Aké témy ponúkne konferencia Brand Management?

To najlepšie z českého marketingu sľubuje tento rok prezentovať odborná konferencia Brand Management z portfólia Blue Events. Celodenný program v Cubex Centru Praha sa bude dňa 19. októbra 2022 venovať tomu, v čom sme v Česku ale aj na Slovensku dobrí a ako to dokážeme predať.

Čítať ďalej...

Alza otvára v novej kampani Alzákov vianočný obchoďák

Alza spúšťa predvianočnú kampaň s názvom Alzákov vianočný obchoďák. E-shop v nej hravou formou komunikuje výhody online nakupovania a šíri portfólia so zameraním na hračky.

Čítať ďalej...

Nivy oslávili prvé narodeniny a takmer 13 miliónov návštevníkov

30. septembra 2021 privítali Nivy svojich prvých návštevníkov. Moderné multifunkčné centrum sa za rok stalo plnohodnotnou destináciou pre moderný mestský život.

Čítať ďalej...

Aký program prinesie konferencia Plant-Powered Perspectives?

V Bratislave sa už 12. októbra uskutoční tretí ročník konferencie Plant-Powered Perspectives. Počas tejto odbornej konferencie zameranej na aktuálne trendy a novinky na trhu s rastlinnými potravinovými produktami sa stretnú zástupcovia predajcov a výrobcov potravín ako aj ľudia z oblasti R&D. Program je venovaný tiež výrobcom živočíšnych produktov, ktorí sú otvorení novým riešeniam.

Čítať ďalej...

BILLA nahrádza pôvodné vrecká na pečivo papierovým variantom

Vrecká, do ktorých si zákazníci vkladajú čerstvý chlieb a pečivo, predstavujú v obchodoch podstatnú časť produktov určených na jednorazové použitie. Aj preto spoločnosť BILLA postupne vymieňa papierové vrecká na pečivo s plastovým oknom za ich celopapierový variant.

Čítať ďalej...

Výrazný rast nákladov nemusí hydinárske odvetvie zvládnuť

Chovatelia a spracovatelia hydiny na Slovensku zaznamenávajú výrazné zdražovanie všetkých vstupov do výroby už od začiatku roku 2021. Avšak počas roku 2022 sa intenzita nárastu nákladov výrazne zvyšuje. Najväčší nárast zaznamenávajú pri cenách kŕmnych zmesí, elektrickej energie, plynu, pohonných hmôt a obalových materiálov.

Čítať ďalej...

Mall mení svoju vizuálnu identitu. Nové logo symbolizuje postupujúcu integráciu s poľským Allegrom

Po oficiálnom dokončení akvizície Mallu a spoločnosti Allegro, tento rok v apríli, prichádza jeden z najväčších lokálnych e-commerce hráčov s novým logom „Mall by Allegro“.

Čítať ďalej...

Predajne COOP Jednota dopĺňajú na vidieku služby peňažných inštitúcií. Ako sú využívané?

Slovenská maloobchodná sieť COOP Jednota poskytuje svojim zákazníkom možnosť s nákupom uhradiť i poštové poukážky, šeky, bankové zloženky a pri platení platobnou kartou i výber hotovosti. Zákazníci tieto možnosti vyhľadávajú, obzvlášť na vidieku a v situácii, kedy banky pôsobiace na slovenskom trhu redukujú služby zákazníkom na pobočkách i počet bankomatov.

Čítať ďalej...

Tesco spúšťa opäť grant Záchranári jedla pre foodwaste projekty

Nedávno publikované údaje Svetového fondu na ochranu prírody (WWF) a globálny výskum spoločnosti Tesco Driven to Waste odhadujú, že takmer 10 % všetkých emisií skleníkových plynov vo svete je výsledkom plytvania potravinami. To je ekvivalent až šesťnásobku emisií, ktoré vyprodukuje letecká doprava, tvrdí správa WRAP.

Čítať ďalej...

Podľa prieskumu GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov

Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše zdôraznil nárastom oproti roku 2021 o 322 vystavení na celkovo 6 475 vystavení v tomto roku.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk