To, či káva dozreje, nebýva isté

kava mKáva patrí k vyhľadávaným horúcim nápojom. Aj na Slovensku stále rastie počet jej konzumentov. Príbeh kávy môže mať niekedy podobu strastiplnej cesty. Fairtrade sa usiluje o to, aby to tak nebolo. Pozitívnym príkladom je produkcia kávy v rámci družstva Tie Melon La Nich KLum.

Čítať ďalej...

Produkujeme kvalitnejšiu kávu a chránime prírodu

rozhovorHovorí mexický pestovateľ Fairtrade kávy Gregorio Méndez Moreno, ktorý je členom etnickej skupiny Chol.

Čítať ďalej...

Nestlé do roku 2025 zamestná až 400 mladých ľudí

nestlevzd m

Spoločnosť Nestlé a Aliancia pre mladých spoločne vyhlásili záväzok vytvoriť do roku 2025 až 300 000 nových pracovných príležitostí pre mladých ľudí. Cieľom je odborná príprava a lepšie uplatnenie na trhu práce. 

Čítať ďalej...

Hamé chystá na Slovensku viaceré zmeny

hame zmenyStredoeurópska potravinárska spoločnosť Hamé zvyšuje prostriedky na modernizáciu výrobného závodu DOMA v Prešove. Pripravuje tiež výrazné rozšírenie sortimentu významného slovenského výrobcu majonéz, omáčok, dresingov a tatárskych omáčok, ktorý by sa mal stať kľúčovým zástupcom Hamé pre chladený sortiment na Slovensku.

Čítať ďalej...

Preverte si dobre svojho obchodného partnera

preverenie 4Mať všetky potrebné informácie o budúcom obchodnom partnerovi je v dobe globalizácie dokonca nevyhnutnosťou.

Čítať ďalej...

Aká budúcnosť čaká potravinárov na Slovensku?

potravinariPotravinárstvo je v rámci priemyselnej výroby rozhodujúcim odvetvím. Z hľadiska obratu dosahuje v EÚ približne 960,8 mld. €, čo je 16 %-ný podiel na priemyselnej produkcii a 14,6 %-ný podiel na zamestnanosti.

Čítať ďalej...

Vincentka chce na Slovensku ďalej rásť

vincentkaSlávna minerálna voda z prírodného liečivého zdroja vyvierajúca v Kúpeľoch Luhačovice, je na Slovensku v posledných rokoch viac žiadanejšia. Kedy sú predaje najvyššie?  

Čítať ďalej...

Hamé zatraktívňuje svoje portfólio

hameeePotravinárska spoločnosť Hamé dosiahla na Slovensku tržby za vlastné a importované výrobky v prvom polroku tohto roka 17,57 milióna €. Za prvých 6 mesiacov roku 2015 sa tak medziročne zvýšili o 4%, so započítaním závodu DOMA by to bol nárast o 14%. Za celý minulý rok tržby predstavovali 31,43 milióna €.

Čítať ďalej...

Fornetti budú onedlho MINIT

fornetti1Obľúbené fornettky si za 16 rokov svojej existencie našli na Slovensku množstvo priaznivcov. Do konca roka tieto voňavé pochúťky zmenia názov, v predaji budú pod značkou MINIT.

Čítať ďalej...

Rajo testovalo novú technológiu Tetra Paku

tetrapackTetra Pak predstavil v júni tohto roku plniaci prístroj Tetra Pak® E3 s novou technológiou sterilizácie kartónových obalov eBeam, ktorá namiesto peroxidu vodíka využíva cielené elektrónové lúče. Testovali ju už najvýznamnejší svetoví výrobcovia mliečnych výrobkov, medzi nimi aj spoločnosť Rajo Slovensko.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk