Wolt otvorí na Slovensku kamenné predajne. Ponúkne v nich až 2000 položiek a expresné doručenie

Fínska spoločnosť Wolt otvorí na Slovensku prvé kamenné obchody Wolt Market koncom roka. Budú fungovať výlučne ako obchody s rozvozom potravín a tovarov základnej potreby. Prvý Wolt Market pribudne v centre Bratislavy.

Čítať ďalej...

Jem pre Zem uvádza prvý prehľad rastlinných alternatív mliek na Slovensku

Sprievodca rastlinnými alternatívami mliek na Slovensku pomôže zákazníkom a zákazníčkam zorientovať sa v stále rastúcej ponuke rastlinných mliek a vybrať si to najvhodnejšie pre ich domácnosti.

Čítať ďalej...

Spotrebitelia v Európe inklinujú k elektronickým platbám

Vďaka skúsenostiam s pandémiou koronavírusu sú Európania náchylnejší platiť elektronicky. Potvrdzuje to takmer 80 % účastníkov štúdie „Ovplyvnil COVID-19 európske nákupné návyky?“, ktorú zadali spoločnosti skupiny EVO v 7 európskych krajinách, v ktorých pôsobia, vrátane Slovenska.

Čítať ďalej...

Analytik: Tržby maloobchodu v úvode dovolenkového leta sklamali

Maloobchod začiatkom dovolenkového leta sklamal. Rast tržieb z minulých mesiacov sa v júli zastavil - podľa údajov Štatistického úradu sa tržby slovenského maloobchodu v porovnaní s predchádzajúcim mesiacom znížili o 1,2% (sezónne očistené).

Čítať ďalej...

Tohtoročná Výstava na stromoch bude o pestovaní bavlny v Indii

Od soboty 2. októbra 2021 bude visieť nová plagátová výstava Život v bavlne na desiatkach miest na Slovensku. Pôjde už o druhý ročník celorepublikovej akcie Výstava na stromoch. Tohtoročný ročník sa zameriava na podmienky pestovania bavlny v Indii a upozorňuje na dôležité témy ako zaobchádzanie s vodou, chudobu pestovateľov alebo geneticky modifikovanými plodinami.

Čítať ďalej...

Vlastné pekárne Tesca sú u zákazníkov čoraz obľúbenejšie

Popularita lokálnych pekární, ktoré ručne pripravujú a pečú vlastné výrobky, u Slovákov narastá. Súčasťou tohto trendu sú i väčšie prevádzky reťazca Tesco, ktorý má v súčasnosti 27 vlastných pekární. Popritom spolupracuje s lokálnymi i väčšími pekárenskými dodávateľmi zo Slovenska.

Čítať ďalej...

dm podporila sumou takmer 6-tisíc € lokálny projekt GREENHOUSE – verejný skleník v Nitre

Vo štvrtok 2. septembra otvorila dm na prízemí nitrianskeho obchodného centra Mlyny svoju novú predajňu. Jej otvorenie bolo spojené s podporou realizácie jedného z troch projektov v centre Nitry upozorňujúcich na zmenu klímy, keď o víťazovi rozhodla verejnosť v hlasovaní. Víťazným projektom sa stal GREENHOUSE – verejný skleník, ktorý získal až 52 percent všetkých hlasov.

Čítať ďalej...

DATART prichádza na Slovensko s novou kreatívou. Predstavuje služby DOPRAVART a RÝCHLART

Značka DATART spustila na Slovensku novú kreatívnu kampaň. Chce nadviazať na jej úspechy v Českej republike. Hlavným hrdinom kreatívy je mladý sprievodca svetom DATART, ktorý cez hrané príbehy v prostredí hôr a vesmíru približuje hodnoty značky a predstavuje hlavné služby pre zákazníka – DOPRAVART a RÝCHLART.

Čítať ďalej...

New Retail Summit odhalí už onedlho budúcnosť obchodu

Slovenský obchod sa mení. Aké je jeho budúcnosť? A ako v nej môžu obchodníci a dodávatelia uspieť? Odpovede sa pokúsi nájsť konferencia New Retail Summit 2021. Uskutoční sa už 8. septembra 2021 v Bratislave.

Čítať ďalej...

Fairtrade zavádza referenčné ceny pre kolumbijskú kávu

V rámci pokračujúceho úsilia o dosiahnutie udržateľného živobytia fairtradových pestovateľov zverejnila organizácia Fairtrade svoje prvé referenčné ceny pre kolumbijskú kávu. Referenčné ceny pokrývajúce dôstojný príjem sú výrazom toho, že Fairtrade považuje udržateľné a stabilné ceny za jeden z kľúčových faktorov pri pestovaní kávy.

Čítať ďalej...

Video

Pozvánka na Retail Summit 2021

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk