SALIMA otvára svoje brány s niekoľkými novinkami
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 16. február 2016
Potravinárske veľtrhy SALIMA otvárajú 17.2. po ročnej prestávke opäť svoje brány. Ide o tridsiaty jubilejný ročník, ktorý sa už tradične uskutoční na výstavisku v Brne. Prezentovať sa až do soboty 20.2. bude v moravskej metropole 794 vystavujúcich firiem a 435 značiek.
Privátne značky sú dôležitou súčasťou nákupných košíkov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 05. november 2015
Takmer každý obyvateľ Slovenska (98 %) už v minulosti aspoň raz nakúpil výrobky privátnych značiek, teda produkty, ktoré sa predávajú pod značkou konkrétneho obchodného reťazca.
Jednotka na trhu vodiek prišla s novým imidžom
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 27. august 2015
Slovenský líder v oblasti liehovarníctva - spoločnosť St. Nicolaus, uskutočnila po štyroch rokoch redizajn celého radu svojich produktov. Nicolaus Extra Jemná Vodka, vo všetkých objemových prevedeniach a príchutiach, je na trhu k dispozícii v novom obale.
Najkupovanejšie sú na Valentína sladkosti, najmenej žiadané plyšáky
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 14. február 2015
Sviatok „zamilovaných" oslavuje 70 percent Slovákov. Ľudia si na Valentína kupujú rôzne darčeky, väčšinou osvedčené. Zaujímavé sú ale niektoré špeciálne zistenia obchodníkov.
Vianočný sortiment: Čo budú najviac nakupovať Slováci?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 10. november 2014
Viac než polovica v prieskume oslovených Slovákov by si priala nájsť pod vianočným stromčekom elektroniku. Tretina oblečenie, kozmetiku alebo športové vybavenie a necelá štvrtina knihu.
V čom spočíva neodolateľnosť značiek?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 22. október 2014
Nový prieskum odhaľujúci tajomstvo neodolateľnosti značiek vie prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi. Mimochodom viete, čo majú všetky vymenované značky spoločné?
Tekvica je vyhľadávanejšou zeleninou
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. september 2014
Tekvice sú neodmysliteľnou súčasťou plnohodnotnej jesennej zeleninovej ponuky. V posledných rokoch boli podceňované, aktuálne ich popularita opäť narastá. V ponuke väčšej aj menšej predajne by preto v tomto období nemali chýbať.
Trendom sú monitory telesných aktivít
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 25. september 2014
Výrobcovia celého spektra rôznych odvetví vrátane módnych doplnkov, športového vybavenia a technológií aktuálne uvádzajú na trh množstvo nových modelov z oblasti nositeľnej elektroniky. Najdôležitejšou oblasťou predaja sa aktuálne stáva monitorovanie telesnej kondície.
Značka Tesco Value prechádza premenou
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 23. september 2014
Mliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky, cestoviny či prísady na varenie. To sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku.
Po žiarovkách rieši EÚ vysávače
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 19. september 2014
Od 1. septembra 2014 sa pre krajiny EÚ nemôžu vyrábať vysávače s príkonom vyšším ako 1 600 W. Úspornejšie modely, spĺňajúce novú legislatívu, musia byť opatrené energetickými štítkami s množstvom údajov.