kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Nové nákupné tašky v Tescu sú vyrobené z odpadu a zákazníkom poslúžia dlhšie

Tesco prináša zmenu v oblasti trvalej udržateľnosti aj nad rámec obalov produktov. Konkrétne až 150 ton plastového odpadu ročne odteraz získa šancu na nové využitie. Reťazec začal tento odpad z vlastných prevádzok využívať na výrobu plastových nákupných tašiek.

Čítať ďalej...

Kaufland spúšťa oficiálne testovanie zálohovania jednorazových nápojových obalov

V predajni tohto reťazca v bratislavskej mestskej časti Rača môžu spotrebitelia od 3. augusta 2021 vrátiť do zberného automatu okrem už zálohovaných nápojových obalov, ako sú sklené fľaše od piva, po novom aj plechovky a plastové fľaše od nápojov.

Čítať ďalej...

Kuriérska spoločnosť DPD spustila na Slovensku webovú aplikáciu myDPD

Pár klikov na webe a balík je na ceste. Množstvo nákupov, ktoré ľudia robia na internete rastie rýchlym tempom a pre mnohých je návšteva e-shopov už pravidelná, rutinná záležitosť. Vďaka webovej aplikácii myDPD má zákazník plnú kontrolu nad tým, kedy a kam mu kuriér balík doručí.

Čítať ďalej...

Mastercard prichádza so zjednodušením kartových platieb kryptomenami

Spoločnosť Mastercard oznámila, že rozšíri svoj kartový program pre kryptomenové peňaženky a trh a uľahčí tak svojim partnerom prevod kryptomien na tradičné, zákonné meny (fiat).

Čítať ďalej...

Tesco pokračuje na Slovensku v investíciách

Reťazec aktuálne dokončil modernizáciu supermarketu vo Vrábľoch, ktorý otvoril ešte v roku 2006. V danom čase išlo o prvý obchod tohto formátu, ktorý Tesco na Slovensku prevádzkovalo.

Čítať ďalej...

Zalando spúšťa na Slovensku Partner Program

Aktuálne sa už môžu miestne značky a predajcovia jednoducho pripojiť priamo na platformu Zalando a predávať svoje produkty 42 miliónom zákazníkov Zalando na 23 trhoch.

Čítať ďalej...

Ako analyzovať návštevnosť predajne?

Motivovať zákazníka k návšteve konkrétnej predajne stojí majiteľa ročne veľké množstvo peňazí. Ak už navštívi vašu predajňu, nemal by odchádzať bez nákupu. Na zvýšenie tržieb vám pomôže aj monitoring, analýza návštevnosti predajne. Ako na to?

Čítať ďalej...

Bonami otvára v Bratislave ďalšiu predajňu

Po pol roku od otvorenia prvej kamennej predajne v bratislavskom Avione prichádza Bonami s ďalšou pobočkou, tentoraz v nákupnom centre Eurovea. Prvých zákazníkov privíta 29.7. 2021.

Čítať ďalej...

Lidl zvyšuje počet nabíjacích staníc pre elektromobily

Elektromobilita je jedným zo spôsobov ako bojovať proti klimatickej zmene. Dôležitým predpokladom pre jej využívanie v čoraz väčšej miere je dostupnosť nabíjacích staníc pre elektromobily. Do konca roka zvýši Lidl počet nabíjacích staníc aspoň trojnásobne a všetky budú využívať zelenú energiu z obnoviteľných zdrojov.

Čítať ďalej...

Packeta vsádza na vzdelávanie. Spúšťa edukačný projekt pre tisíce predajcov zadarmo

Jeden z najväčších vzdelávacích projektov pre maloobchodných predajcov na Slovensku štartuje už 28. 7. 2021. Digitálna platforma Packeta spolu s Petrom Strculom, trénerom obchodných zručností, pripravili sériu webinárov v hodnote niekoľkých tisícok eur zadarmo.

Čítať ďalej...

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk