KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Spotreba ďalej rastie, v januári negatívne prekvapil potravinový maloobchod

Maloobchodné tržby v úvode roka mierne sklamali. Podľa údajov Štatistického úradu sa v porovnaní s predchádzajúcim mesiacom znížili až o 1,5% (sezónne očistené), pričom dynamika ich medziročného rastu sa spomalila z 5,6% na 4,4%.

Čítať ďalej...

Mastercard začína podporovať službu Google Pay

Držitelia platobných kariet Mastercard a Maestro môžu odo dneška začať využívať mobilné platby Google Pay. Spoločnosť Mastercard zaviedla túto službu v spolupráci s firmou Google.

Čítať ďalej...

METRO sa naladilo na chute a vône olympijskej Kórey

Veľkoobchod usporiadal pri príležitosti olympiády v Pchjongčchangu podujatie KOREA DAYS, ktoré trvalo od 16. do 21. februára 2018. Zákazníci METRO tak mohli ochutnať rôzne kórejské produkty a špeciality pripravené z nich.

Čítať ďalej...

BILLA otvára vynovenú predajňu na Bajkalskej ulici v Bratislave

Vlajková predajná loď obchodného reťazca BILLA, s názvom Nový svet čerstvosti, získala úplne nový vzhľad, spôsob predaja, rozšíril sa sortiment čerstvých produktov na väčšej predajnej ploche a ponúka pre svojich zákazníkov nový, príjemný zážitok z nakupovania. Na svoje si prídu tí, ktorí uprednostňujú široký sortiment, ale zároveň pohodlný nákup, kvalitu a čerstvosť.

Čítať ďalej...

Firmy nie sú na štvrtú priemyselnú revolúciu celkom pripravené

Iba 14% vedúcich predstaviteľov firiem je úplne presvedčených o tom, že ich organizácie sú plne pripravené využiť potenciál zmien, vyplývajúcich z prichádzajúcej štvrtej priemyselnej revolúcie.

Čítať ďalej...

Zníženie DPH na detskú výživu a plienky ušetrí spotrebiteľom desiatky EUR

Slovenské združenie pre značkové výrobky víta ideu vládnej koalície na zníženie dane z pridanej hodnoty (DPH) na detskú výživu a plienky.

Čítať ďalej...

Slováci majú veľký záujem o inovatívne spôsoby platenia

Viac ako 31% Slovákov má záujem platiť bezkontaktne pomocou inteligentných hodiniek, náramkov, kľúčeniek a ďalších nositeľných zariadení. Slováci sa tak dostávajú nad európsky priemer, ktorý je podľa čerstvých zistení spoločnosti Mastercard na úrovni približne 24%, čo je viac než 175 miliónov osôb.

Čítať ďalej...

Zlatú Salimu 2018 si odnieslo deväť produktov

V dvojročných intervaloch sa koná na výstavisku v Brne Medzinárodný potravinársky veľtrh SALIMA/VINEX. Neodmysliteľnou súčasťou veľtrhu je súťaž o Zlatú Salimu, ktorá sa udeľuje na slávnostnom ceremoniáli.

Čítať ďalej...

Produkcia hydiny na Slovensku je vo vážnom ohrození. V čom je problém?

Pred rokom 2000 bolo Slovensko v produkcii hydinového mäsa sebestačné. V súčasnosti predstavuje slovenská produkcia hydinového mäsa iba 54 % spotreby obyvateľstva. Tento podiel sa však v najbližšom období môže výrazne znížiť, pretože situácia na trhu s hydinovým mäsom je na Slovensku podľa Únie hydinárov Slovenska katastrofálna.

Čítať ďalej...

Lidl opäť zvyšuje zamestnancom mzdy

Diskontný reťazec zvýšil od jesene 2016 platy v predajniach a skladoch o tridsať percent, nástupné platy narástli až o tretinu.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk