Intersport: V porovnaní s okolitými krajinami máme najpozitívnejší vzťah k športu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 16. október 2018
A zaujímavé je aj nákupné správanie našincov v segmente športových potrieb. Až 62 % opýtaných v prieskume, ktorý si dala zrealizovať spoločnosť Intersport, uprednostňuje nákup športových potrieb v kamenných predajniach a 38 % cez internet.
Nároky na potraviny rastú. Slováci dnes už viac dbajú na kvalitu a zloženie potravín
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 08. október 2018
Slováci za posledných 25 rokov svoje zmýšľanie pri nákupe potravín zmenili. Kým pred štvrťstoročím zákazníci v predajniach potraviny hľadali a najdôležitejším kritériom bola cena, dnes je na prvom mieste dávame kvalita a zloženie potravín.
DPD: Slováci kupujú online hlavne módu a kozmetiku, tovar vracajú málokedy
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 07. september 2018
Pokiaľ Európania nakupujú online najčastejšie módu, elektroniku a knihy, Slováci okrem módy preferujú hlavne kozmetiku či knihy. Čoraz častejšie objednávajú tovar cez smartfóny, čomu sa prispôsobujú aj technologické inovácie dopravcov pri doručovaní.
Používanie plastových tašiek je stále realitou, postoj našincov sa však mení
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 02. august 2018
Až tri štvrtiny Slovákov a 85 % Čechov, ktorí sú aktívni na internete, zaznamenali problém so zamorením planéty plastovým odpadom. Aj vďaka tomu sú aktívnejší v triedení odpadu. Na Slovensku netriedi podľa Nielsen Admosphere len 4 % opýtaných, v Česku 2 %.
Až 65% Slovákov používa klasické pracie prášky. Priemer v EÚ je 50%
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. jún 2018
A.I.S.E (Medzinárodná asociácia pre detergenty a čistiace prostriedky, ktorej členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky - SZZV) zverejnila výsledky pravidelného celoeurópskeho prieskumu spotrebiteľského správania, ktorý bol realizovaný aj na Slovensku.
Celebrita v reklame upúta málo ľudí, cena takmer polovicu
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 14. jún 2018
Slováci pri nakupovaní ani zďaleka nedajú na reklamu tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len necelá pätina ľudí tvrdí, že si niečo kúpi práve na základe reklamy.
Mobilné aplikácie pomáhajúce pri nakupovaní naberajú na dôležitosti
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 09. máj 2018
Čoraz viac Slovákov používa mobilné aplikácie. Dokonca aj tie, ktoré im pomáhajú lepšie sa orientovať pri nákupoch a platbách cez internet.
Slováci a pečivo. Čomu dávame prednosť?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 20. apríl 2018
Chlieb a pečivo majú aj dnes u nás významné postavenie v jedálničku. Viac ako polovica (55 %) ich konzumuje viackrát denne, kým len 1 % Slovákov neje pečivo vôbec. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý v apríli uskutočnila spoločnosť BILLA na vzorke 500 respondentov.
Takmer polovica Slovákov si vyberá predajňu potravín podľa cien
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 17. apríl 2018
Medzi zákazníkmi sú najobľúbenejšie predajne potravín, ktoré majú trvale výhodné ceny alebo ponúkajú zľavy a akčné ponuky. Dôležitá je pre spotrebiteľov tiež dostupnosť predajne alebo široký sortiment. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mastercard pri príležitosti vyhlásenia súťaže Mastercard Obchodník roka 2017.
Koľko minú Slováci na veľkonočné nákupy?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 27. marec 2018
Tohtoročné veľkonočné sviatky budú prvé, počas ktorých budú obchody zatvorené až celé tri dni. Ako si s tým nakupujúci plánujú poradiť?