GlobalData: Výdavky na Deň matiek v Spojenom kráľovstve narastú, v kurze budú potraviny aj kvety
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 05. marec 2024
Podľa správy britskej spoločnosti GlobalData, ktorá nesie názov "Mother's Day Intentions 2024" by mali zákazníci v Spojenom kráľovstve pri príležitosti tohto sviatku v tomto roku minúť 1,7 mld libier, čo je nárast o 1,1 % oproti roku 2023. Prieskumu, ktorý trval mesiac, sa zúčastnilo 2000 spotrebiteľov.
Nadácia Tesco venuje 440-tisíc eur na podporu projektov pre komunity a planétu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 05. marec 2024
Pomoc ľuďom v núdzi, lepšie príležitosti pre ľudí v marginalizovaných rómskych komunitách, podpora mladých talentov, podnikavosti žien, školské ovocné sady, mestské včely, spoznávanie toku odpadov či boj proti potravinovému odpadu. Nadácia Tesco plánuje aj tento rok podporiť približne 30 projektov.
Užšie a elegantnejšie – nový trend, ktorým sa vydávajú výrobcovia nápojov v plechovkách
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. marec 2024
Medzi obalové trendy posledných rokov patria produkty v obaloch, ktoré sú nielen praktické do ruky, ale aj vizuálne atraktívne a zákazníci ich ľahko rozoznajú na pultoch obchodov od konkurencie.
JYSK znížil ceny vybraných výrobkov v rámci všetkých produktových skupín
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. marec 2024
Dánsky reťazec JYSK chce byť prvou voľbou zákazníkov v oblasti vybavenia domácnosti. Atraktivitu svojej ponuky chce zabezpečiť aj prostredníctvom výrobkov s označením Denne nízka cena.
Pripravujú sa nové pravidlá pre obchodníkov a prevádzkovateľov e-shopov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. marec 2024
V parlamente je aktuálne po prvom čítaní nová legislatíva týkajúca sa ochrany spotrebiteľa, ktorá so sebou prinesie viacero nových práv a povinností obchodníkov a prevádzkovateľov e-shopov vrátane povinnosti upraviť ich obchodné podmienky v súlade s novými pravidlami. Čo má byť nové?
Lidl spustil v rámci lojalitného programu spoluprácu so spoločnosťou RONA
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. marec 2024
Spoločnosť Lidl už niekoľko rokov kontinuálne posilňuje ponuku lokálnych potravín vo svojich predajniach. Zákazníci sa vďaka tomu môžu tešiť z rôznorodých akčných ponúk od slovenských dodávateľov a nielen to.
Veľký knižný prieskum ukázal, ako Slováci čítajú, či na knihách šetria alebo pri nich myslia na udržateľnosť
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. marec 2024
Slováci sú napriek neľahkej situácii stále ochotní kupovať si knihy, pričom najviac míňajú za klasické papierové knihy v internetových kníhkupectvách. Za zaujímavý výtlačok sú ochotní dať aj viac než 25 €.
IKEA na Slovensku znižuje ceny ďalších stoviek produktov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 01. marec 2024
IKEA Slovensko pokračuje v znižovaní cien sortimentu naprieč všetkými oddeleniami. Do skupiny s novou nižšou cenou sa pridalo takmer 400 ďalších výrobkov, medzi ktorými sú napríklad produkty zo sérií MALM, KORKEN, LACK či EKET.
Mast-Jaegermeister CZ a Mast-Jaegermeister SK oznamujú zmeny v distribúcii. Chystajú uvedenie nových značiek
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 01. marec 2024
Spoločnosti Mast-Jaegermeister CZ a Mast-Jaegermeister SK ukončia k 31. marcu 2024 distribúciu produktového portfólia firmy Rémy Cointreau, z ktorého najvýznamnejšou značkou je Metaxa.
Výsledky súťaže ProduktRoku 2023, ktorú vyhlásila Heureka, sú známe
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 01. marec 2024
Cieľom súťaže ProduktRoku je každoročne ukázať najpopulárnejšie produkty podľa preferencií spotrebiteľov na Slovensku. Hodnotenie je zostavené podľa počtu používateľov, ktorí o produkt prejavili záujem v internetových obchodoch, podľa počtu reálnych nákupov v internetových obchodoch a celkového hodnotenia používateľov.