KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Intersport: V porovnaní s okolitými krajinami máme najpozitívnejší vzťah k športu

intersport mA zaujímavé je aj nákupné správanie našincov v segmente športových potrieb. Až 62 % opýtaných v prieskume, ktorý si dala zrealizovať spoločnosť Intersport, uprednostňuje nákup športových potrieb v kamenných predajniach a 38 % cez internet.

Čítať ďalej...

Nároky na potraviny rastú. Slováci dnes už viac dbajú na kvalitu a zloženie potravín

prieskumbilla2018 mSlováci za posledných 25 rokov svoje zmýšľanie pri nákupe potravín zmenili. Kým pred štvrťstoročím zákazníci v predajniach potraviny hľadali a najdôležitejším kritériom bola cena, dnes je na prvom mieste dávame kvalita a zloženie potravín.

Čítať ďalej...

DPD: Slováci kupujú online hlavne módu a kozmetiku, tovar vracajú málokedy

dpd8 mPokiaľ Európania nakupujú online najčastejšie módu, elektroniku a knihy, Slováci okrem módy preferujú hlavne kozmetiku či knihy. Čoraz častejšie objednávajú tovar cez smartfóny, čomu sa prispôsobujú aj technologické inovácie dopravcov pri doručovaní.

Čítať ďalej...

Používanie plastových tašiek je stále realitou, postoj našincov sa však mení

odpad 2018 mAž tri štvrtiny Slovákov a 85 % Čechov, ktorí sú aktívni na internete, zaznamenali problém so zamorením planéty plastovým odpadom. Aj vďaka tomu sú aktívnejší v triedení odpadu. Na Slovensku netriedi podľa Nielsen Admosphere len 4 % opýtaných, v Česku 2 %.

Čítať ďalej...

Až 65% Slovákov používa klasické pracie prášky. Priemer v EÚ je 50%

pranie 2018 mA.I.S.E (Medzinárodná asociácia pre detergenty a čistiace prostriedky, ktorej členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky - SZZV) zverejnila výsledky pravidelného celoeurópskeho prieskumu spotrebiteľského správania, ktorý bol realizovaný aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

Celebrita v reklame upúta málo ľudí, cena takmer polovicu

nakupovanie a reklama 2018 mSlováci pri nakupovaní ani zďaleka nedajú na reklamu tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len necelá pätina ľudí tvrdí, že si niečo kúpi práve na základe reklamy.

Čítať ďalej...

Mobilné aplikácie pomáhajúce pri nakupovaní naberajú na dôležitosti

mobilne appky maly perexČoraz viac Slovákov používa mobilné aplikácie. Dokonca aj tie, ktoré im pomáhajú lepšie sa orientovať pri nákupoch a platbách cez internet.

Čítať ďalej...

Slováci a pečivo. Čomu dávame prednosť?

pecivo spalda maly perexChlieb a pečivo majú aj dnes u nás významné postavenie v jedálničku. Viac ako polovica (55 %) ich konzumuje viackrát denne, kým len 1 % Slovákov neje pečivo vôbec. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý v apríli uskutočnila spoločnosť BILLA na vzorke 500 respondentov.

Čítať ďalej...

Takmer polovica Slovákov si vyberá predajňu potravín podľa cien

slovaci vyber predajne maly perexMedzi zákazníkmi sú najobľúbenejšie predajne potravín, ktoré majú trvale výhodné ceny alebo ponúkajú zľavy a akčné ponuky. Dôležitá je pre spotrebiteľov tiež dostupnosť predajne alebo široký sortiment. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mastercard pri príležitosti vyhlásenia súťaže Mastercard Obchodník roka 2017.

Čítať ďalej...

Koľko minú Slováci na veľkonočné nákupy?

velka noc 2018 maly perexTohtoročné veľkonočné sviatky budú prvé, počas ktorých budú obchody zatvorené až celé tri dni. Ako si s tým nakupujúci plánujú poradiť?

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk