kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Lidl rozširuje sortiment klimaticky neutrálnych produktov

Jednou z najdôležitejších tém v poslednom období je ochrana životného prostredia a prírodných zdrojov. Lidl ponúka zákazníkom možnosť priložiť ruku k dielu napríklad aj nákupom vybraných kliamticky neutrálnych produktov. Tie najnovšie uviedol do ponuky.

Čítať ďalej...

Tesco už po deviatykrát podporí lokálne projekty na zlepšenie života po celom Slovensku

Udeje sa tak vďaka grantovému programu Vy rozhodujete, my pomáhame. Pôjde o sumu takmer 170-tisíc €, čo zodpovedá počtu pridelených žetónov zákazníkmi.

Čítať ďalej...

DACHSER rozširuje sieť zberných liniek, ktoré spájajú Slovensko s Nemeckom efektívnejšie ako doteraz

Medzinárodný poskytovateľ logistických služieb DACHSER od 1. júla rozšíril svoju sieť zberných liniek. Úplne nová zberná linka z Lozorna do Dortmundu spojí priemyselné centrum Nemecka priamo so Slovenskom, taktiež pribudne priama zberná linka z DACHSER Martin do nemeckého Hofu.

Čítať ďalej...

Výroba potravín zaznamenáva na Slovensku rast, v EÚ medziročne klesá

Priemyselná produkcia vo výrobe potravín, nápojov a tabakových výrobkov na Slovensku v máji tohto roku medziročne vzrástla o 9,3%, pričom v rovnakom období predchádzajúceho roka klesla o 9,4%. Vyplýva to z údajov zverejnených Štatistickým úradom Slovenskej republiky.

Čítať ďalej...

Spoločnosť TOMRA sa stala dodávateľom recyklomatov pre Tesco na Slovensku

Globálny líder v oblasti zálohovania a recyklácie bude spolupracovať so spoločnosťou Tesco na Slovensku v rozšírenej podobe – po novom si ho vybrala aj ako dodávateľa recyklomatov do svojich prevádzok naprieč krajinou.

Čítať ďalej...

Blíži sa konferencia o inovatívnych rastlinných potravinách aj laboratórnom mäse

Medzinárodná konferencia o trendoch a novinkách v oblasti rastlinných potravín a gastronómie, Plant-Powered Perspectives, sa uskutoční 14. októbra na Slovensku.

Čítať ďalej...

Dve tretiny Slovákov využíva internetbanking. Denne minieme cez internet do 20 eur

Až dve tretiny Slovákov vo veku od 16 do 74 rokov vlani využívalo internetbanking. Ten sa dostal do popredia v dôsledku čiastočného obmedzenia platenia v hotovosti. Dôvodom boli obavy zo šírenia nákazy koronavírusu prostredníctvom bankoviek.

Čítať ďalej...

Kaufland a Lidl si stanovili ambiciózne ciele na ochranu klímy

Už v auguste 2020 sa skupina Schwarz oficiálne pridala k iniciatíve Science Based Target a zaviazala sa k sformulovaniu vedecky potvrdených klimatických cieľov. Na základe klimatického zhodnotenia si spoločnosti Kaufland a Lidl stanovili konkrétne ciele a opatrenia, ktorými plynule znížia emisiie CO₂ vytvorené prevádzkovou činnosťou, ako aj v celom dodávateľskom reťazci.

Čítať ďalej...

Inflácia v júni prudko zrýchlila na 2,9 %. Po piatich mesiacoch boli opäť drahšie aj potraviny

Spotrebiteľské ceny sa medzimesačne, teda oproti máju 2021, zvýšili o 0,6 %. Na medziročnej báze prišlo k nárastu cien až o 2,9 %, čo predstavuje oproti predchádzajúcim mesiacom neprehliadnuteľné zrýchlenie tempa zdražovania. Inflácia sa tak priblížila k úrovni troch percent, na ktorej sa nachádzala tesne pred vypuknutím pandémie.

Čítať ďalej...

Tesco spolu so zákazníkmi i dodávateľmi pomohlo vyzbierať 130-tisíc eur na Deň narcisov

Tradičná zbierka na pomoc onkologickým pacientom Deň narcisov sa tento rok musela – pre vtedy pretrvávajúce pandemické opatrenia – zaobísť bez dobrovoľníkov v uliciach. Reťazec Tesco podal pomocnú ruku, stal sa špeciálnym partnerom Dňa narcisov a zbierku pomohol zorganizovať vo svojich predajniach naprieč celým Slovenskom.

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk