-
New Retail Summit 2021 sa uskutoční v júni
-
Budú súčasťou supermarketov a obchodných centier zelené strechy?
-
Poznáte nórsky model zálohovania nápojových obalov?
-
Čo sa zmenilo v poskytovaní pomoci podnikateľom?
-
Prípravy na zálohovanie fliaš sa už začali
AKTUÁLNE
Analytička: Maloobchodné tržby vo februári poklesli o výrazných - 14,7 %. Dôvodom sú najmä zatvorené kamenné predajne
Pokles tržieb oproti februáru 2020 zaznamenali všetky oblasti maloobchodu. Hypermarketom a supermarketom, ktoré tvoria z celkových tržieb vyše 40 %, poklesli tržby o – 13,2 %.
- Analytička: Maloobchodné tržby vo februári poklesli o výrazných - 14,7 %. Dôvodom sú najmä zatvorené kamenné predajne
- Terno pomáha malým pestovateľom zemiakov bojovať s koronakrízou
- COOP Jednota odmení zákazníkov za nákup miliónom respirátorov
- Záujem o rastlinné alternatívy na Slovensku rastie, rastlinným produktom roka je koložvárska od Lunter
- Víťazom súťaže EY Podnikateľ roka Slovenskej republiky sa stal Michal Meško zo spoločnosti Martinus
- Ako sa zmenilo online nákupné správanie Slovákov?
- IKEA zužitkovala použité vianočné stromčeky. Vyrobila z nich knižnicu
Konica Minolta s novým generálnym riaditeľom
Novým generálnym riaditeľom značky Konica Minolta na Slovensku sa stal doterajší český riaditeľ Pavel Čurda. Konica Minolta na Slovensku a Čechách tak spájajú svoje sily.
Zmena prinesie na oba trhy nové produkty a služby, lepšiu vzájomnú výmenu know-how a kvalitnejšie služby pre zákazníkov.
Česká a slovenská Konica Minolta bude mať jednotné vedenie. Doterajšieho riaditeľa Konica Minolta Slovakia Milana Kasíka nahradil Pavel Čurda. Ten šéfuje českej pobočke od roku 2016. Je zodpovedný najmä za riadenie priameho a nepriameho predaja, tlačových služieb a IT riešení. Práve na tie sa chce v budúcich rokoch sústrediť. Novým obchodným riaditeľom pre Česko a Slovensko sa stal Pavel Štepán. Na starosti má najmä priamy predaj.
„Značka Konica Minolta má na Slovensku dlhodobo dobré renomé a dosiahla veľké úspechy. Preto chceme napríklad na český trh priniesť aj nový produkt – riešenie pre evidenciu dochádzky, ktoré doteraz úspešne ponúkali naši slovenskí kolegovia. Odborníci na Slovensku budú mať zase otvorené dvere k know-how od našich českých kolegov. Mojim cieľom je nastaviť vzájomnú a efektívnu výmenu informácií a skúsenosti pre dobro oboch krajín a posilňovať úlohu značky Konica Minolta ako servisného integrátora a partnera v oblasti IT služieb a poradenstva,“ konštatuje P. Čurda.
Nový generálny a obchodný riaditeľ nie sú jediné zmeny v štruktúrach značky. Do vedenia českej a slovenskej pobočky nastúpila HR manažérka Katarína Bachratá, ktorá doposiaľ pôsobila na Slovensku. Vzájomná blízkosť trhov, vývojové centrum v Brne, skúsení odborníci v Čechách aj na Slovensku dávajú pri spájaní firme nevídané možnosti jej budúceho rozvoja. Jej ambíciou je sústrediť sa na zvyšovanie podielu na slovenskom trhu v oblasti IT služieb, produkčnej, industriálnej tlače a vo videonalytických systémoch Mobotix.
„Doterajšia kvalita služieb a servisu, ktorou je značka Konica Minolta známa, zostáva zachovaná. Cieľom týchto opatrení je vybudovať lepšie zázemie pre jednotlivé servisné tímy, dosiahnuť väčšiu efektivitu, ľahšie vzájomne zdieľanie informácií a najmä posilniť obchodné tímy tak, aby Konica Minolta zostala konkurencieschopná aj v budúcich rokoch,“ konštatuje P. Čurda.
Zdroj: Konica Minolta
Obchodník
Produkt
Retail UP
Spotrebiteľ
Logistika
Zahraničie
Komentáre
![]() |
Lenka Buchláková |
FinGO.sk |
Od krízy sa zdvojnásobilo nakupovanie cez internet |
![]() |
Martin Katriak |
Prezident Zväzu obchodu SR |
Ako ďalej malé predajne? |
![]() |
Robert Kičina |
Potravinárska komora Slovenska |
Prečo mať v regáloch značkové výrobky? |
![]() |
Rudolf Sedmina |
KPMG Slovensko spol. s.r.o. |
V topánkach zákazníka |
TIPY DO PREDAJNE
SORTIMENTNÉ NOVINKY
Rozhovor mesiaca
Nápor nakupujúcich kopíruje predvianočné obdobie
Hodnotí aktuálny stav v oblasti e-commerce na Slovensku Ing. Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC).
Personálne zmeny
BILLA má na Slovensku nového generálneho riaditeľa
Od 1. apríla 2021 sa ním stal Arnd Riehl, ktorý mal doteraz z pozície Chief Operating Officer (COO) zodpovednosť za logistiku a technické oddelenie spoločnosti.
POVEDALI
„Každá štvrtá potravina predávaná na Slovensku je pod privátnou značkou.“
Daniel Poturnay,
prezident Potravinárskej komory Slovenska
Video
Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším
Retail Podcast
Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?
Otvoriť na novej karte
RETAIL SLOVNÍK
NOVINKA
Lexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu
Monitor trhu
Ako často za rok nakupujú domácnosti čokoládové výrobky?
Zdroj: GfK Consumer Panels & Services
Obdobie: október 2019-september 2020