priebehu minulého roka vzrástla iba u štvrtiny firiem. Slovensko je však v tejto oblasti dlhodobo pozadu oproti iným krajinám EÚ. Na túto formu spolupráce oslovuje svojich zamestnancov, ktorí sú aktuálne na rodičovskej dovolenke, takmer 40 percent zamestnávateľov.

Čítať ďalej...

Od mája Tesco zálohuje naplno, zákazníci odovzdali vyše 32 miliónov obalov

Za prvých päť mesiacov tohto roka zákazníci odovzdali v zálohomatoch 32,7 milióna plastových fliaš a plechoviek od nápojov. Aj keď systém zálohovania v plnej prevádzke začne platiť až od júla, v Tescu sa prechodné obdobie skončilo už o dva mesiace skôr.

Čítať ďalej...

Gastroprevádzky v bratislavskom Avione zaznamenávajú po dvoch rokoch rast návštevnosti

Podľa májového online prieskumu bratislavského nákupného centra Avion až 63 % opýtaných navštevuje gastroprevádzky rovnako často ako pred pandémiou.

Čítať ďalej...

Vôňa je dôležitou vlastnosťou výrobkov. BILLA na tom stavia novú komunikačnú líniu projektu Doba slovenská

Syry z liptovských pasienkov, oravská slanina či jahody zo Žitného ostrova. Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, a teda zaručene čerstvé. Na fakt, že vôňa je jednou z najdôležitejších vlastností výrobkov, upozorňuje spoločnosť BILLA v pokračovaní konceptu Doba slovenská.

Čítať ďalej...

Pravidelnú nádielku čerstvého ovocia alebo zeleniny získa 143 základných a materských škôl

Udeje sa tak zásluhou Kauflandu a jeho projektu Čerstvé hlavičky. Do štvrtého ročníka projektu, ktorý má za cieľ motivovať deti k zdravej výžive a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny, sa zapojilo 278 základných a 384 materských škôl naprieč celým Slovenskom.

Čítať ďalej...

Analytik: Ekonomiku v úvode roka potiahla domáca spotreba

Štatistický úrad potvrdil predbežné čísla rastu slovenskej ekonomiky v úvode tohto roka. V porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom sa HDP zvýšil o 0,4% (sezónne očistené).

Čítať ďalej...

Packeta má v prevádzke 730 výdajných boxov, v tomto segmente sa stáva lídrom na trhu

V pláne je do konca tohto roku počet výdajných boxov ďalej výrazne navýšiť.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk