Slovenské Tofu predstavuje nový, vylepšený obal

Cielene sa zbavuje kartónového obalu, vďaka čomu ušetrí veľa ton papiera ročne. Namiesto neho značka LUNTER stavila na pútavý dizajn, vďaka ktorému zákazníci jednoducho nájdu tú správnu príchuť, presne podľa ich chuti.

Čítať ďalej...

Žabka otvorila predajňu aj v blízkosti dopravného terminálu

Sieť potravín Žabka pokračuje na Slovensku v rýchlej expanzii. Nedávno otvorila už štvrtú prevádzku za tento rok a celkovo na Slovensku prevádzkuje šesť obchodov. Ten najnovší, nachádzajúci sa v meste Malacky na Záhorí.

Čítať ďalej...

Tesco dlhodobo znižuje ceny stoviek produktov

Rozpočty domácností nielen na Slovensku už vyše roka ovplyvňuje pretrvávajúca mimoriadna situácia. Tesco preto od apríla 2021 dlhodobo znižuje ceny stoviek produktov, aby pomohlo rodinám v čase, keď sú rozpočty domácností ovplyvnené pandémiou.

Čítať ďalej...

Tauris Group rozširuje svoj biznis. Začína vyrábať prémiovú potravu pre psov

Vďaka vlastnej rozrábke sa spoločnosť tento rok rozhodla rozšíriť výrobu o novú kategóriu sušených výrobkov a vytvorila tak zdravé a 100% prírodné pamlsky značky DOGGO pre psov.

Čítať ďalej...

Wolt a Martinus spúšťajú expresné doručenie kníh

Zákazníci si budú môcť cez Wolt objednať z výberu knižných titulov v Bratislave a Košiciach. Ide tak o ďalšie významné rozšírenie portfólia Woltu od doručovania jedla smerom k maloobchodu.

 

Čítať ďalej...

Tesco ohlásilo novu stratégiu pre zdravšie a udržateľnejšie stravovanie

Nadväzuje tak na dôležité kroky, ktoré podnikalo napríklad smerom k znižovaniu obsahu cukru v produktoch pod značkou Tesco v posledných rokoch. V regáloch reťazca postupne pribudne ešte viac zdravších potravín vlastnej značky s upraveným zložením či rastlinné alternatívy mäsa.

Čítať ďalej...

Väčšina Slovákov by potrebovala vymeniť minimálne jeden spotrebič

Pandémia koronavírusu mnohých ľudí vyčerpala nielen psychicky, ale aj finančne. Veľa z nás muselo ostať doma a siahnuť na usporené peniaze. Mnohým tak už nezostalo na nevyhnutné opravy či výmenu pokazených spotrebičov. Viac ako tri štvrtiny Slovákov by však potrebovalo vymeniť minimálne jeden z nich.

Čítať ďalej...

Slovenská tech firma Vacuumlabs vyvinula CO2 kalkulačku, ktorá chce meniť nákupné správanie

Uhlíkovú stopu pomáha redukovať aj riešenie od slovenskej technologickej spoločnosti Vacuumlabs, ktorá vyvíja fintech riešenia pre firmy z celého sveta.

Čítať ďalej...

dm vyvinula produkty vlastných značiek, ktoré sú neutrálne k životnému prostrediu

Ide o produkty každodennej potreby s označením Pro Climate, ktoré sú nielen klimaticky neutrálne, ale prvýkrát aj neutrálne k životnému prostrediu. Vyrábajú sa takým spôsobom, aby zanechávali čo najmenšiu možnú ekologickú stopu.

Čítať ďalej...

GfK: Výdavky na produkty hygieny rúk medziročne významne vzrástli

Priemerná slovenská domácnosť za dvanásťmesačné obdobie od marca 2020 do februára 2021 minula na hygienu rúk viac ako 17 €, bežná česká domácnosť kúpila mydlá, gély a obrúsky na ruky v hodnote viac ako 380 Kč.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk