Skupina Unibail-Rodamco-Westfield zakladá vlastnú mediálnu agentúru s názvom Westfield Rise

Majiteľ a prevádzkovateľ vlajkových obchodných centier Unibail-Rodamco-Westfield (URW) oznamuje vznik Westfield Rise, in-house agentúry s ponukou vlastných mediálnych a eventových plôch a možnosťou sprostredkovania expertízy retailových dát.

Čítať ďalej...

Zoči-voči ekonomickým tlakom uprednostňujú spotrebitelia zážitky a základné tovary

Trendy práce na diaľku ovplyvňujú, ako žijeme a kde míňame, útraty za nákupy potravín na internete vzrástli o 70 % oproti úrovni pred pandémiou.

Čítať ďalej...

Tesco daruje 170-tisíc eur na podporu projektov po celom Slovensku

Grantový program Tesca - Vy rozhodujete, my pomáhame – už po 12.-krát pozýva neziskové organizácie, občianske združenia, školy a škôlky, mestá i obce, aby sa uchádzali o finančnú podporu.

Čítať ďalej...

Zalando: S výberom vhodných módnych kúskov pomáhajú zákazníkom technológie

Zalando, jedna z popredných európskych online platforiem pre módu a životný štýl, znížila množstvo vrátených položiek súvisiacich s objednaním nevhodnej veľkosti o 10% vďaka kombinácii technológie a ľudských znalostí.

Čítať ďalej...

Tržby v maloobchode klesajú, v auguste už aj v medziročnom porovnaní

Tržby slovenských maloobchodníkov v stálych cenách slabnú. Rekordne vysoká inflácia už od jari nahlodáva spotrebiteľskú dôveru i bežný dopyt domácnosti. V auguste sa tak tržby v maloobchode po prvýkrát v tomto roku ľahko prepadli aj pod úroveň z rovnakého obdobia minulého roka.

Čítať ďalej...

Tržby v maloobchode klesajú, v auguste už aj v medziročnom porovnaní

Tržby slovenských maloobchodníkov v stálych cenách slabnú. Rekordne vysoká inflácia už od jari nahlodáva spotrebiteľskú dôveru i bežný dopyt domácnosti. V auguste sa tak tržby v maloobchode po prvýkrát v tomto roku ľahko prepadli aj pod úroveň z rovnakého obdobia minulého roka.

Čítať ďalej...

Fairtrade Česko a Slovensko spúšťa dlhodobú kampaň, ktorá zdôrazňuje známku FAIRTRADE a jej prínosy pre pestovateľov

Fairtrade Česko a Slovensko spúšťa v ČR a na Slovensku kampaň na prehĺbenie povedomia o známke FAIRTRADE a jej prínosoch pre pestovateľov z Afriky, Ázie a Latinskej Ameriky. Kampaň s názvom „FAIRTRADE. Malá známka, ale robí veľké veci“ štartuje vizuálom so zrnkom kávy a sloganom čierna káva a svetlá budúcnosť pri príležitosti Medzinárodného dňa kávy.

Čítať ďalej...

Pilulka vstúpila na maďarský trh

Skupina Pilulka, pôsobiaca na slovenskom, českom a rumunskom trhu, expanduje do Maďarska, kde ju zákazníci nájdu pod označením Pilulka.hu. Ambíciou Pilulky je byť jednotkou medzi online lekárňami a drogériami v Maďarsku a najlepšou lekárňou v mobile.

Čítať ďalej...

K Parky pod hlavičkou Kauflandu vyrastú v ďalších slovenských mestách

Projekt atraktívnych športovo-oddychových areálov, s ktorým prišla spoločnosť Kaufland, zaznamenal veľký úspech. Do jeho druhého ročníka sa zapojilo 27 miest a mestských častí z celého Slovenska. V hlasovaní im ľudia odovzdali celkovo viac ako 170-tisíc hlasov a rozhodli tak, v ktorých mestách vyrastú tieto areály na budúci rok.

Čítať ďalej...

Informovanosť o projektoch udržateľnosti značiek sa medziročne zlepšila

Povedomie o projektoch značkových výrobcov v oblasti udržateľnosti sa podľa osôb rozhodujúcich o budúcich zákonoch a reguláciách medziročne zlepšila. Vyplýva to z druhého prieskumu Stakeholder dialóg, do ktorého oslovilo Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) viac ako 50 zástupcov ministerstiev, verejných úradov a neziskového sektora.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk