Slnečnice sa rozrastú o nové prevádzky, privítajú aj značku YEME

V bratislavskom rezidenčnom projekte Slnečnice je záujem nielen o bývanie, ale napriek pandémii prekvitá aj retail. Ponuka služieb v obľúbenej štvrti v bratislavskej Petržalke sa čoskoro rozšíri o ďalšie atraktívne prevádzky.

Čítať ďalej...

Kaufland Slovensko vykazuje spomedzi obchodných reťazcov najnižšiu uhlíkovú stopu

Podľa spoločnosti Impact Metrics, ktorá porovnávala dáta trvalej udržateľnosti českých a sčasti aj slovenských obchodných reťazcov, dosiahol zo slovenských maloobchodných reťazcov najvyššie hodnotenie Kaufland Slovensko.

Čítať ďalej...

V predajniach BILLA pokračuje Doba slovenská. Projekt bol spustený pred rokom

V rámci uceleného konceptu Doba slovenská začala BILLA v roku 2020 spolupracovať s viac ako 30 novými dodávateľmi a svoj predaj rozšírila o takmer 450 nových slovenských produktov.

Čítať ďalej...

EÚ propaguje konzumáciu mäsa, zmeniť by to mohla nová politika

Program Jem pre Zem vyzval ministra pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, aby podporil zmenu propagačnej politiky EÚ. Žiada, aby prispievala ku klimatickým a environmentálnym cieľom.

Čítať ďalej...

Lidl garantuje slovenským dodávateľom rýchlu úhradu faktúr

Pandémia nového koronavírusu negatívne zasiahla prakticky všetky časti spoločnosti. V mimoriadne náročnej situácií sa ocitli aj domáci potravinári. Mnohí z nich sa museli vyrovnať s dlhotrvajúcim výpadkom svojich tradičných predajných kanálov, hlásili problémy s financovaním, poklesom tržieb a spomalením cash-flow.

Čítať ďalej...

Heureka: Ľudia sa začali vracať do kamenných predajní, no e-shopy sú stále silné

Sektor e-commerce sa mení závratnou rýchlosťou a to, čo platilo pred mesiacom, už v súčasnosti nemusí byť pravdou.
E-commerce na Slovensku v máji oproti minulému roku klesla až o 22 %.

Čítať ďalej...

Na Slovensko prichádza nová online platobná metóda „kúp teraz, zaplať neskôr“

Nový spôsob platenia na internete prináša používateľský zážitok, ktorý bol doteraz typický najmä pre zahraničné fintech spoločnosti. Platobná metóda „kúp teraz, zaplať neskôr“ už funguje vo vybraných e-shopoch aj na Slovensku a je založená na princípe odloženej platby.

Čítať ďalej...

Home Credit prichádza s novým Šikovným účtom

Tento nástroj umožňuje jeho užívateľom nakupovať na splátky čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek. Na výber sú dva varianty Šikovného účtu, pričom si klient môže vybrať buď klasickú platobnú kartu alebo virtuálnu. Transakcie si môže rozložiť do splátok podľa svojej potreby.

Čítať ďalej...

IKEA pomáha utečencom s uplatnením na trhu práce

Presne 20 rokov si každoročne 20. júna po celom svete pripomíname Medzinárodný deň utečencov. IKEA je presvedčená, že si každý zaslúži šancu, a dlhodobo podporuje rovnosť, diverzitu a inklúziu nielen vo svojich radoch, ale aj v celej spoločnosti.

Čítať ďalej...

LIDL A KAUFLAND rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii

V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek. Lidl a Kaufland si zároveň stanovili ciel odstrániť z obalov vlastných značiek čierne plasty do konca roku 2021 a výrazne tak zvýšiť recyklovateľnosť obalov.

Čítať ďalej...

Video

Pozvánka na Retail Summit 2021

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk