KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Na aké prostriedky ústnej hygieny míňajú nakupujúci najviac?

ustna hygiena 2018 mNa nákup niektorého z produktov ústnej hygieny sa vyberajú kupujúci na Slovensku v priemere 10-krát do roka. Najčastejšie domácnosti dopĺňajú zásoby zubných pást, a to v priemere 7-krát do roka.

Čítať ďalej...

Za nákupom záhradného sortimentu sa chodí viac aj do hypermarketov

zahradne kochliky mTovary, ktoré súvisia so záhradou alebo záhradníčením, dnes zákazníci môžu kúpiť v rôznych typoch predajní. Široká ponuka záhradného sortimentu je typická najmä pre hobbymarkety. Na Slovensku majú tradíciu aj menšie špecializované predajne, ktoré dnes fungujú v každom väčšom meste. Zaujímavým tempom sa rozbieha aj online predaj.

Čítať ďalej...

V predajniach na Slovensku sú kompaktované tekuté pracie prostriedky

praci2018 mNové, viac koncentrované tekuté pracie prostriedky znamenajú vyšší komfort pre spotrebiteľov a zníženie dopadov prania na životné prostredie.

Čítať ďalej...

Vysávače musia spĺňať od septembra nové pravidlá

vysavace2017Na základe nariadenia Európskej Komisie sa po 1. septembri 2017 budú do maloobchodných predajní dopĺňať len vysávače s menovitým príkonom do 900 W. Podľa platnej legislatívy však nebudú len energeticky úspornejšie. Zároveň by mali byť tichšie, vydržať dlhšie a lepšie povysávajú prach.

Čítať ďalej...

Opaľovanie je obľúbenou činnosťou. Odzrkadľuje sa to aj na predaji opaľovacej kozmetiky

opalovacia kozmetika spr mKategórii kozmetických prípravkov určených na opaľovanie a po opaľovaní, sa vo vybraných drogériách na Slovensku ( dm drogerie markt, 101Drogerie,Teta), v roku 2017, darilo vďaka priaznivému počasiu veľmi dobre. Predaje výrobkov z tejto kategórie narástli podľa zistení Retail Zoom v hodnote, oproti roku 2016, o 18%, v objeme predaja o 17%.

Čítať ďalej...

Letné nákupné zoznamy obsahujú častejšie aj repelenty

repelentyKozmetické repelenty patria k typicky sezónnym produktom. Aj z tohto dôvodu sú bežnou súčasťou letných regálov, často spolu s kozmetikou na opaľovanie. Ako sa predávajú? 

Čítať ďalej...

Trh technického spotrebného tovaru na Slovensku eviduje pokles

gfk temax201Pokles je na úrovni takmer jedného percenta, pričom ide o stav za druhý štvrťrok 2017 v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka.

Čítať ďalej...

Opaľovacia kozmetika: Ochranný faktor 30 a pohodlná aplikácia

opalovaky 2017Predaje kozmetiky na opaľovanie vo vybraných drogériách (dm drogerie markt, 101Drogerie,Teta) citlivo reagujú najmä na výkyvy počasia. V roku 2016 boli z hľadiska hodnoty, oproti roku 2015 podľa agentúry Retail Zoom predaje nižšie o 10%, v objeme o 9%. V porovnaní s rokom 2014 boli predaje tohto sortimentu v minulom roku vyššie o 10%.

Čítať ďalej...

Prechod od jednej vrstvy k viacerým sa zintenzívňuje

toaletny papier HarmonyPapierová hygiena je tvorená dvomi silnými podkategóriam. Ide o toaletný papier a kuchynské utierky, ktoré sú v posledných rokoch čoraz rýchlejšie rastúcou podkategóriou.

Čítať ďalej...

Sprchovacie gély nakupujeme raz za dva mesiace

sprchace2017Telová kozmetika je dôležitou súčasťou každodennej osobnej hygieny každého z nás a zároveň stabilnou súčasťou menších aj väčších rodinných nákupov. Ide najmä o prípravky starostlivosť o telo a o sprchovacie gély.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk