Privátne značky sú dôležitou súčasťou nákupných košíkov

privatky ilustrakTakmer každý obyvateľ Slovenska (98 %) už v minulosti aspoň raz nakúpil výrobky privátnych značiek, teda produkty, ktoré sa predávajú pod značkou konkrétneho obchodného reťazca.

Čítať ďalej...

Jednotka na trhu vodiek prišla s novým imidžom

velka vodkaSlovenský líder v oblasti liehovarníctva - spoločnosť St. Nicolaus, uskutočnila po štyroch rokoch redizajn celého radu svojich produktov. Nicolaus Extra Jemná Vodka, vo všetkých objemových prevedeniach a príchutiach, je na trhu k dispozícii v novom obale.

Čítať ďalej...

Najkupovanejšie sú na Valentína sladkosti, najmenej žiadané plyšáky

valentinSviatok „zamilovaných" oslavuje 70 percent Slovákov. Ľudia si na Valentína kupujú rôzne darčeky, väčšinou osvedčené. Zaujímavé sú ale niektoré špeciálne zistenia obchodníkov. 

Čítať ďalej...

Vianočný sortiment: Čo budú najviac nakupovať Slováci?

darceky hejkoViac než polovica v prieskume oslovených Slovákov by si priala nájsť pod vianočným stromčekom elektroniku. Tretina oblečenie, kozmetiku alebo športové vybavenie a necelá štvrtina knihu.  

Čítať ďalej...

V čom spočíva neodolateľnosť značiek?

znacky ilustrakNový prieskum odhaľujúci tajomstvo neodolateľnosti značiek vie prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi. Mimochodom viete, čo majú všetky vymenované značky spoločné? 

Čítať ďalej...

Tekvica je vyhľadávanejšou zeleninou

tekviceTekvice sú neodmysliteľnou súčasťou plnohodnotnej jesennej zeleninovej ponuky. V posledných rokoch boli podceňované, aktuálne ich popularita opäť narastá. V ponuke väčšej aj menšej predajne by preto v tomto období nemali chýbať.

Čítať ďalej...

Trendom sú monitory telesných aktivít

monitoraktivityVýrobcovia celého spektra rôznych odvetví vrátane módnych doplnkov, športového vybavenia a technológií aktuálne uvádzajú na trh množstvo nových modelov z oblasti nositeľnej elektroniky. Najdôležitejšou oblasťou predaja sa aktuálne stáva monitorovanie telesnej kondície.

Čítať ďalej...

Značka Tesco Value prechádza premenou

TV tvarohtescoMliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky, cestoviny či prísady na varenie. To sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku.

Čítať ďalej...

Po žiarovkách rieši EÚ vysávače

vysavacOd 1. septembra 2014 sa pre krajiny EÚ nemôžu vyrábať vysávače s príkonom vyšším ako 1 600 W. Úspornejšie modely, spĺňajúce novú legislatívu, musia byť opatrené energetickými štítkami s množstvom údajov.

Čítať ďalej...

Spotrebná elektronika: Západná Európa prekvapivo napreduje

elektronikaZápadoeurópsky trh so spotrebným technickým tovarom v druhom štvrťroku 2014 narástol o 1,1 percenta v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2013. Predstavuje to obrat vo výške 44,9 miliárd €.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk